Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam op bodybuilding.com toevallig iets tegen van een nieuwe formule van XTEND
Wordt xtend dan bij jullie ook ge-updated? :)

En wat is de hoogt/breedte van een 4,5kg pot whey perfection? Ik moet weten of die in mijn kast past :p
Stevige plastieken emmers met daarin een stevige plastikzak met de whey in, de potten zijn hersluitbaar en rond de zakken is een clip om ze toe te binden :)
Je kan de plastikzak natuurlijk uitgieten in de emmer als je dat wenst. De verpakking is dus heel praktisch. Aan de zijkant van de emmers is er ook een plastieken clip die je bij de eerste opening los moet maken als seal.
Hier ook een visueel voorbeeld, de emmer is juist dezelfde als deze hieronder maar dan wat groter :).

De emmers zijn 26,7cm hoog; omtrek van 91cm; 29,7cm breed. De emmer weegt 390 gram; het deksel weegt 94 gram dus dat is in totaal 484 gram :). Het zijn witte emmers. Meer is er niet over te zeggen denk ik.

---------- Toegevoegd ---------- De post hierboven werd geplaatst door iemand met te veel tijd ----------

:haha: Iemand verveelde zich:p
:p antw op je vraag is in het rood aangeduid ;)

Laatst bewerkt:
Ah, dacht dat dat de emmers van de casseine superior waren.
Verwarrende foto! :mad:
:P soz die diende als voorbeeld voor iemand enkele maanden geleden. Zijn dus groter dan die van casseine (zie maten die ik er op gezet heb) maar zelfde type emmer :p.

Ben erg benieuwd naar jullie nieuwe website. Wanneer kunnen we die verwachten? Is er al een voorproefje beschikbaar (screenshot)?

Ik ben ongeduldig, ik weet het! :D

Ja best wel! :D Haha. Nog niets beschikbaar. ;)

Ik kwam op bodybuilding.com toevallig iets tegen van een nieuwe formule van XTEND

En wat is de hoogt/breedte van een 4,5kg pot whey perfection? Ik moet weten of die in mijn kast past :p

Als de nieuwe formule toegestaan is volgens de EU regels dan komt deze zeker. :)

-Leon

je kan op die site bestellen betaal je maar 7.90 shipping en kost je in totaal iets van 28 euro voor 6 maand supply. Of moet je er dan nog importkosten o.i.d. bij betalen? wil wel graag kopen nu ik revieuws lees/zie!! heb hele tijd last van k*t schouder

i know that.
maar ik koop nooit supps uit het buitenland teveel gesodemieter altijd.
wacht wel tot in Ned verkrijgbaar is.

Hey B&F,
Ik gebruik nu een week Agmatine. Twee keer op trainingsdagen gebruikt, geen merkwaardig verschil gemerkt.

Nu vroeg ik me af wat het nut is om op rustdagen agmatine te nemen?
Bedankt.

Hey B&F,
Ik gebruik nu een week Agmatine. Twee keer op trainingsdagen gebruikt, geen merkwaardig verschil gemerkt.

Bedankt.

NO levels hoog te houden net zoals met Arginine, maar dat is afhankelijk van je doeleinden. :) Net zoals dat sommige mensen alleen creatine pre-workout nemen. :)

-Leon

Als de nieuwe formule toegestaan is volgens de EU regels dan komt deze zeker. :)

-Leon

Als XTEND gebruiker zie ik weinig spannends aan de 'nieuwe formule.' Het enige wat ze hebben toegevoegd is:
ELECTROLYTE BLEND: 1190mg, Trisodium Citrate Dihydrate, Potassium Chloride, Sodium Chloride.

Bij voorbaat:
"Sinds ELECTROLYTE BLEND is toegevoegd aan XTEND maak ik de gains van mijn leven":p

Als XTEND gebruiker zie ik weinig spannends aan de 'nieuwe formule.' Het enige wat ze hebben toegevoegd is:
ELECTROLYTE BLEND: 1190mg, Trisodium Citrate Dihydrate, Potassium Chloride, Sodium Chloride.

Bij voorbaat:
"Sinds ELECTROLYTE BLEND is toegevoegd aan XTEND maak ik de gains van mijn leven":p

Als het voor dezelfde prijs is is het toch leuk meegenomen? :o
+ het feit dat de 'oude potten' misschien tegen een iets scherpere prijs worden verkocht :p

Hey B&F,

Bedankt.
ik neem 6-7 caps in 1x voor trainen, misschien dat werkt... :)

Bij voorbaat:

Klopt, weinig nieuws aan behalve de verpakking:)

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 15:13 ----------

Ik zal even kijken wat we kunnen doen:)

Hoe is de appel smaak van de whey perfection en waar kan ik deze mee vergelijken?

bedankt man!

maar mijn stats stellen niks voor vergelijken met jou.
is het geen overkill dan? neem je trouwens ook op rustdagen?
stats boeit niet man. een maat van mij is 1.82 en iets van 88-89kg en die voelt veel beter bij 6 caps.

je zou evt eerst 4 kunnen pakken en als je niet voelt weer omhoog= 6 caps. ik gebruik wel bij ub maar niet bij LB.

ik neem niet op rustdagen alleen half uurtje voor trainen

Oh yeah zeker haha :D
Zeker die omega 3 is voor me persoonlijk intresant..
En die flaxseed capsules wat is dat net Leon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven