Ik kwam op bodybuilding.com toevallig iets tegen van een nieuwe formule van XTEND
Wordt xtend dan bij jullie ook ge-updated?
En wat is de hoogt/breedte van een 4,5kg pot whey perfection? Ik moet weten of die in mijn kast past![]()
Stevige plastieken emmers met daarin een stevige plastikzak met de whey in, de potten zijn hersluitbaar en rond de zakken is een clip om ze toe te binden
Je kan de plastikzak natuurlijk uitgieten in de emmer als je dat wenst. De verpakking is dus heel praktisch. Aan de zijkant van de emmers is er ook een plastieken clip die je bij de eerste opening los moet maken als seal.
Hier ook een visueel voorbeeld, de emmer is juist dezelfde als deze hieronder maar dan wat groter.
De emmers zijn 26,7cm hoog; omtrek van 91cm; 29,7cm breed. De emmer weegt 390 gram; het deksel weegt 94 gram dus dat is in totaal 484 gram. Het zijn witte emmers. Meer is er niet over te zeggen denk ik.
---------- Toegevoegd ---------- De post hierboven werd geplaatst door iemand met te veel tijd ----------
Iemand verveelde zich
![]()
antw op je vraag is in het rood aangeduid 
Laatst bewerkt:

Iemand verveelde zich
soz die diende als voorbeeld voor iemand enkele maanden geleden. Zijn dus groter dan die van casseine (zie maten die ik er op gezet heb) maar zelfde type emmer

Het smaakt een beetje als zoete appel / appeltaart.