suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh yeah zeker haha
Zeker die omega 3 is voor me persoonlijk intresant..
En die flaxseed capsules wat is dat net Leon?

Flaxseed capsules kenmerken:
-100% flaxseed oil
-Omega 369
-Belangrijk voor sporters
-Essentiele vetzuren
-1000mg per capsule
-Liquid softgels
-Gezondheid en welzijn
-Leon![]()
Hehe dank je voor de info.. Zeker een intressant product ( de rest ook hoor maar vitamines gebruik ik andere supp voor )
Is de agmatine eigenlijk te combineren met de citruline malaat + pre workout ?

Is de agmatine eigenlijk te combineren met de citruline malaat + pre workout ?

.Ok dank je. Zal dan tot morgen ochtend wachten om te bestellenAls je vanavond de bestelling doet moet je dan even een belletje geven, want dan ben ik er niet.Anders overdag kan ik het in orde maken voor je.
-Leon

dat zeker. ik had alleen graag de EPA en DHA waarden hoger gezien.
Deze heeft een hogere EPA namelijk 360 mg en DHA 240 mg omdat dit voor 2 capsules zijn. Bij Pure Omega-3 hebben ze het voor 1 capsule berekent. Hoe je het ook went of keert, de EPA en DHA blijft hetzelfde.

Het is inderdaad hetzelfde.
Deze heeft een hogere EPA namelijk 360 mg en DHA 240 mg omdat dit voor 2 capsules zijn. Bij Pure Omega-3 hebben ze het voor 1 capsule berekent. Hoe je het ook went of keert, de EPA en DHA blijft hetzelfde.
Verder een verschil: 20 capsules, prijs €0,10 en een aantal ingrediënten.
Welke is beter? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Het is inderdaad hetzelfde.
Verder een verschil: 20 capsules, prijs €0,10 en een aantal ingrediënten.

Ik wil magnificent aan gaan schaffen en nieuwe creatine,want die is nu op.
Gebruikte creapure en wil misschien is wat anders proberen,welke is aan te raden?
Creatine dan alleen voor de training en magnificent erna. Ik gebruik nu bcaa,zal ik overwegen om dan eaa aan te schaffen voor voor en na de training?

Ik had 5 eiwit pannenkoeken gemaakt, ik draaide me 5 seconden om, zag ik dat de hond ermee lopen was![]()
Stond ze daar met de pannenkoeken nog in haar muil, naar mij te kijken met haar onschuldige ogen..![]()

4x LeuciPure
1x Gaspari Nutrition Superpump Max
1x Body & Fit Sportsnutrition Protein Perfection Mix * 1x 4000 Gram
iets extras is altijd welkom![]()

Beide producten worden vaste prik voor mij!Vanwege griep nog niet de mogelijkheid gehad om Magnificent en Isolaat Perfection te roadtesten.
Magnificent (Orange Juice)
Smaak zou niet misstaan als frisdrank en lost goed op. Top!
Isolaat Perfection (Vanilla Sensation)
Het is jullie gelukt. Dit is de isolaat die mij van de ON Gold Standard af krijgt! Heerlijk van smaak en romig. Tijdens de cut ga ik waarschijnlijk mengen met water, terwijl ik dat voorheen altijd met magere melk deed.
Mijn complimenten aan B&FBeide producten worden vaste prik voor mij!