AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe het wel gewoon, het ligt er aan hoelang je al Dexaprine gebruikt en hoeveel je er van hebt genomen.
Ik neem op rust dagen 1,5 Dexaprine en op trainingsdagen 1dexaprine sochtends 2 schepjes noxipro om 16:30

Ik had er 1 genomen, 1e keer was een sample. Voelde me echt slap door dat ding, alsof ik kalmerende drugs had genomen:o

Komt die creatine orotate nog terug, las er wel goede reacties over? Of wordt hij vernieuwd/vervangen?

Komen er ook caffeïne pillen van jullie eigen merk?

Ga vanaf nu enkel nog whey isolaat bestellen, komen er daar ook samples van? Soms een goed idee om dan ook zo'n samplepack aan te bieden?

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik had eerder gelezen dat ze ergens in augustus samples verwachten te ontvangen. Weet niet meer of het begin, midden of eind van de maand was.

Dankje voor de samples die je van de week gestuurd hebt. Heb nu een pot van 10 pond frambozensmaak besteld. :) Zou mooi zijn als het er morgen is.

Hoe is de smaak van ultimate creatine?

Gisteren, 09:37
Aankomende week pas in de weekaanbieding. Maar de prijs/aanbieding is zo mooi dat we jullie niet willen laten wachten:D

WTF Pre-Workout!!!!!
Laat het hardcore trainingsmonster in je los.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voordelen WTF Pre-Workout:
-Extreme pomp, uren lang!
-Toename van spiermassa, elke training weer!
-Extreme krachttoename!
-Snel herstel na een training.
-Train met meer intensiteit.
-Haal het uiterste uit al je sets!
-Word vasculairder.
-Verbeterde zuurstof afgifte aan de spieren.
-Verbeterde glucose opname.
-Verbeterde voedselvoorziening aan de spieren.
-Laat het hardcore trainingsmonster in je los!!!

Normaal 49,90 Exclusief bij Bodyenfitshopnl 22,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aankomende week? Vandaag al. :D
Klinkt veelbelovend... en van een aantal ingrediënten ben ik erg benieuwd naar.
Ik heb het net besteld en kan niet wachten om het uit te proberen. :)

Hier is de werkende link: http://www.bodyenfitshop.nl/no-supplementen/alri-industries/wake-the-freak-pre-workout

Komt die creatine orotate nog terug, las er wel goede reacties over? Of wordt hij vernieuwd/vervangen?

Komen er ook caffeïne pillen van jullie eigen merk?

Ga vanaf nu enkel nog whey isolaat bestellen, komen er daar ook samples van? Soms een goed idee om dan ook zo'n samplepack aan te bieden?

Bedankt!

Caffeïne weet ik nog niet. Zal ik even navragen bij Ilco. De creatine orotate komt wel terug, maar inderdaad in een vernieuwde versie. Dit zal alleen nog wel een tijdje duren. :)

Dankje voor de samples die je van de week gestuurd hebt. Heb nu een pot van 10 pond frambozensmaak besteld. :) Zou mooi zijn als het er morgen is.

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling. :)

Hoe is de smaak van ultimate creatine?

Prima te doen! Mix het zelf met X-tend BCAA's.

Gisteren, 09:37

Aankomende week? Vandaag al. :D
Klinkt veelbelovend... en van een aantal ingrediënten ben ik erg benieuwd naar.
Ik heb het net besteld en kan niet wachten om het uit te proberen. :)

Hier is de werkende link: http://www.bodyenfitshop.nl/no-supplementen/alri-industries/wake-the-freak-pre-workout

Bedankt voor je bestelling. Zal btw gelijk even mijn post aanpassen! :D

-Leon

wat vind jij beter leon,
purple wraath of xtend? en wanneer gebruik jij het? tijdens/voor /na training?

Is het mogelijk om een sample te krijgen van Glycobol? Op deze site staan helaas geen recensies, wel buiten dit forum in het Engels.
Om gelijk een pot van Glycobol te bestellen vind ik te duur en te risicovol i.v.m. de prijs (€54,90) want weet niet of die wel aanslaat bij me.

Vooruit maar, omdat ik in een zeer gulle bui ben, heb ik deze besteld. :D
De recensies op bodybuilding.com zijn lovend, dus ben wel errug benieuwd. :)

wat vind jij beter leon,
purple wraath of xtend? en wanneer gebruik jij het? tijdens/voor /na training?

Beide topproducten. :)

Op dit moment neem ik eigenlijk 20 gram BCAA's gedurende de dag tussen mijn maaltijden door. :) Een soort van dorstlesser.

Normaal gesproken raad ik in de ochtend 5 gram, voor de training 5 gram en eventueel na de training 5 gram.

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 09:08 ----------

Vooruit maar, omdat ik in een zeer gulle bui ben, heb ik deze besteld. :D
De recensies op bodybuilding.com zijn lovend, dus ben wel errug benieuwd. :)

We hebben er helaas geen samples van. Ben benieuwd naar je ervaringen. :)

-Leon

hmm

een tip voor verbetering van mijn kant;

de bodybuilding shots; het is erg lastig om met je vingers alleen die verpakking rond de dop los te krijgen, wellicht een lipje aan maken ofzo dat je hem makkelijker los kan trekken?

moet nu (en las van meerderen dat probleem) met een mes of schaar de boel los snijden... beetje lastig als je al in de sportschool staat :D

hmm

de bodybuilding shots; het is erg lastig om met je vingers alleen die verpakking rond de dop los te krijgen, wellicht een lipje aan maken ofzo dat je hem makkelijker los kan trekken?

moet nu (en las van meerderen dat probleem) met een mes of schaar de boel los snijden... beetje lastig als je al in de sportschool staat :D

Dank je Frank! Dat klinkt inderdaad als een goede oplossing. :) Even bespreken met Ilco. :)

-Leon

hmm

vastpakken en draaien , doe ik altijd.

Zo Body & Fit, net weer even een bestelling geplaatst.
Referentie: 246714
Hopelijk tot binnenkort!

Is het mogelijk om een casein sample te krijgen? B&F casein is goedkoper dan als ik kwark haal zelfs, en heb deze nooit eerder geprobeerd :D
Of is het alleen verkrijgbaar bij een bestelling? (is anders geen probleem hoor, als 't niet kan :))

Zo Body & Fit, net weer even een bestelling geplaatst.
Referentie: 246714
Hopelijk tot binnenkort!

Bedankt!

Soja isolaat gaat dat niet bakken geld kosten? Zie ik vaak aan hele hoge prijzen staan.
Miceller casein Perfection staat ook opnieuw bij verwacht zie ik :).

Valt mee. Ilco zal snel met de prijs komen. :)

Is het mogelijk om een casein sample te krijgen? B&F casein is goedkoper dan als ik kwark haal zelfs, en heb deze nooit eerder geprobeerd :D
Of is het alleen verkrijgbaar bij een bestelling? (is anders geen probleem hoor, als 't niet kan :))

Helaas geen samples van. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven