Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besteld en PM ;)
(en vergeten om het ook bij opmerkingen te zetten :p)

Laatst bewerkt:
Oelala ik zie dat jullie nu ook Coconut hebben hoe is die, iemand al ervaring?

Oelala ik zie dat jullie nu ook Coconut hebben hoe is die, iemand al ervaring?
Die coco is er toch al altijd geweest? Lang geleden sinds ik die geproefd heb, herinner me ik enkel nog dat ik hem veel beter dan verwacht vond. (Eet niet graag coco maar die shake was echt lekker :p)

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 12:40 ----------

Ga me best doen! Vlug kijken of deze al niet weg is. :)
-Leon
Ok dank je Leon, laat je me nog iets weten of het gelukt is aub?

Laatst bewerkt:
Bij mn volgende bestelling? Wat denk je van binnen de 3 minuten? :p

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 13:56 ----------

Heb gelogen was blijkbaar 4 minuten :p Ref: 246340
Deze keer ook bij opmerkingen gezet, zeker die shakertjes aub :)

Bij mn volgende bestelling? Wat denk je van binnen de 3 minuten? :p

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 13:56 ----------

Heb gelogen was blijkbaar 4 minuten :p Ref: 246340
Deze keer ook bij opmerkingen gezet, zeker die shakertjes aub :)

Zit erbij! :)

-Leon

ik stel mn vraag ook ff hier

heb paar uur geleden dexaprine genomen is het verstandig om nu nog noxipro te nemen?

ik stel mn vraag ook ff hier

heb paar uur geleden dexaprine genomen is het verstandig om nu nog noxipro te nemen?

Ik doe het wel gewoon, het ligt er aan hoelang je al Dexaprine gebruikt en hoeveel je er van hebt genomen.
Ik neem op rust dagen 1,5 Dexaprine en op trainingsdagen 1dexaprine sochtends 2 schepjes noxipro om 16:30

Ik doe het wel gewoon, het ligt er aan hoelang je al Dexaprine gebruikt en hoeveel je er van hebt genomen.
Ik neem op rust dagen 1,5 Dexaprine en op trainingsdagen 1dexaprine sochtends 2 schepjes noxipro om 16:30

Maar toch raad ik het aan van niet. Vooral met mensen welke gevoellig zijn. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. :)

-Leon

Magnificent is echt al onze records aan het verbreken. Elke dag meer en meer vraag. Zijn we heel blij mee:) En dat hartje zomer:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo,

heb me pakketje ook binnen.

Jammer dat er nog geen samples waren van de ice coffee, ben hier erg benieuwd naar, maa rom dan meteen een hele pot te moeten gaan kopen...?
vooral omdat ik van de cappucino erg vol zat, erg machtige smaak, dat moeten we niet hebben natuurlijk... dan heb ik na een wheyshake de eerste 2 uur geen honger meer...

Wanneer verwachten jullie van alle whey perfection smaken samples te hebben?

zo,

heb me pakketje ook binnen.

Jammer dat er nog geen samples waren van de ice coffee, ben hier erg benieuwd naar, maa rom dan meteen een hele pot te moeten gaan kopen...?
vooral omdat ik van de cappucino erg vol zat, erg machtige smaak, dat moeten we niet hebben natuurlijk... dan heb ik na een wheyshake de eerste 2 uur geen honger meer...

Wanneer verwachten jullie van alle whey perfection smaken samples te hebben?

Helaas nog niet. Ik verwacht nog wel een paar weken voor de Whey Perfection samples. (gaan mij ook een beetje te lang duren:rolleyes:

wat is het verschil tussen lean gain en de weightgainer van ON, als ik de beschrijvingen lees dat zijn ze bijna hetzelfde alleen leain gain van bf is duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven