Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenop alle mooie Kado's die we al weggeven mag je bij een bestelling boven de 99,00 euro kiezen voor een fantastisch extra kado!

Extra kado keuze boven de 99,00 euro;
The Perfect Workout Kit van LG Sceinces ter waarde van 24,90 euro!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat hadden jullie niet moeten doen... Bij deze ga ik jullie uitbuiten en een bestelling plaatsen van + €99,- :roflol:

Jazeker,

Carb Block van USN of [Link niet meer beschikbaar]. :)
-Leon

Bedankt. :thumbs: Cheater Relief van BSN ga ik zeker proberen. :)

Net een bestelling geplaatst:
* Cheaters Relief
* Glycobol
* 2x Agmatine

En als gratis cadeaus gekozen:
* Whey Perfection sachet
* Bidon 750ml
* The Perfect Workout Kit

Edit: kan geen bestelling plaatsen want als ik bij verzendmethode "verzenden via TNT Pakjegemak" aanklik, en daarna "Kies afhaallocatie" klik krijg ik een wit beeldscherm te zien. Ben benieuwd of het morgen (maandag) wel lukt. ???

Wanneer komen jullie nieuwe multivits binnen? 2 weken geleden zei je 'over ongeveer 2 weken' dus het kan niet lang meer duren toch? :D zit namelijk al even zonder multi.

k moet nieuwe whey hebben, nog aanbiedingen of suggesties ?

grt

B&F,

Ik zoek een product tegen verzuuring en spierpijn zonder!! dat het iets met je testosteron doet, Acetyl L-Carnitine - ALC Pure leek me wel interessant maar helaas het doet iets met je"testosteronreceptoren". (jajaja mn voeding is op orde voor de bijdehandjes ;) )

Grtss!

Beta Alanine + BCAA's is dan inderdaad een goede keuze. :)

Dat hadden jullie niet moeten doen... Bij deze ga ik jullie uitbuiten en een bestelling plaatsen van + €99,- :roflol:

Bedankt. :thumbs: Cheater Relief van BSN ga ik zeker proberen. :)

Net een bestelling geplaatst:
* Cheaters Relief
* Glycobol
* 2x Agmatine

En als gratis cadeaus gekozen:
* Whey Perfection sachet
* Bidon 750ml
* The Perfect Workout Kit

Edit: kan geen bestelling plaatsen want als ik bij verzendmethode "verzenden via TNT Pakjegemak" aanklik, en daarna "Kies afhaallocatie" klik krijg ik een wit beeldscherm te zien. Ben benieuwd of het morgen (maandag) wel lukt. ???

Houd mij even op de hoogte hoe dit verloopt. Zorg ik ervoor dat het in orde komt. :)

Wanneer komen jullie nieuwe multivits binnen? 2 weken geleden zei je 'over ongeveer 2 weken' dus het kan niet lang meer duren toch? :D zit namelijk al even zonder multi.

Duurt ook niet lang meer. We zijn nog een beetje aan het spelen met de ''looks'' en natuurlijk wat voor super introducite-actie wij gaan doen voor de DBB leden. :D

k moet nieuwe whey hebben, nog aanbiedingen of suggesties ?

grt

Whey Perfection. Hoe kan het ook anders ? :D

-Leon

Uh mss zelf onderzoek doen naar de supps die aan jouw eisen voldoen?

Ga huilen zeg, ga eerst zelfs onderzoek doen voordat je hier aan komt kloppen. Hun hebben ook niet alle tijd van de wereld op een ZONDAG.

Beta A en Citrulline zijn wel leuk.

Hahaaa! leuk dat mensen zich er zo aan storen dat ze moeten reageren!!:D

En je argument dat ze op een zondag niet alle tijd van de wereld hebben, waarom werd er dan wel op alle andere vragen gereageerd? :rolleyes:

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst als gast, ik vroeg om een bevestigings e-mail, maar heb deze nooit ontvangen. (het geld is wel van mijn rekening af)

bestelling was 4kg whey perfection met als cadeau's een shake beker + die pre workout pillen.

enig idee of dit vandaag aan komt of..?

dank.

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst als gast, ik vroeg om een bevestigings e-mail, maar heb deze nooit ontvangen. (het geld is wel van mijn rekening af)

bestelling was 4kg whey perfection met als cadeau's een shake beker + die pre workout pillen.

enig idee of dit vandaag aan komt of..?

dank.

Betalingverkeer via banken verloopt niet in het weekend. Verwacht dat deze dus vandaag of morgen op onze rekening staat. Je krijgt dan automatisch een verzendbericht. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Mischien is het al gevraagd maar kon het niet zo snel vinden!
waarneer is de Creatine Orotate weer leverbaar?
wou namelijk vandaag bestellen maar zag dat die op was!
heb je mischien een ander alternatief graag wel capsules en die de zelfde resultaten geven.

mvg

creapure pakken, 15 euro 500gram. Prima spul

Ik had vrijdag al een mail gekregen van jullie dat de betaling in orde was.
Ik weet dat ze in het weekend niet werken, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Bijna een week geleden dat ik heb besteld..

Wat verschrikkelijk 20-e eeuws ouderwets !

Hahha, i know! :D

heb je mischien een ander alternatief graag wel capsules en die de zelfde resultaten geven.

mvg

Creapure of Ultimate Creatine. :)

Ik had vrijdag al een mail gekregen van jullie dat de betaling in orde was.
Ik weet dat ze in het weekend niet werken, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Bijna een week geleden dat ik heb besteld..

Ref nummer? :)

-Leon

body en fitshop komen er whey van eieren van eigen huismerk er?

Heb gisteren nacht Bestelling geplaatst, Cellmass en Straps :)

Moest het zijn dat er bepaalde acties aan de gang zijn zou het leuk zijn dat ik deze ook meegestuurd krijg :D

ALvast Bedankt

mvg

mvg

De Creatine Orotate komt helaas pas over 8 weken weer. Zoals Leon al aangaf heb je met poeders als Ultimate Creatine, CreaPure of het allerbeste Total Muscle Solution gewoon meer werkzame stof. De Creatine Magnesium Chelaat is overigens momenteel een wel heel goede koop. Werkt voor veel mensen ook heel erg goed:)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 19:16 ----------

Nevermind.
Het kwam wat met vertraging maar ze zijn deze namiddag nog gekomen.
Alles perfect in orde.
& wat een heerlijke smaak die Cookies & Cream!
Mijn complimenten. :)

Dank je, voor het compliment!!:) Cookies & Cream is echt verslavend lekker:D

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 19:19 ----------

Gewoon even een TIP(!) tussendoor:D

De Whey Perfection Cool Cassis is ook zo onvoorstelbaar lekkerrrrrr:zuip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven