Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Had je toch al eerder gevraagd?Nog niet.
Bedankt!
-Leon
ow sorry
hoeveel kg is 2 lb btw? (jah ik ben dom)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je toch al eerder gevraagd?Nog niet.
Bedankt!
-Leon
hoeveel kg is 2 lb btw? (jah ik ben dom)
Duurt ook niet lang meer. We zijn nog een beetje aan het spelen met de ''looks'' en natuurlijk wat voor super introducite-actie wij gaan doen voor de DBB leden.![]()

Ik heb laatst 2 cooking sprays besteld bij b&f.
En nu gebruik ik ze af en toe, maar het hele huis wil me vermoorden als ik ze weer uit de kast haal. Het is namelijk zo dat het goedje verschrikkelijk smerig stinkt (uit beide flessen) en ik twijfel eigenlijk een beetje of ze niet hartstikke bedorven zijn. Is er iemand die hier wat van weet? Ik heb een erg goede reuk voor bedorven spullen en dit ruikt echt niet fris. Maar ik vind het wel erg toevallig als ze allebei slecht zijn en ze zijn nog lang niet over de datum.
.Net weer een bestelling geplaatst van +250€ , ben eens benieuwd of ze morgen in België aankomt (nog voor 22u besteld ^^) Ref 248864. Heb volgende opmerking mee gegeven, maar post ze hier graag nog eens:
Beste, graag ook nog enkele preworkout samples voorzien, deze stonden niet tussen de cados. Indien mogelijk, 1 van volgende: Jack3d, Unleash v3, Crackv3, Noxipro, NO Explode, Superpump max. Indien er meerdere samples aanwezig zijn, graag de shakebeker vervanger door nog meer samples en enkel de workout kit behouden. Alvast bedankt. Philip
Alvast bedankt voor de verwerking Leon.

Vind je het gek die gasten willen naar huis''Uw bestelling is verzonden‏''
Lekker snel(om half 10 besteld, 9 minuten later antwoord
)

Vind je het gek die gasten willen naar huis
Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Klopt misschien wel
Ik heb laatst 2 cooking sprays besteld bij b&f.
En nu gebruik ik ze af en toe, maar het hele huis wil me vermoorden als ik ze weer uit de kast haal. Het is namelijk zo dat het goedje verschrikkelijk smerig stinkt (uit beide flessen) en ik twijfel eigenlijk een beetje of ze niet hartstikke bedorven zijn. Is er iemand die hier wat van weet? Ik heb een erg goede reuk voor bedorven spullen en dit ruikt echt niet fris. Maar ik vind het wel erg toevallig als ze allebei slecht zijn en ze zijn nog lang niet over de datum.

Leon/Ilco, zou je mijn pakketje (indien mogelijk) mooi kunnen maken?
248853

Net weer een bestelling geplaatst van +250€ , ben eens benieuwd of ze morgen in België aankomt (nog voor 22u besteld ^^) Ref 248864. Heb volgende opmerking mee gegeven, maar post ze hier graag nog eens:
Beste, graag ook nog enkele preworkout samples voorzien, deze stonden niet tussen de cados. Indien mogelijk, 1 van volgende: Jack3d, Unleash v3, Crackv3, Noxipro, NO Explode, Superpump max. Indien er meerdere samples aanwezig zijn, graag de shakebeker vervanger door nog meer samples en enkel de workout kit behouden. Alvast bedankt. Philip

Op het laatste moment ook nog maar even een bestelling gedaan. Zelf mijn sportende moeder heeft een bus WP meebestelt _0-
Mochten jullie nog wat samples hebben, graag! (ook bij commentaar gezet)
REF: 248876
Hee B&F (of iemand die er ervaring mee heeft),
Hoe valt jullie tanktop uit?
maat xl/xxl (one size) ..
93 kg 1 meter 93. Zal dit passen of kan ik hierin zwemmen?

Vind je het gek die gasten willen naar huis
Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Net weer een bestelling geplaatst van +250€ , ben eens benieuwd of ze morgen in België aankomt (nog voor 22u besteld ^^) Ref 248864. Heb volgende opmerking mee gegeven, maar post ze hier graag nog eens:

Kan nu helaas niks meer doen, omdat ik nu je bericht pas zie. Voortaan even bij de op en aanmerkingen vermelden.
-Leon

Betalingverkeer via banken verloopt niet in het weekend. Verwacht dat deze dus vandaag of morgen op onze rekening staat. Je krijgt dan automatisch een verzendbericht.
-Leon
danku!Nooit een verzendbericht ontvangen, de whey daarintegen heb ik wel ontvangendanku!