XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laatst 2 cooking sprays besteld bij b&f.

En nu gebruik ik ze af en toe, maar het hele huis wil me vermoorden als ik ze weer uit de kast haal. Het is namelijk zo dat het goedje verschrikkelijk smerig stinkt (uit beide flessen) en ik twijfel eigenlijk een beetje of ze niet hartstikke bedorven zijn. Is er iemand die hier wat van weet? Ik heb een erg goede reuk voor bedorven spullen en dit ruikt echt niet fris. Maar ik vind het wel erg toevallig als ze allebei slecht zijn en ze zijn nog lang niet over de datum.

Duurt ook niet lang meer. We zijn nog een beetje aan het spelen met de ''looks'' en natuurlijk wat voor super introducite-actie wij gaan doen voor de DBB leden. :D

Wat verpakking betreft: Een bus zoals Training Peak van Inner Armour, maar dan zwart met blauw en wit opschrift of blauw met wit en zwart opschrift zou heel netjes ogen :p

En die actie: toch niet iets waar je creatief voor hoeft te zijn? :o
Een extra scherpe aanbieding of kassakorting of whatever is voor mij persoonlijk interessanter, met mijn beperkt creatief vermogen :D

En nu gebruik ik ze af en toe, maar het hele huis wil me vermoorden als ik ze weer uit de kast haal. Het is namelijk zo dat het goedje verschrikkelijk smerig stinkt (uit beide flessen) en ik twijfel eigenlijk een beetje of ze niet hartstikke bedorven zijn. Is er iemand die hier wat van weet? Ik heb een erg goede reuk voor bedorven spullen en dit ruikt echt niet fris. Maar ik vind het wel erg toevallig als ze allebei slecht zijn en ze zijn nog lang niet over de datum.

Welk merk heb je?

Pam stinkt niet.
Heb ook een keer dat andere merk genomen en die stonk idd echt behoorlijk,dus als het die andere is dan klopt het wel helaas:P.

Leon/Ilco, zou je mijn pakketje (indien mogelijk) mooi kunnen maken? :D
248853

Net weer een bestelling geplaatst van +250€ , ben eens benieuwd of ze morgen in België aankomt (nog voor 22u besteld ^^) Ref 248864. Heb volgende opmerking mee gegeven, maar post ze hier graag nog eens:
Beste, graag ook nog enkele preworkout samples voorzien, deze stonden niet tussen de cados. Indien mogelijk, 1 van volgende: Jack3d, Unleash v3, Crackv3, Noxipro, NO Explode, Superpump max. Indien er meerdere samples aanwezig zijn, graag de shakebeker vervanger door nog meer samples en enkel de workout kit behouden. Alvast bedankt. Philip

Alvast bedankt voor de verwerking Leon.

Net weer een bestelling geplaatst van +250€ , ben eens benieuwd of ze morgen in België aankomt (nog voor 22u besteld ^^) Ref 248864. Heb volgende opmerking mee gegeven, maar post ze hier graag nog eens:
Beste, graag ook nog enkele preworkout samples voorzien, deze stonden niet tussen de cados. Indien mogelijk, 1 van volgende: Jack3d, Unleash v3, Crackv3, Noxipro, NO Explode, Superpump max. Indien er meerdere samples aanwezig zijn, graag de shakebeker vervanger door nog meer samples en enkel de workout kit behouden. Alvast bedankt. Philip

Als je online met de bank betaald is de kans zeer klein dat je het morgen al hebt. Electronisch bankverkeer kan even duren, daarna krijg je een bevestingsmail van Body & Fit & dan wordt je pakket verzonden.
Ik had mijn bestelling woensdag besteld & betaald, nu maandag binnen.
Niet echt leuk, maar wel normaal lijkt me.
Alvast succes.:)

Op het laatste moment ook nog maar even een bestelling gedaan. Zelf mijn sportende moeder heeft een bus WP meebestelt _0-

Mochten jullie nog wat samples hebben, graag! (ook bij commentaar gezet)
REF: 248876

Hee B&F (of iemand die er ervaring mee heeft),

Hoe valt jullie tanktop uit?
maat xl/xxl (one size) ..

93 kg 1 meter 93. Zal dit passen of kan ik hierin zwemmen?

''Uw bestelling is verzonden‏''
Lekker snel :D (om half 10 besteld, 9 minuten later antwoord:))

ow sorry :p hoeveel kg is 2 lb btw? (jah ik ben dom)

+- 900 gram. :)

Nee hoor, moet inderdaad geen probleem zijn. Volg je de instructie achter op de fles? Misschien dat je teveel sprayed? :)

Leon/Ilco, zou je mijn pakketje (indien mogelijk) mooi kunnen maken? :D
248853

Kan nu helaas niks meer doen, omdat ik nu je bericht pas zie. Voortaan even bij de op en aanmerkingen vermelden. :)

Bedankt voor je bestelling! Laat mij maar weten hoe het verlopen is. :)

Op het laatste moment ook nog maar even een bestelling gedaan. Zelf mijn sportende moeder heeft een bus WP meebestelt _0-

Mochten jullie nog wat samples hebben, graag! (ook bij commentaar gezet)
REF: 248876

Top! Bedankt!

Hee B&F (of iemand die er ervaring mee heeft),

Hoe valt jullie tanktop uit?
maat xl/xxl (one size) ..

93 kg 1 meter 93. Zal dit passen of kan ik hierin zwemmen?

Zal je zeker passen. :)

Vind je het gek die gasten willen naar huis :p

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Doorwerken zullen ze! :D :whip:

-Leon

Het wordt vast de Unleash V3!

Prima webshop. Heb er nu een paar geprobeerd, maar Body & Fitshop is de meest positieve ervaring tot nog toe. Snelle verzending, supersnel antwoord op vragen. Allemaal perfect in orde :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven