XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe ik een bestelling bij B&F tegen een paar minuten voor 22:00 en krijg een paar minuten al bericht dat het verzonden wordt. :) Dat is wel heel snel reageren!!! Maar ik hoef het morgen niet binnen hebben, een dagje later of twee mag ook wel hoor. Was er ook niet van uitgegaan dat ik zo snel bericht zou hebben.

Maar als je een beetje rond shopt dan is de impuls aankoopneiging wel groot hoor! Maar heb de verleiding kunnen weerstaan omdat ik nog maar net begin en weet dat niet alles zin heeft voor mij op dit moment.

Heb wel bewust gekozen voor het huismerk, daar is echt niks op aan te merken. Ben al dagen aan het rekenen en vergelijken ivm ingrediënten en de verhoudingen van prijs/inhoud zijn echt netjes! Klasse, jullie verslaan menig concurrent daarmee.

Fatboy! Bedankt voor je bestelling! Erg goed te horen dat je te spreken bent over onze diensten, we doen ons uiterste best:D Onze producten zijn inderdaad een de beste keus op het gebied van prijs/kwaliteit verhouding! We proberen de producten altijd zo scherp mogelijk voor jullie aan te bieden. Tevens proberen wij een zo groot mogelijk assortiment aan te bieden en zijn elke dag bezig met het verbeteren hiervan! Mocht je vragen hebben of opmerkingen dan horen we het graag van je. We wensen alvast heel veel succes met je producten.

Tim
 
Hoi gister heb ik een bestelling gedaan bij jullie :

bestelling met referentienummer: C981015
Kunnen jullie even checken wanneer hij bezorgd word?
Op site post.nl staat morgen...?

Gr Ries
 
Hoi gister heb ik een bestelling gedaan bij jullie :

bestelling met referentienummer: C981015
Kunnen jullie even checken wanneer hij bezorgd word?
Op site post.nl staat morgen...?

Gr Ries

Beste Ries,

Bedankt voor je bestelling! Dit lijkt inderdaad niet te kloppen, het kan zo zijn dat je pakketje nog niet is ingescand voor de route! Check rond 12:00 nog eens de Track&Trace, mocht de status dan nog steeds hetzelfde zijn neem dan even contact op, dan gaan we dat gelijk voor je uitzoeken bij de Postnl.

Tim
 
Gisteren om 12u00 besteld en vandaag voor 12u00 geleverd. Dank u, team B&F. :)
 
Er staat dat ik het kan ophalen bij post.nl depot (supermarkt) maar er staat nog steeds Woensdag???
Vreemd???


Meestal is het dan na 16:00uur dat ik het op kan halen...

bestelling met referentienummer: C981015

gr Ries
 
Gisteren om 12u00 besteld en vandaag voor 12u00 geleverd. Dank u, team B&F. :)

Super zoals het hoort! Succes met je producten en een fijne dag verder!

Tim

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 12:13 ----------

Er staat dat ik het kan ophalen bij post.nl depot (supermarkt) maar er staat nog steeds Woensdag???
Vreemd???


Meestal is het dan na 16:00uur dat ik het op kan halen...

bestelling met referentienummer: C981015

gr Ries

Hey Ries,

Ik heb je zending beoordeeld en deze is volgens mijn track&trace reeds beschikbaar op de afhaallocatie! Bel anders even naar de locatie want hij moet er wel degelijk liggen!:D

Tim
 
Oke tim thanks ik check het vanmiddag wel even na 16:00uur dan loop ik wel even binnen!

Meestal krijg ik ook een sms van te voren maar nog niet gehad.

Hopelijk ligt het vanmiddag voor me klaar...

Gr Ries.
 
Oke tim thanks ik check het vanmiddag wel even na 16:00uur dan loop ik wel even binnen!

Meestal krijg ik ook een sms van te voren maar nog niet gehad.

Hopelijk ligt het vanmiddag voor me klaar...

Gr Ries.
Ligt zeker klaar :) Laat het ons maar weten zodra je hem opgehaald hebt. Succes ermee! :thumbs:

Ralf
 
Hi Bodyenfit,

Ik ben opzoek naar een pre-workout richting de Jack3d(vorige versie) en Neurocore.
Wat is een aanrader?

Ik heb nu Double maar merk weinig van die en drinkt moeilijk weg vind ik
 
Hi Bodyenfit,

Ik ben opzoek naar een pre-workout richting de Jack3d(vorige versie) en Neurocore.
Wat is een aanrader?

Ik heb nu Double maar merk weinig van die en drinkt moeilijk weg vind ik

Zo sterk als de oude Jack3D en Neurocore waren zul je het helaas niet meer gaan vinden. Je kunt overwegen om hiervoor in de plaats bijvoorbeeld een Strong! , Assault, Swollen of NoXplode te gaan nemen. Dit zijn op dit moment ons best-verkochte, meest-krachtige pre-workouts.

Tim
 
Ik wil eigenlijk een pre work out bestellen, maar ben ook bezig met Dexaprine kan ik dit gewoon combineren?
 
Ik wil eigenlijk een pre work out bestellen, maar ben ook bezig met Dexaprine kan ik dit gewoon combineren?

Dit is wel mogelijk, let wel: Beide producten bevatten stimulanten zoals cafeïne. Laat er dan minimaal 8 uren tussen zitten voor de inname van beide producten!

Tim

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 13:49 ----------

Ik heb me bestelling!!!

Thanks weer B&F

Gr Ries.

Mooi super, nog bedankt voor je bevestiging!

Tim
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje over Swollen, Monster Caps & Creapure Creatine.
Kan je deze allemaal op dezelfde dag nemen? En indien dit kan, kan dit allemaal rond dezelfde tijd?

En i.p.v. Swollen, kan dit ook met Conquer?
 
Zo sterk als de oude Jack3D en Neurocore waren zul je het helaas niet meer gaan vinden. Je kunt overwegen om hiervoor in de plaats bijvoorbeeld een Strong! , Assault, Swollen of NoXplode te gaan nemen. Dit zijn op dit moment ons best-verkochte, meest-krachtige pre-workouts.

Tim
Thnx!

Nou heb maar Hemorage besteld die had de mooiste marketing campagne vind ik!
En het zit tussen de op=op ben toch wel nieuwsgierig ernaar, mocht het niet goed zijn daarna Conquer gedoe van iForce.

Echt jammer van de jack3d,neurocore en noxipro..:(
 
Heb mijn schoonbroer, die erg skinny is en op zoek was naar een weight gainer, ook naar jullie geleid!
 
Thnx!

Nou heb maar Hemorage besteld die had de mooiste marketing campagne vind ik!
En het zit tussen de op=op ben toch wel nieuwsgierig ernaar, mocht het niet goed zijn daarna Conquer gedoe van iForce.

Echt jammer van de jack3d,neurocore en noxipro..:(

je kunt altijd nog via bepaalde sites als www.geranaminekopen.nl zelf de DMAA bestellen en hier een bepaalde hoeveelheid van toevoegen bij je pre workout als je toch enigzins die oude PWO's wil blijven ervaren qua effect. tip: begin laag :D
 
paketjes aangekomen bij mij en maat! top
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje over Swollen, Monster Caps & Creapure Creatine.
Kan je deze allemaal op dezelfde dag nemen? En indien dit kan, kan dit allemaal rond dezelfde tijd?

En i.p.v. Swollen, kan dit ook met Conquer?

Ja hoor dit is mogelijk om ze allemaal in 1 keer in te nemen:D!

Thnx!

Nou heb maar Hemorage besteld die had de mooiste marketing campagne vind ik!
En het zit tussen de op=op ben toch wel nieuwsgierig ernaar, mocht het niet goed zijn daarna Conquer gedoe van iForce.

Echt jammer van de jack3d,neurocore en noxipro..:(

Dat is prima, de Conquer krijg ik ook erg goede reacties over!

Heb mijn schoonbroer, die erg skinny is en op zoek was naar een weight gainer, ook naar jullie geleid!

Weer een nieuwe klant er bij! Mocht hij vragen hebben dan horen we het graag van jullie!

je kunt altijd nog via bepaalde sites als [Link niet meer beschikbaar] zelf de DMAA bestellen en hier een bepaalde hoeveelheid van toevoegen bij je pre workout als je toch enigzins die oude PWO's wil blijven ervaren qua effect. tip: begin laag :D

Dat heb ik nooit geweten;) pas inderdaad op met de doseringen het is een heftig stofje!

Tim
 
toppie opgelost! heb Glutamine ontvangen inplaats van Arginine, belletje gedaan en ontvang het als het goed is morgen! de Glutamine komt morgen of overmorgen ook retour aan bij jullie! top geregeld Jongens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven