XXL Nutrition

Bodyenfitshop rechtzetting

georgesmets

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
76kg
Na mijn eerder bericht ( ingegeven uit frustratie als gevolg van een opeenstapeling van problemen met bestellingen en eventueel postperikelen ) kan ik melden dat ik onmiddellijk werd gecontracteerd om mijn probleem te onderzoeken. Ondertussen heb ik reeds na 1 dag mijn nazending met ontbrekende producten binnen. Met als extra enkele gratis eiwitzakjes waarvoor dank.

Dit toch ter info

Georges METS

Wat voor contract hebben ze je gegeven dan? SALES MANAGER?

Na mijn eerder bericht ( ingegeven uit frustratie als gevolg van een opeenstapeling van problemen met bestellingen en eventueel postperikelen ) kan ik melden dat ik onmiddellijk werd gecontracteerd om mijn probleem te onderzoeken. Ondertussen heb ik reeds na 1 dag mijn nazending met ontbrekende producten binnen. Met als extra enkele gratis eiwitzakjes waarvoor dank.

Dit toch ter info

Georges METS

Dank je:) Mocht er ooit iets zijn dan kun je mij hier ook altijd direct bereiken:)

Leuk dat ze je gecontracteerd hebben!

Zo kan het dus ook, klanten gewoon een baan aanbieden als er problemen zijn geweest met een bestelling. Welke functie heb je gekregen?

:roflol: typ je hier al een letter verkeerd word je hier
altijd op gepakt, zo kostelijk soms

bodyenfitshop is top, er wordt uiteraard soms is een foutje gemaakt, maar dit wordt altijd snel en zeer goed opgelost!

Dit toch ter info

Georges METS
Het nieuwe woord van 2012:roflol:

Ik heb al 2 keer problemen gehad, volgensmij word ik mede-eigenaar van bf:D

Ik wil ook gecontracteerd worden, kan wel een sponsor gebruiken!

Terug
Naar boven