AndroidHealthClinic

Bodyfat verlagen.

Daniel89

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
6%
Ik zit nu op 500 kcal onder onderhoud, uit ervaring weet ik dat wanneer ik te weinig kcal's eet mijn vet/gewichtsverlies stil komt te staan. Nu is mijn vraag: als ik 500 kcal onder onderhoud eet en ook nog eens cardio ga doen, creëer ik dan hetzelfde effect (en komt dus alles weer stil te staan) of ga ik hierdoor wel sneller vet verbranden?

Ik wil namelijk zo snel mogelijk van 15 naar 9/10 % gaan.

Als je 300 kcal verbrand met cardio en vervolgens ook nog eens op je voeding 500 kcal cut, heb je die dag een tekort van 800 kcal.

Misschien is dat een idee ?

Denk er wel om dat je niet teveel spiermassa verliest :D

• Topic Starter Topic Starter
Als je 300 kcal verbrand met cardio en vervolgens ook nog eens op je voeding 500 kcal cut, heb je die dag een tekort van 800 kcal.

Misschien is dat een idee ?

Denk er wel om dat je niet teveel spiermassa verliest :D

Ja dat snap ik ;)

Alleen wanneer ik te laag in kcal ging zitten lag alles plat en viel ik niks af.
krijg ik dit effect ook als ik 'genoeg' eet om te cutten, maar dan nog lager in kcal ga dmv cardio?

Ja dat snap ik ;)

Alleen wanneer ik te laag in kcal ging zitten lag alles plat en viel ik niks af.
krijg ik dit effect ook als ik 'genoeg' eet om te cutten, maar dan nog lager in kcal ga dmv cardio?

Hoe kom er er bij dat "alles plat lag" en je niks meer af viel ? Hoe snel en lang zat je op een plateau ?

Hoe kom er er bij dat "alles plat lag" en je niks meer af viel ? Hoe snel en lang zat je op een plateau ?

Heb een tijdje totaal niet op mn voeding gelet... at rond de 2100 kcals op een dag, terwijl mn onderhoud zon 3500 kcals is..:(
gewicht bleef t zelfde..

Nu op 2950 kcals bezig. kijken wat dit me brengt. Alleen vraag ik me af of ik sneller daal in bodyfat als ik dr cardio aan toevoeg, of zal t weer plat komen te liggen?

Heb een tijdje totaal niet op mn voeding gelet... at rond de 2100 kcals op een dag, terwijl mn onderhoud zon 3500 kcals is..:(
gewicht bleef t zelfde..

een tijdje .. 4 weken lang ?

Er is enige adaptatie, maar geen 1400 Cal. (of je at te veel en/of hebt je onderhoud te hoog ingeschat)

Dude , 2100 is echt veel te weinig. Dat is je BMR nog niet.

Ik kook alles zelf:) dit krijg ik binnen op dit moment:

100 gram brinta
300 ml melk
20 gram whey
25 gram pindakaas

4 eieren

100gram volkoren pasta
100 gram pasta saus
20 gram whey

100 gram volkoren pasta
200 gram sperziebonen