- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik die pancakes maar niet besteld...
Nieuwe verslaving er bij, smaken beter dan uit de winkel
Hoe lang zal de aanbieding van de 6 kg weightgainer voor 29.95 nog lopen?
Dat vraag ik mij nu ook af. Als je zoiets altijd in het assortiment zou hebben, tsjonge dat zou fijn zijn.

is de whey bij jullie altijd in een emmer? enigste rede waarom ik het niet wil proberen is dat ik een hekel heb aan emmers ;P
We gaan ons best doen
---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:18 ----------
We leveren onze Bodylab Whey in emmers.
Welke verpakking heeft je voorkeur?
VNV bestelling eruit gegooid vorige keer had ik er een shakebeker bij alleen deze sluit niet goed! Hopelijk bij mijn nieuwe order een nieuwe bodylab? Ordernummer 2012-05-08-139928

Hij is cool, maar hij stinkt. Heb hem nog niet zo gek lang, en sterker nog, heb hem ook niet gek vaak gebruikt, maar hij stinkt gewoon raar, krijg de lucht er niet vanafJongens.... Geef nou maar gewoon toe dat die zwarte shake beker super gaaf is![]()
Heb nog 4 andere shakebekers die ik al heel lang gebruik waar niks op aan te merken valt. 
Hij is cool, maar hij stinkt. Heb hem nog niet zo gek lang, en sterker nog, heb hem ook niet gek vaak gebruikt, maar hij stinkt gewoon raar, krijg de lucht er niet vanafHeb nog 4 andere shakebekers die ik al heel lang gebruik waar niks op aan te merken valt.
![]()
Jongens.... Geef nou maar gewoon toe dat die zwarte shake beker super gaaf is![]()

Dat heb je met alle shakers als je er 1x iets te lang in laat zitten

Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan, die nu op de dag van vandaag nog altijd niet is toegekomen. Had mail gekregen dat betaling goed was uitgevoerd maar levering is nog altijd niet gebeurd
Ik had nog geen klachten, tot nu toe en zelf posten ben ik nog niet aan toegekomen jammer genoeg .

Als je nou even contact had opgenomen met ze, was dit toch al lang verholpen denk ik. Bel ze even ze hebben een hele lieve klantenservice![]()
Ik had al eerder contact gemaakt met bodylab via het forum , ik wacht nu nog op respons . Anders bel ik ff , thnx