Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vraag ik mij nu ook af. Als je zoiets altijd in het assortiment zou hebben, tsjonge dat zou fijn zijn.

• Topic Starter Topic Starter
is de whey bij jullie altijd in een emmer? enigste rede waarom ik het niet wil proberen is dat ik een hekel heb aan emmers ;P

• Topic Starter Topic Starter
Dat vraag ik mij nu ook af. Als je zoiets altijd in het assortiment zou hebben, tsjonge dat zou fijn zijn.

We gaan ons best doen :D:D

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:18 ----------

is de whey bij jullie altijd in een emmer? enigste rede waarom ik het niet wil proberen is dat ik een hekel heb aan emmers ;P

We leveren onze Bodylab Whey in emmers.
Welke verpakking heeft je voorkeur?

We gaan ons best doen :D:D

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:18 ----------

We leveren onze Bodylab Whey in emmers.
Welke verpakking heeft je voorkeur?

een pot met draaidop, heb het op een soort van kast staan met dinge erlangs en als ik een emmer heb wat ik er eerst had staan fl**ker ik bijna iedere x alles om omdat ik die emmer niet fatsoenelijk ope kan make ;P, nu draaidop pot en daar heb ik geen probleme mee haha

VNV bestelling eruit gegooid vorige keer had ik er een shakebeker bij alleen deze sluit niet goed! Hopelijk bij mijn nieuwe order een nieuwe bodylab? Ordernummer 2012-05-08-139928

VNV bestelling eruit gegooid vorige keer had ik er een shakebeker bij alleen deze sluit niet goed! Hopelijk bij mijn nieuwe order een nieuwe bodylab? Ordernummer 2012-05-08-139928

De vroegere shakebekers waren idd van betere kwaliteit, heb tegenwoordig wat besteld voor een collega inclusief gratis shakebeker maar de kwaliteit is niet zoals de vroegere die doorzichtig waren en met de dop vast bevestigd miss iets om mee te nemen voor de toekomst voor bodylab. Beetje irritant om de collega teleur te stellen met een mindere shakebeker dan dat ik altijd meebreng naar het werk :(

Bedankt!!

Jongens.... Geef nou maar gewoon toe dat die zwarte shake beker super gaaf is :)

Jongens.... Geef nou maar gewoon toe dat die zwarte shake beker super gaaf is :)
Hij is cool, maar hij stinkt. Heb hem nog niet zo gek lang, en sterker nog, heb hem ook niet gek vaak gebruikt, maar hij stinkt gewoon raar, krijg de lucht er niet vanaf ??? Heb nog 4 andere shakebekers die ik al heel lang gebruik waar niks op aan te merken valt. :(

Hij is cool, maar hij stinkt. Heb hem nog niet zo gek lang, en sterker nog, heb hem ook niet gek vaak gebruikt, maar hij stinkt gewoon raar, krijg de lucht er niet vanaf ??? Heb nog 4 andere shakebekers die ik al heel lang gebruik waar niks op aan te merken valt. :(

Dat heb je met alle shakers als je er 1x iets te lang in laat zitten

Dat heb je met alle shakers als je er 1x iets te lang in laat zitten

Dat is het probleem, ik heb er nog nooit wat te lang in laten zitten, het is ook niet de geur van verrotte whey, maar 'n rare sterke geur die ik niet thuis kan brengen :(

Heb ooit 'n week het restant van brinta en whey in 'n shakebeker laten zitten, 2x kokend water met afwasmiddel erin laten staan en het was weer zo goed als nieuw. :)

Ordernummer: 2012-05-30-146904

Als er nog samples liggen mogen die er altijd bij :)

Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan, die nu op de dag van vandaag nog altijd niet is toegekomen. Had mail gekregen dat betaling goed was uitgevoerd maar levering is nog altijd niet gebeurd

Als je nou even contact had opgenomen met ze, was dit toch al lang verholpen denk ik. Bel ze even ze hebben een hele lieve klantenservice :D

Ik had al eerder contact gemaakt met bodylab via het forum , ik wacht nu nog op respons . Anders bel ik ff , thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven