pumpingthatiron
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben eens benieuwd of ik gewonnen heb met de Facebook wedstrijd, wil al tijden jullie whey proberen![]()

beetje klein niet ?Zo'n keukenkast zou ieder studentenhuis moeten hebben

Hij is cool, maar hij stinkt. Heb hem nog niet zo gek lang, en sterker nog, heb hem ook niet gek vaak gebruikt, maar hij stinkt gewoon raar, krijg de lucht er niet vanafHeb nog 4 andere shakebekers die ik al heel lang gebruik waar niks op aan te merken valt.
![]()
Iemand die granny protein bars al geproeft , smaken ze naar iets
---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 13:12 ----------
http://www.bodylab.nl/Grannys/Homemade-Protein-Bar-_-12-bars-2536
We hebben de klacht nog niet eerder gekregen.
De shakers worden hier ook veelvuldig gebruikt en blijven gewoon netjes.
We hebben het genoteerd en blijven er scherp op.
Twijfel trouwens niet om wat extra nieuwe shakers te vragen mocht je weer bestellen.
---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 15:07 ----------
De Granny repen zijn goed van smaak. Het leuke is dat je ze even kunt opwarmen in de magnetron. De reacties op de Forti FX repen zijn nog vele malen positiever http://www.bodylab.nl/FortiFX/Triple-Layer-Bar-_-12-x-95-gram-2598

Ik heb zojuist weer 9 potten rice en protein chocolade besteld![]()

Ik heb zojuist weer 9 potten rice en protein chocolade besteld![]()
We hebben de klacht nog niet eerder gekregen.
De shakers worden hier ook veelvuldig gebruikt en blijven gewoon netjes.
We hebben het genoteerd en blijven er scherp op.
Twijfel trouwens niet om wat extra nieuwe shakers te vragen mocht je weer bestellen.![]()
Vraag er alleen nooit iets bij dus krijg standaard zo'n sample.

Heb in de tussentijd nog 2x besteldVraag er alleen nooit iets bij dus krijg standaard zo'n sample.
Hij zit nu overigens iedere dag naast het spoelen, ook in de vaatwasser, heeft hem goed gedaan.![]()

VOlgens mij heeft het meer met ongeluk te maken.
Ik heb 2 berry de mey shake bekers en 1tje die stinkt ook heel erg, de ander niet.
Bij die van bodylab geen last en ze zijn mooi zwart![]()

Ik heb geen probleem met de shakebekers , ik steek ze in de vaatwas .
Ik weet niet waarmee iedereen zo problemen heeft![]()

Er whey in doen en dan 3 dagen lekker laten liggen broeden![]()

Gisteren heb ik geprobeerd een bestelling te plaatsen via bodylab.nl, maar er ging helaas iets mis. Zowel gisteren als vandaag een mail gestuurd aan info@bodylab.nl, maar nog zonder antwoord. Ik zou nog wel graag even in contact komen met iemand van bodylab....
Gisteren heb ik geprobeerd een bestelling te plaatsen via bodylab.nl, maar er ging helaas iets mis. Zowel gisteren als vandaag een mail gestuurd aan info@bodylab.nl, maar nog zonder antwoord. Ik zou nog wel graag even in contact komen met iemand van bodylab....
Als eiwitten deels bestaan uit Collageen zal dat (bijna) nooit openlijk toegegeven worden, aangezien ze niets doen voor spiermassa te winnen. Ze worden wel volledig gezien als volwaardige eiwitten, alleen zitten er geen BCAA's en EAA's in dus zijn ze, met andere woorden, nutteloos voor spiergroei. In principe doen de fabrikanten dus niets verkeerd.