XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij bulk bestellingen whey
Gaat daar nog een grote korting bij komen?

Dank

Vraagje over bODYlAb RICE & PROTEIN

Proef je ook stukjes rijst of is alles zeer fijn vermalen?

tnx

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje over bODYlAb RICE & PROTEIN

Proef je ook stukjes rijst of is alles zeer fijn vermalen?

tnx

De structuur is zeer fijn maar de shake is niet 100% glad zoals bijv. een whey shake. Je kunt dit zelf beïnvloeden door meer of minder water/melk te gebruiken.

De structuur is zeer fijn maar de shake is niet 100% glad zoals bijv. een whey shake. Je kunt dit zelf beïnvloeden door meer of minder water/melk te gebruiken.

Kan het zijn de de chocolade ietsje anders smaakt ? heb zojuist een nieuwe pot opengedaan en hij smaakt ietsje anders ? En kleur is ook ietsje anders

Ik vroeg me af of er een proteine shake op basis van vlees ipv whey in de schappen van bodylab ligt?

Ik zelf heb het niet kunnen vinden

Mvg

Ik vroeg me af of er een proteine shake op basis van vlees ipv whey in de schappen van bodylab ligt?

Mvg

Die is er zeker, ben alleen even het merk kwijt.
Maar dat is vooral marketing denk ik, niet echt verschil

Ik was erg benieuwd geworden na dat verhaal van kai greene in de amerikaanse flex erover

Kan het zijn de de chocolade ietsje anders smaakt ? heb zojuist een nieuwe pot opengedaan en hij smaakt ietsje anders ? En kleur is ook ietsje anders

Is er nu iets veranderd aan de smaak of samenstelling van rice en protein chocolade ?

Reageert Bodylab niet meer mss op het forum ofzo ?

Geen idee, krijg ook geen antwoord op PM ivm bestelling..

Als je snel antwoord wil bel dan even of stuur een mailtje, super vriendelijke Klantenservice.

Ik weet dat ze het bij BODYLAB nogal druk hebben en dat de internet sectie een beetje onderbemand is. Nu met vakanties zal het ook wel extra druk zijn ivm mensen die weg zijn.

Zowel de eiwitten als de rijst zijn allen natuurproducten dus kan soms licht varieren. Stuur me anders even het chargenr wat is vermeld op de pot dan kijk ik het voor je na.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 12:04 ----------

Mvg

We hebben de Carnivor even in het assortiment gehad maar dit product werd minimaal verkocht. Zolang de vraag naar beef proteins minimaal blijft wachten we nog even.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 12:05 ----------

Reageert Bodylab niet meer mss op het forum ofzo ?

Sorry, zomerdrukte! :D

We waarderen jullie vragen en respons in ons topic!

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 12:10 ----------

We voegen altijd iets extra's aan pakketten toe.
Indien je specifieke wensen hebt proberen we hier altijd aan tegemoet te komen. PM is een optie maar wil je zeker zijn dat we het direct kunnen oppakken bel dan even. Meestal is een bestelling na enkele uren al ingepakt en binnen korte tijd verzonden.

BAMM!!!
Zo'n Service!!:thumb:

Gister 1e bestelling geplaatst voor de middag. Pakketje net binnen gekregen.
3 whey samples en 3 PW samples erbij:)

Nu nog alles proeven natuurlijk en de werking ondervinden.
So far soo good.:thumb:

EDIT: vraagje; 1 van mijn samples is een zakje met rode tabletten. (fors) Zonder enige bijsluiter en/of tekst.
Vergeleken met producten op de site en kwam het meeste overheen met RPM Pre-Workout. http://www.bodylab.nl/Applied-Nutriceuticals/RPM-%26-Drive-Stack-893
Is dit correct? wil het toch zeker weten wat het is voor ik iets probeer ;p

Laatst bewerkt:
Zowel de eiwitten als de rijst zijn allen natuurproducten dus kan soms licht varieren. Stuur me anders even het chargenr wat is vermeld op de pot dan kijk ik het voor je na.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 12:04 ----------

We hebben de Carnivor even in het assortiment gehad maar dit product werd minimaal verkocht. Zolang de vraag naar beef proteins minimaal blijft wachten we nog even.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 12:05 ----------

Sorry, zomerdrukte! :D

We waarderen jullie vragen en respons in ons topic!

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 12:10 ----------

We voegen altijd iets extra's aan pakketten toe.
Indien je specifieke wensen hebt proberen we hier altijd aan tegemoet te komen. PM is een optie maar wil je zeker zijn dat we het direct kunnen oppakken bel dan even. Meestal is een bestelling na enkele uren al ingepakt en binnen korte tijd verzonden.

Heb geen slechte ervaringen met jullie hoor:) volgende x bel ik gewoon ff ofzo idd!

Heb wel niets extra's gekregen maar no prob.:p

Ik heb eergister een potje beta alanine en creatine besteld, ik kreeg gister keurig netjes de bestelling binnen, alleen waren het 2 potjes beta alanine en geen creatine. Dus ik opgebeld en het verhaal verteld en ik heb vandaag het creatine potje gekregen. Ik wilde jullie dus even bedanken voor een gratis potje beta alanine :D
Wat ik wel nog wilde zeggen is dat ik het wel onhandig vind dat er geen schepje bij zit. Er staat bij de dosering ook: 1theelepel. Ik heb thuis 10 verschillende theelepels en die zijn alle 10 verschillende grote. Ook de grote van de berg poeder er op is vrij essentieel ook natuurlijk. Nou weet ik ook wel dat het niet zo nauw komt maar het lijkt me wel makkelijk als er gewoon een schepje bij zat die afgestreken gewoon precies 1 of een halve dosering is.
Verder top service en erg klantvriendelijk!

BAMM!!!
Zo'n Service!!:thumb:

Gister 1e bestelling geplaatst voor de middag. Pakketje net binnen gekregen.
3 whey samples en 3 PW samples erbij:)

Nu nog alles proeven natuurlijk en de werking ondervinden.
So far soo good.:thumb:

EDIT: vraagje; 1 van mijn samples is een zakje met rode tabletten. (fors) Zonder enige bijsluiter en/of tekst.
Vergeleken met producten op de site en kwam het meeste overheen met RPM Pre-Workout. http://www.bodylab.nl/Applied-Nutriceuticals/RPM-%26-Drive-Stack-893
Is dit correct? wil het toch zeker weten wat het is voor ik iets probeer ;p

Dank je wel voor je positieve reactie.

Ik zal even navragen wat het monster is.
Ben bang dat de sticker op de verpakking niet is meegegaan.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 17:34 ----------

Ik heb eergister een potje beta alanine en creatine besteld, ik kreeg gister keurig netjes de bestelling binnen, alleen waren het 2 potjes beta alanine en geen creatine. Dus ik opgebeld en het verhaal verteld en ik heb vandaag het creatine potje gekregen. Ik wilde jullie dus even bedanken voor een gratis potje beta alanine :D
Wat ik wel nog wilde zeggen is dat ik het wel onhandig vind dat er geen schepje bij zit. Er staat bij de dosering ook: 1theelepel. Ik heb thuis 10 verschillende theelepels en die zijn alle 10 verschillende grote. Ook de grote van de berg poeder er op is vrij essentieel ook natuurlijk. Nou weet ik ook wel dat het niet zo nauw komt maar het lijkt me wel makkelijk als er gewoon een schepje bij zat die afgestreken gewoon precies 1 of een halve dosering is.
Verder top service en erg klantvriendelijk!

Goed te horen dat het naar tevredenheid is opgelost.
Ik zal je opmerking mbt de maatschepjes doorgeven aan productontwikkeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven