AndroidHealthClinic

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Deze week extra coupon korting!

vhf7o5.jpg

Hallo, zou mijn order al verstuurd zijn?
Ik heb op 16/08 de bestelling geplaatst en vorige week 28/08 pas betaald..(2 potten whey)
Alvast bedankt!

Hallo, zou mijn order al verstuurd zijn?
Ik heb op 16/08 de bestelling geplaatst en vorige week 28/08 pas betaald..(2 potten whey)
Alvast bedankt!

Hallo Butch1 stuur even je order nummer in een pm ik zal de klantenservice het even laten uitzoeken.:D

Zeer tevreden over de klantenservice, levering, producten en prijs!

Sorry voor de nekpijn, maar hier mijn stack :D

uploadfromtaptalk1349714739904.jpg

Voor de 4e keer een trainingslog bij het oud papier gegooid, ik ontvang liever samples..!

Werd enorm blij van ene pot whey, haarfijne structuur.. totaal geen klonters in de pot. Open ik de andere, vol bonken vanaf de opening al. Vreemd :(

Werd enorm blij van ene pot whey, haarfijne structuur.. totaal geen klonters in de pot. Open ik de andere, vol bonken vanaf de opening al. Vreemd :(

Indien je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice willen we dit graag even oppakken. Kun je een mail naar ons sturen svp?

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:28 ----------

Voor de 4e keer een trainingslog bij het oud papier gegooid, ik ontvang liever samples..!

Waarvan akte!

We zijn druk bezig met het inkopen van nieuwe kado's.
Je kunt dan binnenkort zelf uitzoeken wat je wilt ontvangen.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:29 ----------

Zeer tevreden over de klantenservice, levering, producten en prijs!

Dank je wel!

Altijd leuk om te lezen.

Ik denk dat ik mijn eerste bestelling bij jullie ga plaatsen, die pancakes zien er qua prijs en samenstelling erg goed uit

Ik denk dat ik mijn eerste bestelling bij jullie ga plaatsen, die pancakes zien er qua prijs en samenstelling erg goed uit

Dank je!
Onze pancakes worden bijzonder goed ontvangen door onze klanten.
Indien je een ordernr pm't probeer ik wat extra samples etc voor je toe te voegen.

Die pannenkoeken zijn echt heerlijk (en ik kan ze na een klein half jaar eindelijk goed bakken :D

ik ga ze morgenmiddag ff bestellen, hopelijk zijn ze goed haha want ik neem er dan gelijk minimaal 4:)

En besteld, ben erg benieuwd of t makkelijk gaat om te bakken etc. Zoals ik al pmde zal ik vaker die pancakes bestellen als t helemaal top is:)

edit: ook andere producten als ze er interessant uit zien natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven