MuscleMeat

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
pm gestuurd

Wanneer hebben jullie de sample pack weer op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer hebben jullie de sample pack weer op voorraad?

Verwachten we binnen enkele dagen weer voorradig te hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:33 ----------

Er zijn weer veel nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd!

Je kunt ze bekijken in de winkel:
[Link niet meer beschikbaar]

wat is de reden dat de whey van BBeX (mass protein) zo goedkoop is?! :p

Verwachten we binnen enkele dagen weer voorradig te hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:33 ----------

Er zijn weer veel nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd!

Je kunt ze bekijken in de winkel:
[Link niet meer beschikbaar]

Beste ,

heb de samples ontvangen van jullie new muscle gainer .

Ik vind de smaak chocolade persoonlijk beter dan de smaak chocolade van rice en protein .

De vanille vond ik meevallen maar de smaak is zo overheersend maar smaken zijn natuurlijk iets persoonlijk gebonden .

De textuur vond ik goed , ik drink het op met water , met melk word het een te dikke brei en is het moeilijk te drinken als je 110+
gram neemt .

De samenstelling is ook niet mis , alleen ben ik gewoon benieuwd hoeveel % er van elk eiwit inzit ?

Je mag binnenkort een bestelling van 4 potten verwachten van mij ;)

Grtz NickDE

Beste ,

ik wil 4 potten new muscle gainer bestellen bij jullie en met visa betalen , maat jullie systeem rekent iedere keer verzendingskosten aan ?

Normaal zijn er toch geen verzendingskosten , iets verranderd aan jullie systeem ?

Grtz NickDE

Laatst bewerkt:
wat is de reden dat de whey van BBeX (mass protein) zo goedkoop is?! :p

Groot ingekocht en het was een weekactie.
Voorraad is zo goed als uitverkocht.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 11:44 ----------

Ben ik ook wel benieuwd naar!

Weten jullie trouwens ook in welke verhoudingen de eiwitten zijn die erin zitten?

Nee, dit wordt van bijna geen enkele eiwitmix vrijgegeven.
Een goede peiler is het aminoprofiel.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 11:45 ----------

Beste ,

ik wil 4 potten new muscle gainer bestellen bij jullie en met visa betalen , maat jullie systeem rekent iedere keer verzendingskosten aan ?

Normaal zijn er toch geen verzendingskosten , iets verranderd aan jullie systeem ?

Grtz NickDE

Hoi Nick,

Ik hoop dat onze klantenservice het al voor je heeft opgelost.
Zo niet laat dan even weten wordt het direct voor je opgelost.

Groot ingekocht en het was een weekactie.
Voorraad is zo goed als uitverkocht.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 11:44 ----------

Nee, dit wordt van bijna geen enkele eiwitmix vrijgegeven.
Een goede peiler is het aminoprofiel.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 11:45 ----------

Hoi Nick,

Ik hoop dat onze klantenservice het al voor je heeft opgelost.
Zo niet laat dan even weten wordt het direct voor je opgelost.

Heb je een aminoprofiel van new muscle gainer ?

Zijn jullie soms van plan om de V2 versie van Mesomorph aan jullie assortiment toe te voegen? & Ook het supplement Albutarex van Mutated Nation.. Heel veel positieve commentaren van gehoord, de V1 versie van Mesomorph was een knaller maar de V2 is nog harder schijnt!

Order geplaatst, ordernummer: 214315
Ben benieuwd:D

Jullie hadden kort geleden een actie dat als je een bestelling plaatste op jullie website dat jullie 't pakketje vol zouden gooien met samples en goodies. Alleen heb ik alleen gekregen wat ik heb besteld. Niets meer en niets minder. Hoe komt dat nou? Ik heb namelijk de bestelling geplaatst speciaal om die extraatjes.

Ben nog steeds tevreden over de pancakes. Super voedsel en makkelijk klaar te maken. :)

Heb je een aminoprofiel van new muscle gainer ?

Ik ga het even voor je navragen of het binnenkort online kan worden gezet.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 17:59 ----------

Zijn jullie soms van plan om de V2 versie van Mesomorph aan jullie assortiment toe te voegen? & Ook het supplement Albutarex van Mutated Nation.. Heel veel positieve commentaren van gehoord, de V1 versie van Mesomorph was een knaller maar de V2 is nog harder schijnt!

We gaan er eens naar kijken! Dank voor je bericht!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 18:00 ----------

Jullie hadden kort geleden een actie dat als je een bestelling plaatste op jullie website dat jullie 't pakketje vol zouden gooien met samples en goodies. Alleen heb ik alleen gekregen wat ik heb besteld. Niets meer en niets minder. Hoe komt dat nou? Ik heb namelijk de bestelling geplaatst speciaal om die extraatjes.

Dag Frank,

Er was een medewerker die niet helemaal goed was geinformeerd.
Via FB hebben we alles al opgelost. Indien dit nog niet voor je is geregeld stuur me dan even een PM dan ga ik het voor je regelen! :)

Ben nog steeds tevreden over de pancakes. Super voedsel en makkelijk klaar te maken. :)

Goed te horen!
We gaan volgende week weer wat nieuwe smaken presenteren.
Tot nu toe zijn krijgen we alleen nog maar te horen dat dit de beste shake smaken ooit zijn! :D

Ben ook heel tevreden over bodylab, super shop(geen ballenlikkerij).

Ik ga het even voor je navragen of het binnenkort online kan worden gezet.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 17:59 ----------

We gaan er eens naar kijken! Dank voor je bericht!

Dag Frank,

Er was een medewerker die niet helemaal goed was geinformeerd.
Via FB hebben we alles al opgelost. Indien dit nog niet voor je is geregeld stuur me dan even een PM dan ga ik het voor je regelen! :)

Goed te horen!
We gaan volgende week weer wat nieuwe smaken presenteren.
Tot nu toe zijn krijgen we alleen nog maar te horen dat dit de beste shake smaken ooit zijn! :D

De CLA die in de new muscle gainer zit , heb je daar kwaliteitsgarantie van voor ons of extra informatie wat voor CLA het is ?

Ik weet het , ik ben nogal precies maar het is gewoon omdat de info omtrent het product te beknopt is .

zo.. sinds lange tijd weer een bestelling hier geplaatst. zoek nog steeds een heerlijke whey shake en heb al tig merken uitgeprobeerd :rolleyes:

Kan me herinneren dat die van jullie erg lekker was dus weer besteld! mocht ie net zo lekker zijn als dat ik me herinner.. dan ben ik weer vaste klant :D;)

Vraag 1: worden er nog samples bijgeleverd? ;) sample freak hier

Vraag 2: heb besteld via klarna factuur.. word de bestelling wel meteen verzonden?

mvg!

Ordernummer: 216704

Bestelling netjes ontvangen na het weekend (op zaterdag ochtend besteld).
Géén extra samples helaas, maar ik had dan ook slechts 1 product die ook nog eens in de aanbieding was.

ik bestel tot nu toe altijd bij bodylab, en afentoe krijg ik er een sample bij! maar laatste paar keer was dat bij mij ook niet. had multivit en whey iso besteld. is er een soort van minimum hiervoor of gewoon random wel/niet sample erbij gooien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven