XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren te weten gekomen dat jullie pistache whey hebben vandaag direct besteld :D
Zeer scherpe deals hebben jullie trouwen( heb whey + amino x)

Eerste bestelling bij jullie trouwens :o

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren te weten gekomen dat jullie pistache whey hebben vandaag direct besteld :D
Zeer scherpe deals hebben jullie trouwen( heb whey + amino x)

Eerste bestelling bij jullie trouwens :o

Dank je wel voor je vertrouwen.
Ik hoop dat de pistache smaak je goed bevalt!

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? : Betalingskenmerk: 93U15466L99433220

Want voor 10uur besteld volgende dag in huis dacht ik , heb gisteren avond besteld en nog steeds geen track en trace ofzo :D

Vraagje over proteine

Mass Protein 4,54 kg BBeX en Protein-6 - 2000 gram Bodylab.nl zit er veel verschil in.

Groet Rob

Mass Protein 4,54 kg BBeX en Protein-6 - 2000 gram Bodylab.nl zit er veel verschil in.

Groet Rob

Ha Rob, op de bodylab site kun je per product de samenstelling zien en dan kan je deze vergelijken. Ik heb enkel ervaring met de protein-6. Een goede eiwitshake die prima mengt en ook de smaken zijn erg goed, als je iets anders dan anders wilt, kan ik je de smaak blueberry aanraden

Edit: De product samenstelling van protein 6 staat er niet op. De BBex mass protein heeft 80% eiwit(best goed) ,maar is een blend van verschillende eiwitten. Je weet dus niet hoeveel je van ieder type binnenkrijgt, voor hetzelfde geld is t 90% concentraat. Bij de protein 6 heb je denk ik een betere samenstelling

Laatst bewerkt:
Wachtend op reactie van Bodylab

Ha Rob, op de bodylab site kun je per product de samenstelling zien en dan kan je deze vergelijken. Ik heb enkel ervaring met de protein-6. Een goede eiwitshake die prima mengt en ook de smaken zijn erg goed, als je iets anders dan anders wilt, kan ik je de smaak blueberry aanraden

Edit: De product samenstelling van protein 6 staat er niet op. De BBex mass protein heeft 80% eiwit(best goed) ,maar is een blend van verschillende eiwitten. Je weet dus niet hoeveel je van ieder type binnenkrijgt, voor hetzelfde geld is t 90% concentraat. Bij de protein 6 heb je denk ik een betere samenstelling

Bedankt Biobeast , jij denk het, maar ik had graag een reactie van bodylab zelf omdat hun dit product verkopen en zeker wel weten wat de inhoud en het verschil is.
Afwachtend van het antwoord van Bodylab verblijf ik.

Gr Rob

Bedankt Biobeast , jij denk het, maar ik had graag een reactie van bodylab zelf omdat hun dit product verkopen en zeker wel weten wat de inhoud en het verschil is.
Afwachtend van het antwoord van Bodylab verblijf ik.

Gr Rob

Ja snap ik, ik zou nog ff wachten dan. De samenstelling staat er wel, de tablet moest alleen ff langer laden. De hoeveelheid essentiele aminozuren in de protein 6 is 2x zo hoog als in de mass protein. Dat is wel een belangrijk verschil

Groet Rob

Dag Rob,

Dank voor je vraag!

De Protein-6 is een topproduct met 84% eiwit en alles afkomstig uit zeer hoogwaardige bronnen.

De Mass Protein is goed maar bevat naast diverse hoogwaardige bronnen ook soja.
Soja is niet slecht maar minder goed dan zuivel eiwitten. Echter laten diverse onderzoeken zien dat de combinatie van Whey en Soja synergetisch is.

De P-6 is 200% kwaliteit en een hele nette prijs.
De Mass protein is goed tegen een zeer scherpe prijs.

Hoop dat ik je vraag duidelijk beantwoord heb!

Ik heb zelf geen ervaring met Protein-6, wel met BBeX en Whey Perfection (B&F).
De BBeX lost vele malen minder goed op dan de whey perfection (in 250 tot 300 ml halfvolle melk), smaak van BBeX is wel prima.

Dag Rob,

Dank voor je vraag!

De Protein-6 is een topproduct met 84% eiwit en alles afkomstig uit zeer hoogwaardige bronnen.

De Mass Protein is goed maar bevat naast diverse hoogwaardige bronnen ook soja.
Soja is niet slecht maar minder goed dan zuivel eiwitten. Echter laten diverse onderzoeken zien dat de combinatie van Whey en Soja synergetisch is.

De P-6 is 200% kwaliteit en een hele nette prijs.
De Mass protein is goed tegen een zeer scherpe prijs.

Hoop dat ik je vraag duidelijk beantwoord heb!

Jullie ook bedankt, het is mijn helemaal duidelijk.
De keus voor mijn is heel gemakkelijk gemaakt door jullie,ik zal de Protein-6 gaan bestellen.

Gr Rob

kwam deze stack van jullie tegen en is misschien het proberen waard. Heb alleen wat vraagjes.
Er zit geen schepje in het potje?
Arginine AKG Pro, kan je dat ook gewoon met water opdrinken?

Bestelling is geplaatst

Hoi,

Heb reeds bestelling geplaatst bij bodylab, Whey, proteine 6 en Rice & Protein ordernr 2013-02-15-250552, nog bedankt voor de info.
Kunnen we er tegen aan.

Gr Rob

Hoi,

Heb reeds bestelling geplaatst bij bodylab, Whey, proteine 6 en Rice & Protein ordernr 2013-02-15-250552, nog bedankt voor de info.
Kunnen we er tegen aan.

Gr Rob

Dank je!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 16:12 ----------

kwam deze stack van jullie tegen en is misschien het proberen waard. Heb alleen wat vraagjes.
Er zit geen schepje in het potje?
Arginine AKG Pro, kan je dat ook gewoon met water opdrinken?

Kun je misschien de link of naam van de stack geven?

AAKG kun je prima met water innemen.

Bestelling binnen

Hoi DBBers,

Gisteren avond contact gehad en bestelling door gegeven en net binnen gekregen.
Echt perfecte service's en snel binnen :D

Gr Rob

w14nqp.png

Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.

twv €204,09

Helemaal blij! :D

Sarcastisch bedoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven