vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren te weten gekomen dat jullie pistache whey hebben vandaag direct besteld
Zeer scherpe deals hebben jullie trouwen( heb whey + amino x)
Eerste bestelling bij jullie trouwens![]()
Mass Protein 4,54 kg BBeX en Protein-6 - 2000 gram Bodylab.nl zit er veel verschil in.
Groet Rob
Ha Rob, op de bodylab site kun je per product de samenstelling zien en dan kan je deze vergelijken. Ik heb enkel ervaring met de protein-6. Een goede eiwitshake die prima mengt en ook de smaken zijn erg goed, als je iets anders dan anders wilt, kan ik je de smaak blueberry aanraden
Edit: De product samenstelling van protein 6 staat er niet op. De BBex mass protein heeft 80% eiwit(best goed) ,maar is een blend van verschillende eiwitten. Je weet dus niet hoeveel je van ieder type binnenkrijgt, voor hetzelfde geld is t 90% concentraat. Bij de protein 6 heb je denk ik een betere samenstelling
Bedankt Biobeast , jij denk het, maar ik had graag een reactie van bodylab zelf omdat hun dit product verkopen en zeker wel weten wat de inhoud en het verschil is.
Afwachtend van het antwoord van Bodylab verblijf ik.
Gr Rob
Mass Protein 4,54 kg BBeX en Protein-6 - 2000 gram Bodylab.nl zit er veel verschil in.
Groet Rob
Dag Rob,
Dank voor je vraag!
De Protein-6 is een topproduct met 84% eiwit en alles afkomstig uit zeer hoogwaardige bronnen.
De Mass Protein is goed maar bevat naast diverse hoogwaardige bronnen ook soja.
Soja is niet slecht maar minder goed dan zuivel eiwitten. Echter laten diverse onderzoeken zien dat de combinatie van Whey en Soja synergetisch is.
De P-6 is 200% kwaliteit en een hele nette prijs.
De Mass protein is goed tegen een zeer scherpe prijs.
Hoop dat ik je vraag duidelijk beantwoord heb!
Hoi,
Heb reeds bestelling geplaatst bij bodylab, Whey, proteine 6 en Rice & Protein ordernr 2013-02-15-250552, nog bedankt voor de info.
Kunnen we er tegen aan.
Gr Rob
kwam deze stack van jullie tegen en is misschien het proberen waard. Heb alleen wat vraagjes.
Er zit geen schepje in het potje?
Arginine AKG Pro, kan je dat ook gewoon met water opdrinken?

![]()
Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.
twv €204,09
Helemaal blij!![]()

![]()
Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.
twv €204,09
Helemaal blij!![]()