Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar aanleiding van mijn bestelling en de mail waar ik nog geen reply op heb mogen ontvangen, hier even de vraag om te kijken naar mijn bestelling.
Op 7-1-'13 mijn eerste bestelling (229927) bij BodyLab geplaatst en tot op heden nog niets ontvangen over een verzending/T&T code.

Naar aanleiding van mijn bestelling en de mail waar ik nog geen reply op heb mogen ontvangen, hier even de vraag om te kijken naar mijn bestelling.
Op 7-1-'13 mijn eerste bestelling (229927) bij BodyLab geplaatst en tot op heden nog niets ontvangen over een verzending/T&T code.
Daar ga ik ook altijd wel van uit. Dit is ook niet zozeer een sneer naar BodyLab want ik ga er van uit dat een ieder zijn/haar best doet.Het duur altijd effe van bodylab maar ze reageren altijd en het komt altijd in orde![]()

Ben ook heel tevreden over bodylab, super shop(geen ballenlikkerij).
Bestelling netjes ontvangen na het weekend (op zaterdag ochtend besteld).
Géén extra samples helaas, maar ik had dan ook slechts 1 product die ook nog eens in de aanbieding was.

De CLA die in de new muscle gainer zit , heb je daar kwaliteitsgarantie van voor ons of extra informatie wat voor CLA het is ?
Ik weet het , ik ben nogal precies maar het is gewoon omdat de info omtrent het product te beknopt is .

Zojuist weer een bestelling geplaatst (orderID: 219328).
Ben benieuwd![]()
gister de pancakes van bodylab besteld, zijn overheerlijk![]()
Ik bestel altijd de isolaat en creatine van bodylab. Vroeg me af of die nieuwe isolaat een lagere/mindere eiwit(structuur) heeft dan de gewone isolaat met aardbei/banaan smaak... Ik heb het iver de tropical passion.. Ik wil geen isolaat nemen met een eiwit gehalte lager dan 91gram per 100 gram... Dus gemaild maar geen reactie... Normaal gesproken krijg ik ook meteen reactie!

Heb je wel en maal gehad dat de betaling is ontvangen.
Heb zelf zondag een bestelling gehad en kreeg maandag en mail dat de betaling ontvangen was en daarna dat het was opgehaald. Gisteren ook geleverd gehad.
Volgens mij zijn ze bij Bodylab de inloggegevens kwijt van t forum![]()

Zo, net men 2de bestelling geplaatst bij Bodylab. De eerste keer zeer tevreden.
Hopelijk kan ik dit opneiuw zeggen.
Ordernummer: 2013-01-31-242384
grtz