AndroidHealthClinic

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik blijf die bodylab pancakes heerlijk vinden :)

hoelang blijft die mas bbx op 45,- staan?

Zojuist weer een bestelling geplaatst (orderID: 219328).
Ben benieuwd:P

gister de pancakes van bodylab besteld, zijn overheerlijk;)

volgens mij is niemand thuis bij bodylab :P

Ik krijg altijd gewoon resultaat op mijn e-mails... Ook de service is gewoon goed.
Misschien moet je even geduld hebben?
De telefoonlijn is ook nog altijd beschikbaar tot 21:00 als ik me niet vergis?

Ik bestel altijd de isolaat en creatine van bodylab. Vroeg me af of die nieuwe isolaat een lagere/mindere eiwit(structuur) heeft dan de gewone isolaat met aardbei/banaan smaak... Ik heb het iver de tropical passion.. Ik wil geen isolaat nemen met een eiwit gehalte lager dan 91gram per 100 gram... Dus gemaild maar geen reactie... Normaal gesproken krijg ik ook meteen reactie!

Naar aanleiding van mijn bestelling en de mail waar ik nog geen reply op heb mogen ontvangen, hier even de vraag om te kijken naar mijn bestelling.

Op 7-1-'13 mijn eerste bestelling (229927) bij BodyLab geplaatst en tot op heden nog niets ontvangen over een verzending/T&T code.

Naar aanleiding van mijn bestelling en de mail waar ik nog geen reply op heb mogen ontvangen, hier even de vraag om te kijken naar mijn bestelling.

Op 7-1-'13 mijn eerste bestelling (229927) bij BodyLab geplaatst en tot op heden nog niets ontvangen over een verzending/T&T code.

Het duur altijd effe van bodylab maar ze reageren altijd en het komt altijd in orde ;)

Heb je wel en maal gehad dat de betaling is ontvangen.

Heb zelf zondag een bestelling gehad en kreeg maandag en mail dat de betaling ontvangen was en daarna dat het was opgehaald. Gisteren ook geleverd gehad.

Het duur altijd effe van bodylab maar ze reageren altijd en het komt altijd in orde ;)
Daar ga ik ook altijd wel van uit. Dit is ook niet zozeer een sneer naar BodyLab want ik ga er van uit dat een ieder zijn/haar best doet.
Het is alleen jammer dat ik, na jaren tussen twee supp leveranciers te hebben geswitched, nu eens dacht BodyLab te proberen en dat dan helaas een wat mindere ervaring oplevert.
Voor 22.00 besteld en direct betaald (20:20uur), maar de bestelling niet de volgende dag mogen ontvangen omdat de betalingsoverdracht bijna 1,5 uur in beslag nam(?). En vervolgens gisteren dus niets ontvangen qua verzend info. Maargoed, de bestelling zal vandaag in ieder geval worden geleverd, zo heb ik net per mail vernomen. Hopenlijk zal een eventuele volgende bestelling wat soepeler verlopen. :)

Volgens mij zijn ze bij Bodylab de inloggegevens kwijt van t forum :p

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook heel tevreden over bodylab, super shop(geen ballenlikkerij).

Dank, goed te horen!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 18:07 ----------

Bestelling netjes ontvangen na het weekend (op zaterdag ochtend besteld).
Géén extra samples helaas, maar ik had dan ook slechts 1 product die ook nog eens in de aanbieding was.

Er zijn deze week heel veel samples en give away's gearriveerd.
Je kunt dan je eigen kado kiezen bij een bestelling.
We hopen dit deze week te introduceren! :)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 18:08 ----------

De CLA die in de new muscle gainer zit , heb je daar kwaliteitsgarantie van voor ons of extra informatie wat voor CLA het is ?

Ik weet het , ik ben nogal precies maar het is gewoon omdat de info omtrent het product te beknopt is .

Alle vragen zijn welkom :)
Stuur even een mailtje naar onze klantenservice, dan geven ze het voor je door aan de afdeling productontwikkeling. Vanuit deze hoek kunnen ze je beter informeren.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 18:09 ----------

ik blijf die bodylab pancakes heerlijk vinden :)

Dank je!

hoelang blijft die mas bbx op 45,- staan?

Tot de voorraad is uitverkocht :)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 19:55 ----------

Zojuist weer een bestelling geplaatst (orderID: 219328).
Ben benieuwd:P

Dank voor je bestelling!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 19:56 ----------

gister de pancakes van bodylab besteld, zijn overheerlijk;)

Dank, leuk om te horen!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 19:57 ----------

volgens mij is niemand thuis bij bodylab :P

We zijn altijd bereikbaar!

Telefonisch van tot 21:30 en waar mogelijk via Facebook en het Forum.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 19:59 ----------

Ik bestel altijd de isolaat en creatine van bodylab. Vroeg me af of die nieuwe isolaat een lagere/mindere eiwit(structuur) heeft dan de gewone isolaat met aardbei/banaan smaak... Ik heb het iver de tropical passion.. Ik wil geen isolaat nemen met een eiwit gehalte lager dan 91gram per 100 gram... Dus gemaild maar geen reactie... Normaal gesproken krijg ik ook meteen reactie!

Mails worden binnen enkele uren beantwoord.
Ben bang dat er wat fout is gegaan, misschien ben je in het spamfilter blijven hangen :)

Maar de Tropical Passion bevat ook een keiharde 91% eiwit!

Ik heb voor de zekerheid nog even gekeken maar zie dat je order op 9 januari is afgeleverd.
Indien je direct reply wilt dan kun je het beste even bellen, we zijn er tot 21:30.

Alsnog gaan we ons best doen om zoveel mogelijk op het forum aanwezig te zijn!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 20:26 ----------

Heb je wel en maal gehad dat de betaling is ontvangen.

Heb zelf zondag een bestelling gehad en kreeg maandag en mail dat de betaling ontvangen was en daarna dat het was opgehaald. Gisteren ook geleverd gehad.

Goed te horen!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 20:26 ----------

Volgens mij zijn ze bij Bodylab de inloggegevens kwijt van t forum :p

Het was idd even zoeken ;)

Zo, net men 2de bestelling geplaatst bij Bodylab. De eerste keer zeer tevreden.
Hopelijk kan ik dit opneiuw zeggen.
Ordernummer: 2013-01-31-242384

grtz

Hier ook een tevreden klant! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven