Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
w14nqp.png

Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.

twv €204,09

Helemaal blij! :D

Proficiat!

• Topic Starter Topic Starter
Ok geeft niet.
Scheelt me weer een zoektocht naar de schepjes :P

Wanneer komt jullie mass protein van BBex weer binnen?
Wat zijn de verhoudingen tussen de verschillende eiwitten?

mvg

Yo Bodylab

op de site Bodylab.nl staan de percentages eiwit weergegeven voor de Whey pro en Whey Protein Isolate . Echter zijn deze percentages gebaseerd op dry-basis (droge stof), dus het eiwit exclusief vocht/water, maar het eiwit wat je ontvangt in de pot is altijd inclusief vocht (as-is).

Graag zou ik dus willen weten wat de percentages eiwit zijn als as-is, dus inclusief vocht. (Het eiwit zoals je in de pot ontvangt, want nu geven jullie hogere eiwit percentages aan dan dat je daadwerkelijk ontvangt)

En zou u dan beide percentages kunnen geven? Zowel voor de Whey pro als voor de Whey Isolate..?

Bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
Ook een vraagje, ik heb Mass Protein Vanille hier staan die nog goed is tot 2014 dus hij is niet over datum maar als ik hem open doet stinkt hij echt héél erg en ik krijg hem dan ook niet weg als ik hem probeer op te drinken.
Zo'n 4.5KG pot.

Iemand nog meer dit probleem?

Ik denk dat ik ondertussen drie privé berichten heb gestuurd en één bericht hier. Nog steeds geen reactie...

De BBeX whey protein bedoel je?
Vergeleken met de B&F ruikt hij sterker inderdaad, maar om nou te zeggen dat het stinkt, nee.
Ook qua smaak vind ik hem prima...

• Topic Starter Topic Starter
Yo Bodylab

op de site Bodylab.nl staan de percentages eiwit weergegeven voor de Whey pro en Whey Protein Isolate . Echter zijn deze percentages gebaseerd op dry-basis (droge stof), dus het eiwit exclusief vocht/water, maar het eiwit wat je ontvangt in de pot is altijd inclusief vocht (as-is).

Graag zou ik dus willen weten wat de percentages eiwit zijn als as-is, dus inclusief vocht. (Het eiwit zoals je in de pot ontvangt, want nu geven jullie hogere eiwit percentages aan dan dat je daadwerkelijk ontvangt)

En zou u dan beide percentages kunnen geven? Zowel voor de Whey pro als voor de Whey Isolate..?

Bij voorbaat dank

Ik speel de vraag even door naar productontwikkeling voor een volledig antwoord.
Verwacht er maandag op terug te kunnen komen.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:06 ----------

Wanneer komt jullie mass protein van BBex weer binnen?
Wat zijn de verhoudingen tussen de verschillende eiwitten?

mvg

We hopen dat het product volgende week weer voorradig is.

Eigenlijk is er geen enkele eiwitblend waarbij de blend wordt uitgeschreven.
Met dit product is het ook het geval.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:11 ----------

Ook een vraagje, ik heb Mass Protein Vanille hier staan die nog goed is tot 2014 dus hij is niet over datum maar als ik hem open doet stinkt hij echt héél erg en ik krijg hem dan ook niet weg als ik hem probeer op te drinken.
Zo'n 4.5KG pot.

Iemand nog meer dit probleem?

Ik denk dat ik ondertussen drie privé berichten heb gestuurd en één bericht hier. Nog steeds geen reactie...

Beste FrankKr,

Ik vind je reactie hier erg vreemd, je hebt via PM gecommuniceerd waarop ook is gereageerd.
In de PM heb je een heel ander verhaal beschreven dan je hier weergeeft.

Begrijp niet precies wat je bedoeling hiermee is maar alsnog heb je een antwoord inclusief oplossing van me ontvangen via PM.

Groet,

Team Bodylab

Ik speel de vraag even door naar productontwikkeling voor een volledig antwoord.
Verwacht er maandag op terug te kunnen komen.

Nice, dankje.

Heb bestelling bij jullie geplaatst. Order ID: 263174, is de 1ste keer dat ik bij jullie bestel dus ben benieuwd.

Fijn weekend alvast

Donderdag om 22.00 precies bestelling geplaatst, en zaterdag ontvangen. PostNL was net weg denk ik:)

Maargoed hiervoor altijd bij de concurrent besteld, Body en Fit, maar wilde een keer wat anders proberen en zodoende bij Bodylab besteld.

Heb 2 x Whey Protein 100% Isolate besteld

+Enorm fijne structuur, geen klontjes (overdreven veel schudden niet nodig)
+Smaak is goed te doen met water
+Potten zijn compacter
+Maatschepje is compacter
+Hoger eiwit percentage (2%)

-4,90 duurder dan bij de concurrent. (voor 4kg Isolaat)

Al met al, uitstekende kwaliteit voor een schappelijke prijs. In de toekomst zal ik zeker vaker bestellen bij Bodylab

waar zijn de bcaa's van bodylab op de site?:O

Edit: de site's al gevonden via google. pil als poeder beide uitverkocht. dan maar even wachten.

Goed teken dus. maar wel jammer nu haha.

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst. Can't wait!

Update.

Bestelling vandaag binnen gekregen.
Alles perfect in orde, dankjewel voor de samples!
Binnenkort een review van de producten :cool:

wat is het verschil nou eigenlijk tussen de BCAA powder en BCAA caps van het thuismerk??

Vind beetje jammer dat er geen maatschepjes bijzitten. Dit zat ook niet bij de creatine en volgens mij heb ik elke dag een gram of 3 binnengehad met theelepe ipv van 5. De pot ging niet zo snel leeg als moest naar mijn idee:P

Heb je een datum wanneer BCAA weer voorradig is?? Ik zit er namelijk op te wachten:D Ik wil bestellen!!!

Edit: zie het verschil al van de BCAA powder en tabletten. namelijk de samenstelling. Helaas zijn ze nu nog steeds nie te bestelle..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven