klusserdeklus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
![]()
Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.
twv €204,09
Helemaal blij!![]()
Proficiat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.
twv €204,09
Helemaal blij!![]()
kwam deze stack van jullie tegen en is misschien het proberen waard. Heb alleen wat vraagjes.
Er zit geen schepje in de potjes?

nogmaals deze vraag over de mass stack http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-6-_-Mass-Stack-891
of de mass pack http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-7-_-Mass-Pack-1387
omdat bij gebruik staat x theelepel.![]()
Ik denk dat ik ondertussen drie privé berichten heb gestuurd en één bericht hier. Nog steeds geen reactie...

Yo Bodylab
op de site Bodylab.nl staan de percentages eiwit weergegeven voor de Whey pro en Whey Protein Isolate . Echter zijn deze percentages gebaseerd op dry-basis (droge stof), dus het eiwit exclusief vocht/water, maar het eiwit wat je ontvangt in de pot is altijd inclusief vocht (as-is).
Graag zou ik dus willen weten wat de percentages eiwit zijn als as-is, dus inclusief vocht. (Het eiwit zoals je in de pot ontvangt, want nu geven jullie hogere eiwit percentages aan dan dat je daadwerkelijk ontvangt)
En zou u dan beide percentages kunnen geven? Zowel voor de Whey pro als voor de Whey Isolate..?
Bij voorbaat dank
Wanneer komt jullie mass protein van BBex weer binnen?
Wat zijn de verhoudingen tussen de verschillende eiwitten?
mvg
Ook een vraagje, ik heb Mass Protein Vanille hier staan die nog goed is tot 2014 dus hij is niet over datum maar als ik hem open doet stinkt hij echt héél erg en ik krijg hem dan ook niet weg als ik hem probeer op te drinken.
Zo'n 4.5KG pot.
Iemand nog meer dit probleem?
Ik denk dat ik ondertussen drie privé berichten heb gestuurd en één bericht hier. Nog steeds geen reactie...
Ik speel de vraag even door naar productontwikkeling voor een volledig antwoord.
Verwacht er maandag op terug te kunnen komen.
Nice, dankje.
Heb bestelling bij jullie geplaatst. Order ID: 263174, is de 1ste keer dat ik bij jullie bestel dus ben benieuwd.
Fijn weekend alvast

Update.
Bestelling vandaag binnen gekregen.
Alles perfect in orde, dankjewel voor de samples!
Binnenkort een review van de producten![]()

Ik wil bestellen!!!