Fitness Seller

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees de hele tekst dan zou je dit antwoord niet geven.

Zal even mijn order id geven, bel jij even voor mij.

Ik kan niet meer doen dan ze mailen, want ik ga geen geld verspillen door met mijn gsm naar nederland te bellen en rij niet speciaal voor mijn goederen naar ginder.

Zeg me dan even wat ik nog kan doen, want je lijkt wel een oplossing te hebben.

Als je echt op je geld zit, waarom heb je überhaupt internet!

Schaf je internet af! bespaar je ook geld!

Kan je lekker gierig eenzaam de ****** uithangen.

Vandaag gebeld door Bodylab, situatie kort besproken en krijg een singlet opgestuurd. Beter laat dan nooit en dan bedoel ik niet een singlet, maar gewoon netjes de klant behandelen.

• Topic Starter Topic Starter
Beste DBB-ers,

Allereerst onze excuses voor onze late reactie.

Vanaf heden hebben wij enige verschuivingen gemaakt in ons personeel planning en is er op dit moment altijd een vaste man die alle vragen gaat beantwoorden hier op het forum.

Kyle84 ik heb je een pm gestuurd.
Biobeast je Bodylab Singlet wordt vandaag naar je toe gestuurd zoals telefonisch besproken.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Groeten,

Mark

Team Bodylab

Beste DBB-ers,

Vanaf heden hebben wij enige verschuivingen gemaakt in ons personeel planning en is er op dit moment altijd een vaste man die alle vragen gaat beantwoorden hier op het forum.

Biobeast je Bodylab Singlet wordt vandaag naar je toe gestuurd zoals telefonisch besproken.

Groeten,

Mark

Team Bodylab

Bedankt :)

Beste DBB-ers,

Groeten,

Mark

Team Bodylab

Hierbij een vraag die ik een hele tijd geleden stelde, maar nooit antwoord op gekregen heb.

Yo Bodylab

op de site Bodylab.nl staan de percentages eiwit weergegeven voor de Whey pro en Whey Protein Isolate . Echter zijn deze percentages gebaseerd op dry-basis (droge stof), dus het eiwit exclusief vocht/water, maar het eiwit wat je ontvangt in de pot is altijd inclusief vocht (as-is).

Graag zou ik dus willen weten wat de percentages eiwit zijn als as-is, dus inclusief vocht. (Het eiwit zoals je in de pot ontvangt, want nu geven jullie hogere eiwit percentages aan dan dat je daadwerkelijk ontvangt)

En zou u dan beide percentages kunnen geven? Zowel voor de Whey pro als voor de Whey Isolate..?

Bij voorbaat dank

Heb ook nog een vraag die ik al een tijdje gesteld heb, jullie eiwitrepen , zit er daar gelatine eiwit in of alleen soja en whey eiwit ?

hoeveel soja en whey ewit ongeveer, de verhouding % ?

Beste Nick,

Hierbij heb ik de samenstelling van de reep:

Protein Crisp Blend (soja proteine, tapioca meel, zout), wei proteine crisp(wei proteine (bevat melk), rijstbloem, emulgator(soja lecithine), Vulstof(polidextrose), gelatine hydrolisaat, bevochtingingmiddel(glycerol), chocolade coating(cacao boter, melk proteine, magere cacao, emulgator(soja lecithine,)), palmvet, magere melkpoeder, melk chocolade (suiker, cacao boter, melkpoeder, cacoa, emulgator, (soja lecithine), armo's) magere cacoa, armo's emulgator (soja lecithine), zoetstof (sucralose)

Heb ook nog een vraag die ik al een tijdje gesteld heb, jullie eiwitrepen , zit er daar gelatine eiwit in of alleen soja en whey eiwit ?

hoeveel soja en whey ewit ongeveer, de verhouding % ?

edit: probleem is al verholpen

Laatst bewerkt:
laat maar, ik zie dat bodylab het al heeft opgelost.

Laatst bewerkt:
Hallo Bodylab,

Ik zie dat jullie whey protein professional hebben van scitec:
[Link niet meer beschikbaar]

Bij de smaken staan:
- cinnamon vanilla
- honey vanilla

Hoe zijn deze smaken? Hebben jullie ze al zelf getest? Is de vanilla niet te overheersend of proef je ook de kaneel en honing?

Hallo Bodylab,

Ik zie dat jullie whey protein professional hebben van scitec:

Bij de smaken staan:
- cinnamon vanilla
- honey vanilla

Hoe zijn deze smaken? Hebben jullie ze al zelf getest? Is de vanilla niet te overheersend of proef je ook de kaneel en honing?

Wij hebben hier de smaken getest en vonden ze zeker het proberen waard, uiteraard blijven smaken verschillen:D

De kaneel en honing proef je lichtelijk, ik heb er helaas geen samples van liggen anders had ik er een aantal naar je opgestuurd.

Hebben jullie ook lactose vrije eiwitpoeders?
en eventueel ook mogelijkheden tot samples? Niemand heeft nl van lactose vrije samples.
(egg protein bijvoorbeeld of andere?)

Hebben jullie ook lactose vrije eiwitpoeders?
en eventueel ook mogelijkheden tot samples? Niemand heeft nl van lactose vrije samples.
(egg protein bijvoorbeeld of andere?)

Wij hebben wel de Isolate staan van het merk Dymatize:

http://www.bodylab.nl/Dymatize/ISO-100-_-726-gram-1373

De egg protein hebben wij niet en zal vermoedelijk op korte termijn niet komen.

Samples van isolaat hebben wij niet, maar een isolaat moet je ook nooit voor de smaak kiezen deze zijn meestal heel ligt gedoseerd in smaak en zoetstoffen.

Yo Bodylab, hoe is jullie pre workout?
En graag objectief advies graag:D.

Is het meer gericht op pomp of energie? Wel of geen crash? En met welke andere pre workout (qua werking) zou je het kunnen vergelijken?

Tx

Yo Bodylab, hoe is jullie pre workout?
En graag objectief advies graag:D.

Is het meer gericht op pomp of energie? Wel of geen crash? En met welke andere pre workout (qua werking) zou je het kunnen vergelijken?

Tx

Over de Concentrated pre workout horen wij veel goed reactie's van klanten.

Een pre-workout blijft natuurlijk altijd persoonlijk hoe die aanslaat.

Wij hebben hem op dit moment in de weekaanbieding staan dus zeker een aanrader om hem eens te proberen:D

Over de Concentrated pre workout horen wij veel goed reactie's van klanten.

Een pre-workout blijft natuurlijk altijd persoonlijk hoe die aanslaat.

Wij hebben hem op dit moment in de weekaanbieding staan dus zeker een aanrader om hem eens te proberen:D

Nice, dan ga ik 'm even bestellen.

En ja klopt, maar probleem is dat de meeste pre-workouts niet bij mij aanslaan. Enige die echt uitstekend werkten waren met DMAA erin en aangezien die voor het grootste deel van de markt gehaald zijn of nu zwaar overpriced zijn, vervalt die keus.

Ik ga hem proberen en jullie zien dan wel een review verschijnen.

Nice, dan ga ik 'm even bestellen.

En ja klopt, maar probleem is dat de meeste pre-workouts niet bij mij aanslaan. Enige die echt uitstekend werkten waren met DMAA erin en aangezien die voor het grootste deel van de markt gehaald zijn of nu zwaar overpriced zijn, vervalt die keus.

Ik ga hem proberen en jullie zien dan wel een review verschijnen.

Geranamine bestellen? Is de natuurlijke variant van DMAA en vrij makkelijk te bestellen via internet (nlse site)

Geranamine bestellen? Is de natuurlijke variant van DMAA en vrij makkelijk te bestellen via internet (nlse site)

Er is geen natuurlijke variant van toch?

Zover ik weet is Geranamine gewoon een ander woord voor DMAA en 1.3 dimethylamylamine & wordt het van allen geclaimd dat het word verkregen uit geraniumolie wat onzin schijnt te zijn.

In ieder geval heb er over nagedacht om DMAA of hoe je het ook wilt noemen te bestellen idd via internet, alleen heb ik dan ook weer een micro weegschaal nodig..

Doe dat eind van de maand wel effe, moet me alleen even verdiepen in de doseringen.

Er is geen natuurlijke variant van toch?

Zover ik weet is Geranamine gewoon een ander woord voor DMAA en 1.3 dimethylamylamine & wordt het van allen geclaimd dat het word verkregen uit geraniumolie wat onzin schijnt te zijn.

In ieder geval heb er over nagedacht om DMAA of hoe je het ook wilt noemen te bestellen idd via internet, alleen heb ik dan ook weer een micro weegschaal nodig..

Doe dat eind van de maand wel effe, moet me alleen even verdiepen in de doseringen.

DMAA kan synthetisch zijn, dus geproduceerd in fabriek. Geranamine is een extract van de geraniumplant en dus de natuurlijke variant ;) Maar het is idd gewoon dmaa alleen dan niet-synthetisch.
bestellen kan op www.geranaminekopen.nl en weegschaal (die ik heb) hier: [Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven