Qbassie
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jammer dat bodylab hier niet reageerd desondanks de mails die ik hun heb gestuurd .
hun reactie was : bij vragen gelieve ons persoonlijk te contacteren .
best tevreden over hun producten , behalve hun whey , die bestel ik noooooit meer . superzoet en veel te fijn gemalen waardoor het slecht oplost![]()
Beste DBB’ers,
Hierbij de resultaten van een recente kjeldahl en aminozuren analyse van onze Bodylab Casein.
[Link niet meer beschikbaar]
![]()
![]()
![]()
De uitkomsten van de labtesten zijn genoteerd in 100 gram product.
Het aminozurenprofiel vermeld je op een label per 100 gram eiwit zodat je de
kwaliteit van het eiwit zo goed mogelijk kan weergeven.
In de onderstaande tabel hebben we samengevat hoe de uitkomst van de aminozurenanalyse
zich verhoudt t.o.v. het label indien we 100 gram eiwit omrekenen naar 100 gram product.
![]()
We hopen jullie hiermee een duidelijk beeld te hebben gegeven van de kwaliteit van onze Bodylab Caseine.
We zien jullie eventuele vragen met plezier tegemoet!
Sealing betekent in deze context niet dat de pot niet afgesloten was door een sealing. Sealing betekent in dit geval dat de pot niet van de ene persoon specifiek naar een ander persoon is gestuurd en eventueel verzegeld is. Het contact is bedrijf-bedrijf geweest en niet persoon-persoon. Toch nog iets geleerd door het Whey Perfection gedoe

Gewoon bodyenfit beste prijs en deals
naar mijn mening.