XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Half jaar geleden overgestapt van b&f naar bodylab, bevalt prima!
de belofte van volgende dag in huis klopt niet helemaal mja no problemoo

ook erg netjes dat ze me een paar eat clean repen for free stuurden om te testen! toppers!

... prima voor bp. acties.

Laatst bewerkt:
jammer dat bodylab hier niet reageerd desondanks de mails die ik hun heb gestuurd .

hun reactie was : bij vragen gelieve ons persoonlijk te contacteren .

best tevreden over hun producten , behalve hun whey , die bestel ik noooooit meer . superzoet en veel te fijn gemalen waardoor het slecht oplost :(

jammer dat bodylab hier niet reageerd desondanks de mails die ik hun heb gestuurd .

hun reactie was : bij vragen gelieve ons persoonlijk te contacteren .

best tevreden over hun producten , behalve hun whey , die bestel ik noooooit meer . superzoet en veel te fijn gemalen waardoor het slecht oplost :(

Slecht oplost? Ik heb daar totaal geen last van, dat zoete ook niet. Ik heb smaak ananas

3 dagen geleden bestelling geplaatst met DYEL deal.
Pakket eergisteren ontvangen, zag ik dat de concentrated preworkout ontbrak.
Ik heb toen meteen een mail gezonden, maar tot op heden nog steeds geen antwoord gehad...

ik zag dat bodylab muscle mousse verkoopt. iemand hier ervaringen mee (goed en/of slecht)?
is vrij prijzig, vandaar...
zie dit wel vaak voorbij komen op andere fora en blogs, maar ben niet zeker of het écht goed is of gewoon een zoveelste "fad".

Laatst gezien op 30 september... zijn dus al even niet meer online geweest. Tenzij misschien als gast

Beste DBB’ers,

Hierbij de resultaten van een recente kjeldahl en aminozuren analyse van onze Bodylab Casein.

[Link niet meer beschikbaar]

dmr2vd.jpg

14tbj1t.jpg

1253x9g.jpg

De uitkomsten van de labtesten zijn genoteerd in 100 gram product.
Het aminozurenprofiel vermeld je op een label per 100 gram eiwit zodat je de
kwaliteit van het eiwit zo goed mogelijk kan weergeven.

In de onderstaande tabel hebben we samengevat hoe de uitkomst van de aminozurenanalyse
zich verhoudt t.o.v. het label indien we 100 gram eiwit omrekenen naar 100 gram product.

2mqly52.jpg

We hopen jullie hiermee een duidelijk beeld te hebben gegeven van de kwaliteit van onze Bodylab Caseine.

We zien jullie eventuele vragen met plezier tegemoet!

Daarom sealing NOT!

Sealing betekent in deze context niet dat de pot niet afgesloten was door een sealing. Sealing betekent in dit geval dat de pot niet van de ene persoon specifiek naar een ander persoon is gestuurd en eventueel verzegeld is. Het contact is bedrijf-bedrijf geweest en niet persoon-persoon. Toch nog iets geleerd door het Whey Perfection gedoe :P

Ik kocht ook geregeld whey bij Bodylab maar gezien die labtesten en het feit dat ze niet meer reageren, wend ik mij tot een andere webshop...

Wtf Bodylab... nieit reageren is ook niet goed..

Gewoon bodyenfit beste prijs en deals
naar mijn mening.

Je dient gewoon te verkopen wat je adverteert, niet meer niet minder, hoeft geen discussie over te zijn.
Anders is het gewoon oplichting.
Body en fit deed ook aan die flauwekul mee, dus die verdient het ook niet meer.

@Bodylab Komen jullie nog met een (officiele) reactie omtrent de uitslagen van jullie whey?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven