AndroidHealthClinic

bodylab of xxl?

Peiling Peiling Whey van XXL of van Bodylab?

• Whey van XXL

Stemmen: 48 58,5%
  • Whey van Bodylab

Stemmen: 34 41,5%

• Totaal stemmers
    82
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie het, gruwelijk oude thread.

Toch 0,3gr vet minder Brutez.
Enne 3 gram koolhydraten heb ik al verbrand op het moment dat ik mijn sportschoenen aantrek voor mijn trainen:D

Bodylab dus....

Enne probeer eens de Latte Machiato smaak eens, you love it.
Een lekkere koffiesmaak, maar ook niet te machtig.
Heb gisteren nog 2 trainingspartners (verwente vanille drinkers) deze smaak laten proeven en ze waren gelijk over.

Ben het er helemaal mee eens die bodylab shit is gewoon top.

Mijn eerste sup was proteine 2kg van bodylab, 32,50 voor 2 kg en best lekker. Nou bij xxl de afgelopen maanden basic bulk way besteld, nog goedkoper en lekkerder. Wat rot is bij Basic bulk way zitten er af en toe van die zoete pitjes in zeg maar, zal wel komen omdat de whey een stuk goedkoper is.

Qua kwaliteit zou ik zeker voor die van bodylab gaan. Op het begin was ik altijd klant bij bodylab, en was best tevreden over hun whey, alleen de oplosbaarheid beviel mij niet zo. (als je het roerde met een lepel, wat ik soms moet doen, klonterde het echt veel te veel).

Nu ben ik al een hele tijd vaste klant bij sportfood, vind op gebied van prijs/kwaiteit hun whey het beste (ik ben een student, dus heb weinig geld).

Maar als je een beetje meer wilt betalen voor topkwaliteit is bodylab zeker the place to be.

2007? :roflol:

:roflol: ik hoorde dat daar een perm-ban op staat? :D

Qua kwaliteit zou ik zeker voor die van bodylab gaan.

Qua kwaliteit??

We kopen alleen de allerbeste kwaliteit in. Al onze grondstoffen komen uit de EU en zijn van de hoogst mogelijke kwaliteit. Ik snap je opmerking over kwaliteit dus niet zo ??? Ik denk dat onze producten juist bekend staan om de beste kwaliteit.

Vergelijking slaat nergens op, ieder heeft zijn eigen keuze. van mij mag er een :slotje: op hier

Qua kwaliteit??

We kopen alleen de allerbeste kwaliteit in. Al onze grondstoffen komen uit de EU en zijn van de hoogst mogelijke kwaliteit. Ik snap je opmerking over kwaliteit dus niet zo ??? Ik denk dat onze producten juist bekend staan om de beste kwaliteit.

Alles uit de EU? Als ik kijk naar wat jij allemaal in je shop hebt, dan kan ik je zo tig producten aanwijzen waarvan de grondstoffen niet uit de EU maar uit China komen. Veel Amerikaanse merken die je verkoopt gebruiken grondstoffen uit de China, omdat het goedkoop is en vaak ook simpelweg omdat Chinese bedrijven bijna de hele markt beheersen bij sommige ingrediënten. En het zou me niet verbazen als de grondstoffen die je zelf gebruikt ook deels uit China komen (of door jouw leveranciers na import van een EU-stickertje worden voorzien). Vooral de aminozuren. Niks mis mee hoor, iedereen doet het, het is bijna onontkoombaar. Maar het is nogal ongeloofwaardig om dan te roepen dat bij jou alles uit de EU komt.

Omfg, not this shit again.

Alles uit de EU? Als ik kijk naar wat jij allemaal in je shop hebt, dan kan ik je zo tig producten aanwijzen waarvan de grondstoffen niet uit de EU maar uit China komen. Veel Amerikaanse merken die je verkoopt gebruiken grondstoffen uit de China, omdat het goedkoop is en vaak ook simpelweg omdat Chinese bedrijven bijna de hele markt beheersen bij sommige ingrediënten. En het zou me niet verbazen als de grondstoffen die je zelf gebruikt ook deels uit China komen (of door jouw leveranciers na import van een EU-stickertje worden voorzien). Vooral de aminozuren. Niks mis mee hoor, iedereen doet het, het is bijna onontkoombaar. Maar het is nogal ongeloofwaardig om dan te roepen dat bij jou alles uit de EU komt.

Ik heb het natuurlijk over ons HUISMERK. Heb het natuurlijk niet over Amerikaanse supplementen. Nogal logisch dat die niet uit de EU komen. Ik durf zelfs te beweren dat de XXL Nutrition kwaliteit beter is dan vele populaire Amerikaanse merken!

Ik heb het natuurlijk over ons HUISMERK. Heb het natuurlijk niet over Amerikaanse supplementen. Nogal logisch dat die niet uit de EU komen. Ik durf zelfs te beweren dat de XXL Nutrition kwaliteit beter is dan vele populaire Amerikaanse merken!

+1 dat denk ik ook, maar dat betekent niet dat dat alleen bij jullie huismerk zo is. De whey van bijvoorbeeld bodylab of bodyenfitshop kunnen daar ook bij veel merken makkelijk aan tippen.

+2
Je merkt gewoon aan de supplemeten dat het goede kwaliteit is!

XXL NUTRITION !!!!! Bodylab moet my nog een pot van 50euro! afzetters !

Waar baseer je die bewering op? Heb je labtesten van Amerikaanse merken naast die van je eigen merk gelegd, of doe je zomaar een gok?

Ik zie trouwens tig producten van je huismerk waarvan de grondstoffen niet eens uit de EU kunnen komen. Dit is opzich helemaal niet erg zolang de kwaliteit is gewaarborgd, maar het is wel misleidend om dit zo te stellen.

Waar baseer je die bewering op? Heb je labtesten van Amerikaanse merken naast die van je eigen merk gelegd, of doe je zomaar een gok?

Ik zie trouwens tig producten van je huismerk waarvan de grondstoffen niet eens uit de EU kunnen komen. Dit is opzich helemaal niet erg zolang de kwaliteit is gewaarborgd, maar het is wel misleidend om dit zo te stellen.

Welke stoffen zijn dat dan?

Marcel kan niet zo goed lezen. Bij het opdiepen van een oeroud topic staat er een grote waarschuwing dit alleen te doen als het echt noodzakelijk is. Als hij die negeert, zijn de gevolgen voor hem.

mij interreseert het niks , net als met trainen moet je soms barrieres doorbreken , en dat doe je met bodylab

XXL NUTRITION !!!!! Bodylab moet my nog een pot van 50euro! afzetters !

ik weet niet bij welke bodylab jij besteld hebt:P??

Al mijn bestelling zijn altijd keurig op tijd geleverd en bij een goeie bestelling altijd wel een sample of een shaker, bellen voor advies of problemen kan altijd.

en het zijn echt alles behalve afzetters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven