AndroidHealthClinic

Mutant mass bodylab

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze die in de marine gebruiken zodat ze snel aankomen als ze een hele week in het veld zijn geweest en daardoor heel weinig gegeten hebben. Dus moet voor hun denk ik wel nuttig zijn.
Snelle makkelijke kcal dus. Tenzij jij ook in je putje slaapt en geen keuken en winkel hebt is het overbodig
 
haha ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze die in de marine gebruiken zodat ze snel aankomen als ze een hele week in het veld zijn geweest en daardoor heel weinig gegeten hebben. Dus moet voor hun denk ik wel nuttig zijn.

Na een hele week op het terrein zou ik wel gewoon eten ipv die mass gainer bucht. Maar ja als de marine het doet moet het wel het beste zijn.
 
haha ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze die in de marine gebruiken zodat ze snel aankomen als ze een hele week in het veld zijn geweest en daardoor heel weinig gegeten hebben. Dus moet voor hun denk ik wel nuttig zijn.
Marine weet wel wat ze doen toch? Ik bedoel die trainen elke dag en gaan op survival kampen enz. Die weten echt wel welke shakes ze moeten drinken en als hun zeggen dat je moet afwisselen lijkt me dat het beste
 
haha oke. Op zich klinkt het afwisselen met shakes namelijk niet heel raar. Maar nu weet ik ook dat dat niet klopt ;)
Jawel klopt wel doe gewoon afwisselen is het beste de marine zegt dat
 
Marine weet wel wat ze doen toch? Ik bedoel die trainen elke dag en gaan op survival kampen enz. Die weten echt wel welke shakes ze moeten drinken en als hun zeggen dat je moet afwisselen lijkt me dat het beste
Verwijder je account man
 
Marine weet wel wat ze doen toch? Ik bedoel die trainen elke dag en gaan op survival kampen enz. Die weten echt wel welke shakes ze moeten drinken en als hun zeggen dat je moet afwisselen lijkt me dat het beste
:hamer:
 
Ik wil geen kaart
Hier heb je een kaart.
infographic_defensielocaties.png
 
Best mass gainer ever. Meng deze 2 zakken met elkaar en je bent erg. 200 gr van dit en 700 ml volle melk...

screenshot-www.bulkpowders.nl-2017-02-14-12-22-03.png
 
Gvd, Pleister lacht al n heel topic met je marine-statement/afwisselen van whey en nu heb ik het nog gedaan? :eek::eek:
 
Gvd, Pleister lacht al n heel topic met je marine-statement/afwisselen van whey en nu heb ik het nog gedaan? :eek::eek:

Join the club. Een gans topic vol met onzin en ik post eens iets en dan heeft johnyjordaan het weer gedaan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven