Fitness Seller

bodylab of xxl?

Peiling Peiling Whey van XXL of van Bodylab?

• Whey van XXL

Stemmen: 48 58,5%
  • Whey van Bodylab

Stemmen: 34 41,5%

• Totaal stemmers
    82
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik al jaren die van XXL, geen ervaring met Bodylab.

Nou, bepaalde planten groeien niet eens in Europa. Denk dan bijv. aan groene thee en coleus forskohlii. Dus de extracten daarvankunnen onmogelijk een Europese oorsprong hebben.

Daarnaast zou het me zeer verbazen als de grondstoffen voor vitaminepreparaten en aminozuurproducten echt in Europa gefabriceerd zijn. Zelfs gerenomeerde bedrijven als DSM en Ajinomoto laten dit grotendeels in China produceren. Zoals eerder aangegeven betekent dit niet dat de kwaliteit onder de maat zou zijn, maar ik snap alleen niet waarom je over dit soort zaken gaat liegen.

XXL Nutrition zei:
Qua kwaliteit??

We kopen alleen de allerbeste kwaliteit in. Al onze grondstoffen komen uit de EU en zijn van de hoogst mogelijke kwaliteit. Ik snap je opmerking over kwaliteit dus niet zo Ik denk dat onze producten juist bekend staan om de beste kwaliteit.

Nou, bepaalde planten groeien niet eens in Europa. Denk dan bijv. aan groene thee en coleus forskohlii. Dus de extracten daarvankunnen onmogelijk een Europese oorsprong hebben.

Daarnaast zou het me zeer verbazen als de grondstoffen voor vitaminepreparaten en aminozuurproducten echt in Europa gefabriceerd zijn. Zelfs gerenomeerde bedrijven als DSM en Ajinomoto laten dit grotendeels in China produceren. Zoals eerder aangegeven betekent dit niet dat de kwaliteit onder de maat zou zijn, maar ik snap alleen niet waarom je over dit soort zaken gaat liegen.
+++

en wederom, was het ineens het zo stil.....

Nu noem je stoffen op die vrijwel niet in onze producten voorkomen. Ik heb het natuurlijk over whey en creatine etc. Maar het is inderdaad een beetje een zinloze discussie.

Je mag er vanuit gaan dat als onze kwaliteit niet goed zou zijn, we nooit zo groot waren geworden.

Wat een gebitch weer, slotjuh?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven