Fitness Seller

Boek "Krachttraining - een anatomische benadering "

debaenst

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Zoals de titel al laat weten ben ik op zoek naar de digitale herziene versie van dit boek!
Is er iemand die mij kan helpen hiermee? ;)

Antwoord via PM/mail

koop dat boek gewoon, krent.

heb het voor 20 euro gehaald bij de supp boer.
egt een mooi boek.

Ook even gedownload.
ziet er interessant uit, vanavond even doornemen:)

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel is dit boek te koop voor 67,90 euro bij bol.com. Kopen is dus uitgesloten !
Online heb ik ook al gezocht maar alle links zijn verlopen dus mss dat iemand een exemplaar thuis heeft liggen en zo vriendelijk wilt zijn om dit te delen ?

Maar vanwege copyright wel via PM of mail.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok ik ben dus duidelijk op zoek naar de heruitgegeven editie van 2005 of later. Blijkbaar is er tegewoordig ook een nieuwe editie van 2013.
Ik heb het internet al afgeschuimd en naar mijn weten zijn alle werkende links van dit boek dood.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 21:41 ----------

Wel vreemd bij bol is die +- 70 en bij bijvoorbeeld vnmshop 22€..

maar check je pm heb je link gestuurd....

Hou je op de hoogte, momenteel vind ik enkel de eerste editie

Leuk voor beginners die van 0 beginnen maar anders zijn er in het Engels toch betere dingen te vinden voor diepgaande info. En veel info erin vind je ook nog eens zo op het web. Maar als je geen Engels kan en graag naar leuke plaatjes kijkt is het wel 20 euro waard.

Op verschillende sites las ik pas dat het boek in herdruk is dus binnenkort zal die wel weer te koop zijn. Overigens bieden sommige sites m wel aan maar hebben m niet meer op voorraad. Dus ff wachten nog

Idd leuk begin om splitschemas samen te stellen. Wat zijn eig de musthave boeken in het engels? Met de kerstperiode komt er heel wat tijd vrij om mezelf beter in te lezen

Idd leuk begin om splitschemas samen te stellen. Wat zijn eig de musthave boeken in het engels? Met de kerstperiode komt er heel wat tijd vrij om mezelf beter in te lezen
"Starting Strength" en "Practical Programming", allebei van Mark Rippetoe.

Heb hem op de pad.. Ziet er wel grappig uit..

Alleen hadden ze die mannetjes wel wat vriendelijker mogen laten kijken :D;)

Leuk voor beginners die van 0 beginnen maar anders zijn er in het Engels toch betere dingen te vinden voor diepgaande info. En veel info erin vind je ook nog eens zo op het web. Maar als je geen Engels kan en graag naar leuke plaatjes kijkt is het wel 20 euro waard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog steeds nergens de juiste editie gevonden. Ik ben dus op zoek naar het boek met rode kaft jongens ! Niet het originele exemplaar !

ik heb je een pm gestuurd ;)

Uit welk jaar komt het boek dat je bedoeld?

Nvm ik dacht hem gevonden te hebben maar het was niks. Zou je de link naar mij door kunnen sturen?

Laatst bewerkt:
Boek is gevonden, geintresseerden mogen mij een berichtje sturen !

Is niet de moeite waard.

Terug
Naar boven