AndroidHealthClinic

Boevenhotel Friesland geopend

Weet jij wel hoe een onderzoek gaat?
Mensen krijgen een oproep om naar het bureau te komen en worden daar ondervraagt.
Aan de hand daarvan gaan ze verder onderzoek doen want een getuige valt veelal ook onder de groep en die kunnen veelal thuis verhoord worden.
En je uitleg van werkwijze klopt ook niet want jij zegt ze pluizen een zaak uit, ze pakken iedereen op, en ondervragen ze 1 voor 1 als jij een medeverdachte bent word je niet onschuldig opgesloten.
Iemand die er niks mee te maken heft zal niet in de cel hoeven te overnachten want dit is vrijheidsberoving.
En voordat je opgehaalt word voor ondervraging is er een officier van justitie die een arrestatiebevel uitvaardigt!
En geloof mij als je onschuldig bent word je niet gehaald met een arrestatiebevel.
Dus jouw uitleg klopt niet!
Ben je getuige word je gehoord zonder opsluiting alleen bij een redelijk vermoeden van schuld pakken ze je op en mogen ze je vast houden.
Je moet wat minder naar tatort of Baantjer kijken.

wie spreekt hier over arresteren? Ik heb het over het bestuurlijk aanhouden van mensen in het kader van een onderzoek. Dat gebuerd voortdurend. DAt is normaal en met de ze cellen wilmen het ongemak verminderen.

H

wie spreekt hier over arresteren? Ik heb het over het bestuurlijk aanhouden van mensen in het kader van een onderzoek. Dat gebuerd voortdurend. DAt is normaal en met de ze cellen wilmen het ongemak verminderen.

H

Idd gebeurd vaker zo , ik heb laatst 13 uur vastgezeten in het gemeente hotel van Tilburg ( wc en bed op de cel meer niet ! en zo hoort 't ) omdat ik een ligt tikje had uitgedeeld aan iemand die mijn klant vast hield en niet los wilde laten ....... erg he zit je in PB , doe je je werk , dader loopt vrij rond en PB-er word opgepakt.
PB= persoons beveiliging

Jij was toch criminoloog en kwam toch vaak in zulke omgevingen , waarom naar het nieuws kijken als je er in real-life je mening kan vormen
???

Inderdaad. Een mening of kennis baseer je op meerdere bronnen. dus je vraag waarom ik nog naar het nieuws kijk is belachelijk want er worden ook nog andere zaken besproken in het nieuws he. Moet je eens controleren. Kan soms boeiend zijn.
Ik kom vooral in cellen van gedetineerden, en niet zozeer in politiecellen.
Maar ook daar kan ik relevante kennis op doen.
En het nieuws kan een toegevoegde waarde betekenen. Tegenwoordig steeds minder en minder door de afnemende competentie van journalisten.

Inderdaad. Een mening of kennis baseer je op meerdere bronnen. dus je vraag waarom ik nog naar het nieuws kijk is belachelijk want er worden ook nog andere zaken besproken in het nieuws he. Moet je eens controleren. Kan soms boeiend zijn.
Ik kom vooral in cellen van gedetineerden, en niet zozeer in politiecellen.
Maar ook daar kan ik relevante kennis op doen.
En het nieuws kan een toegevoegde waarde betekenen. Tegenwoordig steeds minder en minder door de afnemende competentie van journalisten.

Dus jij laat je iets wijs maken over een omgeving waar jij dagelijks komt ??? ok
idd voor dingen waar je zelf niet of niet vaak komt is het nieuws goed , en begin nu niet dat ik dat niet kijk aub ,....

Dus jij laat je iets wijs maken over een omgeving waar jij dagelijks komt ??? ok
idd voor dingen waar je zelf niet of niet vaak komt is het nieuws goed , en begin nu niet dat ik dat niet kijk aub ,....

iets wijsmaken?
Maar waar heb je het over?

IN POLITIECELLEN ZITTEN GEEN GEDETINEERDEN; GEDETINEERDEN ZITTEN IN ECHTE GEVANGENISSEN EN NIET IN POLITIECELLEN.

IN FUNCTIE VAN EEN ONDEROZEK WAAR ALLES SNELM MOET GAAN EN ER GEVAAR IS VOOR COLLUSIE? MOET MEN SOMS ALLE VEMOEDELIJKE BETROKKEN PARTIJEN ZO SNEL MOGELIJK OPPAKKEN EN TIJDELIJK VASHOUDEN; DEZE MENSEN ZIJN EVENTUELE VERDACHTEN MAAR OOK EVENTUELE GETUIGEN.
MEN ONDERVRAAGT HEN EN MEN BEPALD OF ZE ER IETS OF NIKS MEE TE MAKEN HEBBEN? OF ZE VERDER ZULLEN AANGEHOUDEN WORDEN OF VRIJGELATEN WORDEN ONDER VOORWAARDEN. ANDES WORDEN ZE GEWOON VRIJGELATEN NA HUN VERKLARING
DEZE METHODE IS SOMS NOODZAKELIJK EN HEEFT DUS TOT GEVOLG DAT JE ALS ONSCHULDIGE EEN DAG VASTZIT;

IK BEN VAN bELGIE DUS ER ZULLEN WEL LICHTE VERRSCHILLEN IN DE METHODE EN PROCEDURE ZITTEN MAAR GLOBAAL GEZIEN IS ET REDELIJK IDENTIEK

iets wijsmaken?
Maar waar heb je het over?

Jij zei vorm je mening op meerdere bronnen , idd heb je gelijk in maar als jij toch dagelijks in zulke omgevingen zit dan weet jij toch beter wat er speeld dan een journalist die slechte stukjes uit z'n rapportage knipt

lees jij wel wat ik schrijf?

Inderdaad. Een mening of kennis baseer je op meerdere bronnen

Zijn jouw worden , let op dat ik je niet aanval dus je hoeft niet in de verdediging , ik vraag je enkel of het niet beter is om jouw mening te vormen op eigen ervaring omdat je daar dagelijks zit ipv op een rapportage van een journalist die misschien jouw mening niet deeld

Inderdaad. Een mening of kennis baseer je op meerdere bronnen

Zijn jouw worden , let op dat ik je niet aanval dus je hoeft niet in de verdediging , ik vraag je enkel of het niet beter is om jouw mening te vormen op eigen ervaring omdat je daar dagelijks zit ipv op een rapportage van een journalist die misschien jouw mening niet deeld

ok, nogmaals: ik kom vaker in echte gevangenissen waar gedetineerden zitten die reeds veroordeeld zijn. In politiecellen kom ik minder vaak. De verhalen over bestuurlijke aanhoudingen krijg ik wel af en toe te horen als ik met gedetineerden spreek, maar globaal gezien kan ik ook wel over dit onderwerp bijleren van het nieuws; Waarom? Omdat ik genoeg kennis heb om te weten of de journalist zijn job wel kent. Als de journalist iets zegt betreffende deze materie die niet klopt dan zal ik dat heus wel merken.

Als de journalist iets zegt betreffende deze materie die niet klopt dan zal ik dat heus wel merken.

Dat bedoelde ik , als jij merkt dat hij uit z'n nek kletst , heb je dan nog wel vertrouwen in de dingen die hij vertelde die jij niet wist ,.....

Maar on-topic , ik heb er géén moeite mee dat politie cellen alleen een wc en bed hebben , in NL kan je namelijk ook maar max 3 x 12 uur worden vastgezet in een politie cel , daarna zul je vrijgelaten worden of bij stevige verdenking zal je worden over geplaatst naar een huis v bewaring

Als de journalist iets zegt betreffende deze materie die niet klopt dan zal ik dat heus wel merken.

Dat bedoelde ik , als jij merkt dat hij uit z'n nek kletst , heb je dan nog wel vertrouwen in de dingen die hij vertelde die jij niet wist ,.....

Maar on-topic , ik heb er géén moeite mee dat politie cellen alleen een wc en bed hebben , in NL kan je namelijk ook maar max 3 x 12 uur worden vastgezet in een politie cel , daarna zul je vrijgelaten worden of bij stevige verdenking zal je worden over geplaatst naar een huis v bewaring
ja maar drie keer 12 uur onschuldig vastzitten, dan zou ik het wel apprecieren als ik een tv heb hoor.

ja maar drie keer 12 uur onschuldig vastzitten, dan zou ik het wel apprecieren als ik een tv heb hoor.

Ja ik zou dat ook wel waarderen, maar 't is nu eenmaal een cel en géén hotel , luister je kan onschuldig zijn maar je word niet helemaal voor niets opgepakt en vastgezet he , waarschijnlijk weet je meer of heb je meer gedaan dan dat je toegeeft .

Ik was ook onschuldig , maar had wel een kleine tik uitgedeeld wat dus eigenlijk niet mag en zat ik er dus ook niet helemaal voor niets, snappie wat ik bedoel , als je er zit kan je wel vrij gelaten worden maar helemaal onschuldig gebeurd niet vaak hoor

Daarom moet je geen nekele journalist geloven tenzij je zijn bericht kan verifieren via meerdere bronnne; kranten, journaals op tv,...

Zeg Thinkalot je kan wel criminoloog wezen, maar je schrijfsT bevat nog meer fouten dan het Justitiële apparaat in zijn totaliteit.
Ze mogen je niet zo maar vasthouden tenzij er een bevel is afgegeven door de officier van justitie of de plaatsvervangend off. v justitie.
Wat je in je posts beweert is dikke poep dus.
Wat jij beweert is vrijheidsberoving en dat is helaas in NL niet toegestaan in België misschien.
Maar jouw posts rammelen aan alle kanten misschien moet je P.H Donner eens mailen die maakt ook net zulke fouten als jou.
En als ze moeten boeten doen ze alsof hun neus bloed.

In NL 12 uur bij arrestatie ( zonder toestemming )
daarna verlengen met 1 of 2 x 12 uur met idd toestemming van off v Justitie

hufters? Het gaat om een politiecel waar men mensen max drie dagen zal vasthouden.
Ook jij kan dus bijv, als je in de buurt was van een misdaad, hier belanden in naam van het onderzoek. Ben jij dan ook een hufter?

ONSCHULDIG TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS, ZO GAAT DAT IN EEN DEMOCRATIE EN ZO GAAT DAT IN EEN RECHTSSTAAT

Bullshit dan is hij een getuige en geen verdachte!
En die 3 dagen vasthouden gebeurt niet direct eerst een vooronderzoek en als er belastende bewijzen/verklaringen zijn mogen ze je pas 3x 24u vasthouden en dan nog met toestemming van de off. v justitie.
Misschien moet je voor sinterklaas het wetboek van strafrecht en het wetboek van strafvordering eens vragen.
Zal heel wat discussies schelen hier!

Zeg Thinkalot je kan wel criminoloog wezen, maar je schrijfsT bevat nog meer fouten dan het Justitiële apparaat in zijn totaliteit.
Ze mogen je niet zo maar vasthouden tenzij er een bevel is afgegeven door de officier van justitie of de plaatsvervangend off. v justitie.
Wat je in je posts beweert is dikke poep dus.
Wat jij beweert is vrijheidsberoving en dat is helaas in NL niet toegestaan in België misschien.
Maar jouw posts rammelen aan alle kanten misschien moet je P.H Donner eens mailen die maakt ook net zulke fouten als jou.
En als ze moeten boeten doen ze alsof hun neus bloed.

jij gaat me dus vertellen hoe ik het dagelijks meemaak in Belgie?
Lees dan eens iets over on materieel en formeel strafrecht.
Ik hoef echt geen lessen van jou te ontvangen hoor.
moet een politieagent voor elke persoon die hij bestuurlijk aanhoudt of binnenbrengt voor een verklaring iedere keer de officier van justitie verwittigen?
In Belgie hebben we procureurs des Konings en onderzoeksrechters maar die zouden wel heel veel werk hebben moesten ze jouw werkwijze volgen.

Wat betreft mijn schrijffouten; het zijn typfouten en hoe meer je schrijft hoe meer kans op typfouten; Ik zou iedere fout kunnen corrigeren maar daar zijn we reeds een tijdje geleden op dit forum van afgestapt.

je schrijft justiële met een hoofdletter. Waarom? en je schrijft "zo maar", maar het moet zijn " zomaar".

Bullshit dan is hij een getuige en geen verdachte!
En die 3 dagen vasthouden gebeurt niet direct eerst een vooronderzoek en als er belastende bewijzen/verklaringen zijn mogen ze je pas 3x 24u vasthouden en dan nog met toestemming van de off. v justitie.
Misschien moet je voor sinterklaas het wetboek van strafrecht en het wetboek van strafvordering eens vragen.
Zal heel wat discussies schelen hier!

Jeetje man, en jij wijst me op mijn typfouten? Je schrijft ongelooflijk veel fouten. Leer de dt-regels eens en besef tevens dat ik reeds op het verschil in wetgeving tussen Belgie en Nederland wees.

Terug
Naar boven