suppressor
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan nog is het gewoon belachelijk, ook al zijn ze onschuldig. Alsof iemand niet zonder spelletjes en TV kan. Gewoon zonde van het geld.
Leuk te weten dat je onbewust die hufters sponsort.
Geef ze een hondekooi en een bakje water, meer als voldoende.
ARRESTANTEN idd.. mensen die gearresteerd zijn, dat word je ook niet voor niets.
Dan nog wordt er niemand slechter van een nachtje zonder TV.
fout, hoe vaak hoor je niet: "de volgende dag werd de man vrijgelaten omdat hij niks met de feiten te maken had"
misschien in België. dat zou me namelijk niets verbazen
sja, als het om arrestanten gaat dan vind ik het wat minder erg, niet altijd is zeker dat zij daadwerkelijk de schuldige zijn en vaak zijn het ook mensen die gewoon dronken een misstap hebben gemaakt terwijl zij dit nuchter niet zouden doen.
magoed, vloerverwarming etc. is wel een beetje overdone, dat geld kan vele malen beter besteed worden.
fout, hoe vaak hoor je niet: "de volgende dag werd de man vrijgelaten omdat hij niks met de feiten te maken had"

Jij zegt "vaak", ja nou bewijs dan? Ik hoor dat nooit.Hahahaha, je tracht een spelletje te spelen maar je weet niet waaneer je die kaart moet trekken.
gelieve niet elk debat te verzuren met je flauwe opmerkingen.

Jij zegt "vaak", ja nou bewijs dan? Ik hoor dat nooit.
In het Wilders topic laat ik ook een cbs onderzoek zien en verwijs ik naar de uitspraken van Wilders, of wil je je er weer onderuit praten![]()
weet jij wel hoe een gerechtelijk onderzoek gaat?
Men pluist een zaak uit, men pakt iedereen op die er iet s mee te mmaken zou kunnen hebben, en één voor één worden ze ondervraagd en daarna vrijgelaten. ZO werkt dat en dit leidt tot het tijdelijk opsluiten van onschuldige mensne;
Ik hoor deze berichten vaak omdat ik naar de actualiteit en het nieuws kijk; Moet je ook eens proberen.
Vind je het gek, dat mensen uit de laagste klassen, die uit een slechte buurt komen en een slechte opvoeding hebben genoten, waarna ze (wetenschappelijk onderbouwd uiteraard, want anders telt het niet) hun middelbare school niet hebben afgemaakt en in contact kwamen met andere mensen van criminele allooi, zo vaak het criminele pad opgaan. Anders kunnen ze toch nooit genieten van een mooie 60" scherm met surround geluid en climate control.
Ik kan het wel begrijpen hoor.... Moeten ze al dat mooie spul maar goedkoper maken, zodat mensen zonder (werk)inkomen het ook kunnen betalen. Onze economie heeft het zelf veroorzaakt en wij zijn gewoon al die tijd veel te hard geweest voor mensen met een zwak en leugenachtig karakter.![]()
criminaliteit moet je koesteren, criminelen moet je pamperen...
ja, want zo vinden criminelen het vervelend vastgezet te worden, en zorgen ze ervoor geen misdrijven te plegen![]()
weet jij wel hoe een gerechtelijk onderzoek gaat?
Men pluist een zaak uit, men pakt iedereen op die er iet s mee te mmaken zou kunnen hebben, en één voor één worden ze ondervraagd en daarna vrijgelaten. ZO werkt dat en dit leidt tot het tijdelijk opsluiten van onschuldige mensne;
Ik hoor deze berichten vaak omdat ik naar de actualiteit en het nieuws kijk; Moet je ook eens proberen.