XXL Nutrition

Boevenhotel Friesland geopend

Leuk te weten dat je onbewust die hufters sponsort.

Geef ze een hondekooi en een bakje water, meer als voldoende.

Dan nog is het gewoon belachelijk, ook al zijn ze onschuldig. Alsof iemand niet zonder spelletjes en TV kan. Gewoon zonde van het geld.

Nou, ik zou het toch apprecieren. Liever dit dan drie dagen onschuldig in een triestige oduerwetse cel. Ik zou minder wrok koesteren tav jusitie. eEn dat is de bedoeling.

Men spreekt in het artikel van gedetineerden maar dat klopt niet. Het gaat om arrestanten die max drie dagen in de POLITIECEL mogen vertoeven.

Leuk te weten dat je onbewust die hufters sponsort.

Geef ze een hondekooi en een bakje water, meer als voldoende.

hufters? Het gaat om een politiecel waar men mensen max drie dagen zal vasthouden.
Ook jij kan dus bijv, als je in de buurt was van een misdaad, hier belanden in naam van het onderzoek. Ben jij dan ook een hufter?

ONSCHULDIG TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS, ZO GAAT DAT IN EEN DEMOCRATIE EN ZO GAAT DAT IN EEN RECHTSSTAAT

ARRESTANTEN idd.. mensen die gearresteerd zijn, dat word je ook niet voor niets.

Dan nog wordt er niemand slechter van een nachtje zonder TV.

Dan nog wordt er niemand slechter van een nachtje zonder TV.

tuurlijk, daar ben ik het met je eens.
Maar zoals de politie zei;: het is vooral om de mensen rustiger te houden; Dat is minder belastend voor de politie en zal wellicht leiden tot minder agressie en uiteindelijk dus financieel voordeliger worden.

sja, als het om arrestanten gaat dan vind ik het wat minder erg, niet altijd is zeker dat zij daadwerkelijk de schuldige zijn en vaak zijn het ook mensen die gewoon dronken een misstap hebben gemaakt terwijl zij dit nuchter niet zouden doen.

magoed, vloerverwarming etc. is wel een beetje overdone, dat geld kan vele malen beter besteed worden.

misschien in België. dat zou me namelijk niets verbazen

neen, dat gebeurt dagelijks overal ter wereld. ALs men bijv een discotheek binnenvalt omdat bekend is dat er veel mensen zijn die drgugs gebruiken, dan neemt men heel vaak veel mensne mee, en wordt gekeken wie er gebruikt heeft. Dit duurt soms een dag of meer.
Dus het kan best zijn dat je als onschuldige, door omstandigheden, een dagje moet zitten.

sja, als het om arrestanten gaat dan vind ik het wat minder erg, niet altijd is zeker dat zij daadwerkelijk de schuldige zijn en vaak zijn het ook mensen die gewoon dronken een misstap hebben gemaakt terwijl zij dit nuchter niet zouden doen.

magoed, vloerverwarming etc. is wel een beetje overdone, dat geld kan vele malen beter besteed worden.

Ja dat vind ik ook; het is een beetje over the top maar de idee er achter vind ik rechtvaardig.

maargoed, eigenlijk is het gewoon een teken van een falend beleid, omdat ze de gevangenen niet goed onder de duim kunnen of willen houden bouwen ze een cellencomplex voorzien van alle luxe.

Hahahaha, je tracht een spelletje te spelen maar je weet niet waaneer je die kaart moet trekken.
gelieve niet elk debat te verzuren met je flauwe opmerkingen.
Jij zegt "vaak", ja nou bewijs dan? Ik hoor dat nooit.

In het Wilders topic laat ik ook een cbs onderzoek zien en verwijs ik naar de uitspraken van Wilders, of wil je je er weer onderuit praten :D

Jij zegt "vaak", ja nou bewijs dan? Ik hoor dat nooit.

In het Wilders topic laat ik ook een cbs onderzoek zien en verwijs ik naar de uitspraken van Wilders, of wil je je er weer onderuit praten :D

weet jij wel hoe een gerechtelijk onderzoek gaat?
Men pluist een zaak uit, men pakt iedereen op die er iet s mee te mmaken zou kunnen hebben, en één voor één worden ze ondervraagd en daarna vrijgelaten. ZO werkt dat en dit leidt tot het tijdelijk opsluiten van onschuldige mensne;
Ik hoor deze berichten vaak omdat ik naar de actualiteit en het nieuws kijk; Moet je ook eens proberen.

Men pluist een zaak uit, men pakt iedereen op die er iet s mee te mmaken zou kunnen hebben, en één voor één worden ze ondervraagd en daarna vrijgelaten. ZO werkt dat en dit leidt tot het tijdelijk opsluiten van onschuldige mensne;
Ik hoor deze berichten vaak omdat ik naar de actualiteit en het nieuws kijk; Moet je ook eens proberen.

Weet jij wel hoe een onderzoek gaat?
Mensen krijgen een oproep om naar het bureau te komen en worden daar ondervraagt.
Aan de hand daarvan gaan ze verder onderzoek doen want een getuige valt veelal ook onder de groep en die kunnen veelal thuis verhoord worden.
En je uitleg van werkwijze klopt ook niet want jij zegt ze pluizen een zaak uit, ze pakken iedereen op, en ondervragen ze 1 voor 1 als jij een medeverdachte bent word je niet onschuldig opgesloten.
Iemand die er niks mee te maken heft zal niet in de cel hoeven te overnachten want dit is vrijheidsberoving.
En voordat je opgehaalt word voor ondervraging is er een officier van justitie die een arrestatiebevel uitvaardigt!
En geloof mij als je onschuldig bent word je niet gehaald met een arrestatiebevel.
Dus jouw uitleg klopt niet!
Ben je getuige word je gehoord zonder opsluiting alleen bij een redelijk vermoeden van schuld pakken ze je op en mogen ze je vast houden.
Je moet wat minder naar tatort of Baantjer kijken.

Vind je het gek, dat mensen uit de laagste klassen, die uit een slechte buurt komen en een slechte opvoeding hebben genoten, waarna ze (wetenschappelijk onderbouwd uiteraard, want anders telt het niet) hun middelbare school niet hebben afgemaakt en in contact kwamen met andere mensen van criminele allooi, zo vaak het criminele pad opgaan. Anders kunnen ze toch nooit genieten van een mooie 60" scherm met surround geluid en climate control.
Ik kan het wel begrijpen hoor.... Moeten ze al dat mooie spul maar goedkoper maken, zodat mensen zonder (werk)inkomen het ook kunnen betalen. Onze economie heeft het zelf veroorzaakt en wij zijn gewoon al die tijd veel te hard geweest voor mensen met een zwak en leugenachtig karakter.:D

criminaliteit moet je koesteren, criminelen moet je pamperen...

ja, want zo vinden criminelen het vervelend vastgezet te worden, en zorgen ze ervoor geen misdrijven te plegen:P

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Dit gaat echt nergens meer over , eigenlijk nog 500 euro per maand op hun rekening storten zodat ze wat hebben als ze uit checken uit het HOTEL !!

Jij was toch criminoloog en kwam toch vaak in zulke omgevingen , waarom naar het nieuws kijken als je er in real-life je mening kan vormen
???

Terug
Naar boven