XXL Nutrition

boldenon met korte ester: lekka of niet lekka

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Met dat steeds meer jongens korte kuurtjes houden lijkt het me best interessant om een kortwerkende vorm van boldenon voorhanden te hebben. Ik vind boldenon een heel goeie AAS; mild, bevordert eetlust; qua werking ligt het imo dicht bij primo maar dan zonder de prostaatbelasting! De reden waarom ik het echter links laat liggen is dat mn kuurtjes nooit langer dan 6w zijn, dus heb ik er met een actieve ester van 3 a 4w weinig baat aan

Graag jullie mening + argumenteer

ik heb niets dan bagger gehoord over bold acetate..schijnt verschrikkelijk pijn te doen..en vrijwel iedereen wordt er ziek van..wordt nog wel eens in US gebruikt...geen optie dus als je het mij vraagt..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb niets dan bagger gehoord over bold acetate..schijnt verschrikkelijk pijn te doen..en vrijwel iedereen wordt er ziek van..wordt nog wel eens in US gebruikt...geen optie dus als je het mij vraagt..

Had er ook iets gehoord op professionalmuscle, had british dragon het niet in zn segment? Deed zonet een search doch niets over te vinden...

Vind overigens vreemd dat door acetate aan boldenon te hechten als ester mensen ziek kan maken; zijn er in het verleden andere korte esters aan boldenon gehecht met succes?

Edit; G21 je hebt nog karma van me tegoed; kan je nu even geen geven bro...

pfff ik zal is voor je kijken of ik wat linkjes kan vinden..volgt nog..ga nu pitten..tjus!!

lijkt me kicken. een canadees ug lab maakt eq-susp we; vaak prikken maar maar wel erg interessant

Ik zou niet graag 400-600mg/week van een korte ester gedurende 8-12wkn willen zetten, en ondanks de snelle werking zul je aan een 6wkn kuur met boldenone weinig hebben.

hmmmm moet je wel erg vaak zetten dus....dan maar eq prop of zoiets dergelijks...kan ik bij jou bestellen levi? :P

Ben ik effe blij met mijn boldenone prop straks :D

hmmmm moet je wel erg vaak zetten dus....dan maar eq prop of zoiets dergelijks...kan ik bij jou bestellen levi? :P

Helaas....

Ik doe wel in chemicalien maar geen gereguleerde medicijnen ;)

En waarom zou dat dan niet effectief kunnen zijn?

Hoeveel groei wil je verwachten van een milde anabool als boldenone? Ik denk dat je als beginner al blij mag zijn als je 5kg massa pakt over 8 weken EQ (doorwerkend tot week 9).

Ook met acetaat ben je al gauw n week verder voor het goed begint te werken, en om dan na 6 weken te stoppen lijkt me niet slim.

Zou het minstens nog 2wkn doortrekken.

Laatst bewerkt:
Hoeveel groei wil je verwachten van een milde anabool als boldenone? Ik denk dat je als beginner al blij mag zijn als je 5kg massa pakt over 8 weken EQ (doorwerkend tot week 9).

Ook met acetaat ben je al gauw n week verder voor het goed begint te werken, en om dan na 6 weken te stoppen lijkt me niet slim.

Het gaat erom dat je denk ik sneller met je nakuur kan beginnen, en als je goeie resultaten heb gehaald met bold en je wilt het bij korte kuurtjes houden, waarom zou je dan geen bold prop/ace pakken.

Het gaat erom dat je denk ik sneller met je nakuur kan beginnen, en als je goeie resultaten heb gehaald met bold en je wilt het bij korte kuurtjes houden, waarom zou je dan geen bold prop/ace pakken.

Das juist het hele probleem. Zoals ik al aangaf ben je gauw 1 week verder voor de boldenone goed begint te werken (in het geval van de korte ester).

Dan blijven er nog maar 5 weken over, en dat met zo'n milde roid?

Als je het gaat stacken met bv winstrol of maybe een lichte dosering dianabol, zul je een stuk meer resultaat halen.

• Topic Starter Topic Starter
Helaas....

Ik doe wel in chemicalien maar geen gereguleerde medicijnen ;)

Sorry maar ik vind die redenering gewoon kortzinnig. Boldone is een mild anabool, dat weet ik ook... maar wat verandert het aan het anabool zelf of het nu de huidige ester is of een korte als prop of acetate? De enige reden om er een andere ester toe te voegen is de duur vd werkzaamheid, verandert niks aan de kracht van boldone zelf. Zijn dan primo of anavar dan voor jou ook overbodig omdat ze zo goed als niks toevoegen? Enkel krachtige AAS als tren of test moeten voor jou dus met andere esters beschikbaar zijn?

Terug
Naar boven