XXL Nutrition

boldenon met korte ester: lekka of niet lekka

Sorry maar ik vind die redenering gewoon kortzinnig. Boldone is een mild anabool, dat weet ik ook... maar wat verandert het aan het anabool zelf of het nu de huidige ester is of een korte als prop of acetate? De enige reden om er een andere ester toe te voegen is de duur vd werkzaamheid, verandert niks aan de kracht van boldone zelf. Zijn dan primo of anavar dan voor jou ook overbodig omdat ze zo goed als niks toevoegen? Enkel krachtige AAS als trenbolone of test moeten voor jou dus met andere esters beschikbaar zijn?

mee eens

Sorry maar ik vind die redenering gewoon kortzinnig. Boldone is een mild anabool, dat weet ik ook... maar wat verandert het aan het anabool zelf of het nu de huidige ester is of een korte als prop of acetate? De enige reden om er een andere ester toe te voegen is de duur vd werkzaamheid, verandert niks aan de kracht van boldone zelf. Zijn dan primo of anavar dan voor jou ook overbodig omdat ze zo goed als niks toevoegen? Enkel krachtige AAS als trenbolone of test moeten voor jou dus met andere esters beschikbaar zijn?

hmm...vind in de praktijk ook een wereld van verschil zit tussen trenA en trenE..ongeacht zwaarte ester...

• Topic Starter Topic Starter
hmm...vind in de praktijk ook een wereld van verschil zit tussen trenA en trenE..ongeacht zwaarte ester...

Ja maar dat ligt toch niet aan de ester zelf, ligt toch aan het feit dat een korte ester minder weegt dus de ratio werkzame stof zal hoger liggen bij acetate of proprionate

Ja maar dat ligt toch niet aan de ester zelf, ligt toch aan het feit dat een korte ester minder weegt dus de ratio werkzame stof zal hoger liggen bij acetate of proprionate

jaa maar bv 700mg trenA deed veeel meer dan 800mg trenE..iedergeval qua sides:)..verhoudig van ester is hier ook mee opgeheven..

jaa maar bv 700mg trenA deed veeel meer dan 800mg trenE..iedergeval qua sides:)..verhoudig van ester is hier ook mee opgeheven..

Ik ervaar dat ook zo eerlijk gezegd, bvb met test; 500 mg prop lijkt sterker dan 1gr enanthaat. Mss hoe sneller iets inkickt hoe heftiger...

welk verschilk heb je het dan over? en als ik die bold prop zou proberen, leg ik denk 2 weken doodziek op bed:(

Als jij dat pakt wel ja, je bent immers in de toverketel gevallen als je baby was :D

Ik kan moeilijk geloven dat je ziek kan worden door een ester aan een bepaalde vorm van AAS toe te voegen, slaat toch nergens op... Ik heb via een pm van iemand gehoord dat het om een verkeerde batch zou gaan en dat de rest ok zou zijn. De dag dat iemand het doet moet hij maar een logje bijhouden, vette karma gegarandeerd wss ;)

mwaa nog ff over nagedacht..bij testp/teste merk ik totaal geen verschil...maar misschien ligt dit bij tren wel omdat het vrij heftig goedje is, dus ook al neem je de wat snellere versie valt het meteen op dat je aan heavy shit zit...bij trenE gaat dit wat geleidelijker zodat het misschien niet echt opvalt dat je veranderd naar een zwetende stier..

ik zweet trouwens met elke AS zoveel, met trenbolone erbij niet echt meer

Terug
Naar boven