wimmeke26
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Hoi,
Ik lees veel tegenstrijdige berichten over boldenone VS deca....
[Link niet meer beschikbaar]
Op de site van ergogenics lees ik : Boldenons effecten op de musculatuur zijn goed merkbaar. Je bouwt er beter spieren mee op dan metDeca en primo , maar niet zo snel als met sustanon en oxy. De kwaliteit is goed, daarom is het niet alleen nuttig als massa bouwer maar ook als wedstrijdvoorbereider.
Dus je houd er geen water van op en het is veel minder belastend voor je axis, je kan er met cutten en betere hardheid/defenitie van krijgen.
Dan zou ik direct voor boldenone kiezen ipv deca.
Maar volgens vele reviews die ik lees klopt dit dus niet helemaal, de meesten zeggen dat boldenone GEEN toegevoegde waarde had voor hun kuur (alleen meer eetlust).
Hoe zit dat nu eigenlijks of is de boldenone van GS gewoon niet goed??
Ik spreek dan over een boldenone only kuurtje.
Iemand ervaring mee??
grtz
Ik lees veel tegenstrijdige berichten over boldenone VS deca....
[Link niet meer beschikbaar]
Op de site van ergogenics lees ik : Boldenons effecten op de musculatuur zijn goed merkbaar. Je bouwt er beter spieren mee op dan metDeca en primo , maar niet zo snel als met sustanon en oxy. De kwaliteit is goed, daarom is het niet alleen nuttig als massa bouwer maar ook als wedstrijdvoorbereider.
Dus je houd er geen water van op en het is veel minder belastend voor je axis, je kan er met cutten en betere hardheid/defenitie van krijgen.
Dan zou ik direct voor boldenone kiezen ipv deca.
Maar volgens vele reviews die ik lees klopt dit dus niet helemaal, de meesten zeggen dat boldenone GEEN toegevoegde waarde had voor hun kuur (alleen meer eetlust).
Hoe zit dat nu eigenlijks of is de boldenone van GS gewoon niet goed??
Ik spreek dan over een boldenone only kuurtje.
Iemand ervaring mee??
grtz

waarom wil je boldenone only gaan kuren?
gedaan heb en dat is me toen niet bevallen.
komen jullie op ziekenbezoek?