Fitness Seller

Boldenone GS.

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Ik lees veel tegenstrijdige berichten over boldenone VS deca....

[Link niet meer beschikbaar]

Op de site van ergogenics lees ik : Boldenons effecten op de musculatuur zijn goed merkbaar. Je bouwt er beter spieren mee op dan metDeca en primo , maar niet zo snel als met sustanon en oxy. De kwaliteit is goed, daarom is het niet alleen nuttig als massa bouwer maar ook als wedstrijdvoorbereider.

Dus je houd er geen water van op en het is veel minder belastend voor je axis, je kan er met cutten en betere hardheid/defenitie van krijgen.
Dan zou ik direct voor boldenone kiezen ipv deca.

Maar volgens vele reviews die ik lees klopt dit dus niet helemaal, de meesten zeggen dat boldenone GEEN toegevoegde waarde had voor hun kuur (alleen meer eetlust).
Hoe zit dat nu eigenlijks of is de boldenone van GS gewoon niet goed??
Ik spreek dan over een boldenone only kuurtje.
Iemand ervaring mee??

grtz

ja ben ik ook wel in geintresseerd, want ik lees veel over cycles test en boldenone, maar waar de bold niet echt parte in heeft gespeeld

dit is nu de tweede keer dat ik boldenone van GS in mijn kuur gebruik en ik ga er weer erg goed op.. is natuurlijk moeilijk te zeggen of het nu ook echt daadwerkelijk de boldenone is die zo goed haar werk doet maargoed.. ;) waarom wil je boldenone only gaan kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga momenteel niet meer kuren, ben net bezig met winny depot.

Was gewoon om te weten aangezien ik vroeger eens deca-only :rolleyes: gedaan heb en dat is me toen niet bevallen.

Kreeg dan veel opmerkingen dat boldenone veel beter was daarvoor maar als ik sommige reviews lees op andere forums zijn ze er niet zo tevreden over.

Volgend jaar zou ik dit kuurtje willen doen:

Week 1-10 : 400mg boldenone
Week 1-5 : 30mg d-bol
week 1-6 : 25mg proviron

Tuurlijk met goede nakuur.

grtz

Weer zo'n k*tkuurtje waarvan onze Wimpy niet veel gaat groeien.... :rolleyes:

wimmeke26 zei:
Ik ga momenteel niet meer kuren, ben net bezig met winny depot.

Was gewoon om te weten aangezien ik vroeger eens deca-only :rolleyes: gedaan heb en dat is me toen niet bevallen.

Kreeg dan veel opmerkingen dat boldenone veel beter was daarvoor maar als ik sommige reviews lees op andere forums zijn ze er niet zo tevreden over.

Volgend jaar zou ik dit kuurtje willen doen:

Week 1-10 : 400mg boldenone
Week 1-5 : 30mg d-bol
week 1-6 : 25mg proviron

Tuurlijk met goede nakuur.

grtz

1) Proviron is niet nodig bij Bold.

2) De combi DBoll/Bold. snap ik niet zo. Leg die keuze eens uit please?

Als je eindelijk een echte kuur gaat doen wel.... :D

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:

Ik zou liever de boldenone alleen doen maar volgens sommige heeft het niet echt een belangrijke waarde (in tegenstelling tot wat ik lees over boldenone).

De eerste 5 weken D-boll omdat de boldenone maar inkickt na 4 a 5 weken...en de proviron om geen water op te houden tijdens mijn d-boll.

Ik weet wel niet of ze aanvullend werken, daarom dat ik het hier eerst eens opzet.

Maar of boldenone only voldoende is als kuur weet ik niet.

grtz

en ja, ik groei...langzaam maar zeker... ;)

Dit zou mijn droomknalkuurtje moeten zijn maar ben bang voor terugval:

week1-6: 30mg D-boll
week1-10: 500mg sustanon (2x250/week)
week1-10: 500mg deca

Laatst bewerkt:
Zou dan een frontload Bold. nemen ipv de dboll.

En terugval bij jouw droomkuur is niet te stoppen aangezien je er veel vocht van gaat vasthouden wat je ook weer kwijtraakt.

bij mij bouwt deca veeel makkelijker spieren op dan EQ...
voordelen van eq is dat je er veiny van wordt en eetlust neemt toe...die eetlust is wel beetje klote tijdens een cut kuur...greetz

Zelf ben ik niet zo'n fan van Boldenone. Maar meningen verschillen. Ik zie het synergetisch effect van Boldenone in de meeste stacks niet echt. Een stack van Testo en Deca vindt ik nuttig maar een stack van EQ en Testo kan ik niet echt ondersteunen. Dan zou ik liever wat meer Testo zetten.

Ik vindt zowiso dat er blind gestaard wordt op stacks in plaats van de good old "Testo only" eventueel met een oral.

Elmo zei:
Zelf ben ik niet zo'n fan van Boldenone. Maar meningen verschillen. Ik zie het synergetisch effect van Boldenone in de meeste stacks niet echt. Een stack van Testo en Deca vindt ik nuttig maar een stack van EQ en Testo kan ik niet echt ondersteunen. Dan zou ik liever wat meer Testo zetten.

Ik vindt zowiso dat er blind gestaard wordt op stacks in plaats van de good old "Testo only" eventueel met een oral.

en die test only dan op 750mg p/w zetten bij test enath? voor een wat zwaarder kuurtje of zou 500mg p/w voldoende zijn?
gr d

Elmo zei:
Een stack van Testo en Deca vindt ik nuttig maar een stack van EQ en Testo kan ik niet echt ondersteunen.

elmo kan je dit onderbouwen? velen zien eq een goede vervanger voor deca, met als voordeel minder aromatisering. ben je niet van mening dat er sprake is van 1 + 1 = 3 effect bij test/eq?

MrJ zei:

proviron is niet nodig bij bold zeg je maar het is wel nodig bij dbol.
ik weet ook dat niet iedereen het hier mee eens is omdat het wellicht de werking van dbol tegen zou gaan maar ik vraag me af in hoeverre dat zo is.

verder snap ik de combi dbol/bold ook niet echt.

gewoon test enth erbij nemen. test is de basis!!grts

Dta hangt een beetje af van je achtergrond en je groeipotentieel. Als je 110 kg bent mag je gerust wat hoger gaan maar onder de 100 kg is 500mg per week voor het gros van de mensen zat om flink van te groeien. Vergeet niet dat die dosis ongeveer 10 x je "eigen' vrije hoeveelheid testosteron is die je zonder kuur in je bloed zou krijgen.

dennis999 zei:
en die test only dan op 750mg p/w zetten bij test enath? voor een wat zwaarder kuurtje of zou 500mg p/w voldoende zijn?
gr d

EQ aromatiseert niet minder dan dat Deca dat doet. Deca zit op een 1/5 (=20% haha) van testosteron wat aromatisering betreft.
Boldenone lijkt in de chemische structuur heel erg op Dianabol. En het is bewezen dat Dianabol erg slecht aan de AR receptor hecht. Ditzelfde lijkt mij dan ook van Boldenone te verwachten al heb ik daarvoor wetenschappelijke onderbouwing. Van Deca is echter bekend dat het zeer goed hecht aan de AR receptor, nog beter dan bijvoorbeeld testosteron. Juist de combinatie van Deca en Testosteronwordt daarom zo gewardeerd omdat het verschillende mechanismen tot groei in gang zet, niet alleen via de AR-receptor in de spieren.
Daardoor vindt ik die stack qua werking 1=1 = 3.
Datzelfde kan ik niet voor Boldenone bevestigen ook niet op basis van ervaringen om mij heen.
Overigens wil de stack (met 1+1 = 3) niet zeggen dat je van 250 mg testo en 200 mg Deca meer groeit dan van 450mg testo! Het geeft alleen aan dat je een bredere werking genereert met vaak een iets mildere combinatie in termen van androgenen bijwerkingen.
Stacken is echter de mode en niet altijd nodig in mijn ogen.

greetz

Latin spirit zei:
elmo kan je dit onderbouwen? velen zien eq een goede vervanger voor deca, met als voordeel minder aromatisering. ben je niet van mening dat er sprake is van 1 + 1 = 3 effect bij test/eq?

Elmo zei:
EQ aromatiseert niet minder dan dat Deca dat doet. Deca zit op een 1/5 (=20% haha) van testosteron wat aromatisering betreft.
Boldenone lijkt in de chemische structuur heel erg op Dianabol. En het is bewezen dat Dianabol erg slecht aan de AR receptor hecht. Ditzelfde lijkt mij dan ook van Boldenone te verwachten al heb ik daarvoor wetenschappelijke onderbouwing. Van Deca is echter bekend dat het zeer goed hecht aan de AR receptor, nog beter dan bijvoorbeeld testosteron. Juist de combinatie van Deca en Testosteronwordt daarom zo gewardeerd omdat het verschillende mechanismen tot groei in gang zet, niet alleen via de AR-receptor in de spieren.
Daardoor vindt ik die stack qua werking 1=1 = 3.
Datzelfde kan ik niet voor Boldenone bevestigen ook niet op basis van ervaringen om mij heen.
Overigens wil de stack (met 1+1 = 3) niet zeggen dat je van 250 mg testo en 200 mg Deca meer groeit dan van 450mg testo! Het geeft alleen aan dat je een bredere werking genereert met vaak een iets mildere combinatie in termen van androgenen bijwerkingen.
Stacken is echter de mode en niet altijd nodig in mijn ogen.

greetz

thanks voor je duidelijke info! als ik je post lees, mag ik dan de volgende conclusies trekken?

1. boldenone is niks meer dan dianabol zonder methylstructuur
2. deca/boldenone zou gezien jouw redening best wel een nuttige stack kunnen zijn (1+1=3)

kan jij mij eens vertellen wat hiervan juist is?

thanks
Michel

tja had ook meer verwacht van boldenone..had eerst n beetje deca vrees ivm met progesteron, axis drukkende werking etc.

ga volgende keer toch voor deca/test, met femara erbij en een goeie nakuur denk ik idd dat er veel meer uit te halen valt dan met bold/test!!!

Terug
Naar boven