XXL Nutrition

Boldenone GS.

Latin spirit zei:
thanks voor je duidelijke info! als ik je post lees, mag ik dan de volgende conclusies trekken?

1. boldenone is niks meer dan dianabol zonder methylstructuur
2. deca/boldenone zou gezien jouw redening best wel een nuttige stack kunnen zijn (1+1=3)

kan jij mij eens vertellen wat hiervan juist is?

thanks
Michel

bump voor Elmo ;)

Ad1 : Ja, maar wel met flinke gevolgen. De werking van een chemische structuur kan radicaal veranderen ook al lijkt het op de oorspronkelijke structuur. Boldenone kun je qua werking dus ook niet meer met Dianabol vergelijken.

Ad2 : Deca en Boldenone zou best kunnen alleen moet je je altijd afvragen of er betere alternatieven zijn. Ik denk namelijk dat de meesten met 600mg Tesosteron (en een anti-e) betere resulaten halen dan 200 mg Deca in een stack met 400 mg Boldenone. (nog los van de bijwerkingen van Deca in afwezigheid van testo)

Ik zie Deca en Boldenone meer als 1/2 plus 1/2 = 1,5 dus niet als de ultieme massabouwer. Kwalitatief zal de massa echter top zijn en goed te behouden.

Latin spirit zei:
thanks voor je duidelijke info! als ik je post lees, mag ik dan de volgende conclusies trekken?

1. boldenone is niks meer dan dianabol zonder methylstructuur
2. deca/boldenone zou gezien jouw redening best wel een nuttige stack kunnen zijn (1+1=3)

kan jij mij eens vertellen wat hiervan juist is?

thanks
Michel

Terug
Naar boven