- Waardering
- 2.343
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal het zijn inderdaadAha daarom was Ronnie Coleman altijd zo vol, het was gewoon de bold look.
Aha daarom was Ronnie Coleman altijd zo vol, het was gewoon de bold look.
Ik heb het nergens over schouders. In het algemeen krijg je van bold een volle look die met geen andere aas te vergelijken is. Puur omdat je weinig vocht vasthoud, terwijl het tegelijkertijd niet heel androgeen en oestrogeen is. Ik ervaar dit zelf en vele atleten zijn het hiermee eens. Net als met tren krijg je na een bepaalde tijd ook een look, met bold is dit ook het geval.
Grootste onzin. Je ziet er tijdens je bold cycle voller uit en dan wordt dat de bold look? Grootste papegaaien gelul ooit hier op dbb. Zo kan je overal wel een look aan koppelen.

tren 24/7 + mast aan het infuus <3Kan ik me bij aansluiten, je hoort vanalles: aparte look door primo, door bold, door anavar, ...
De enige look die echt opvalt en uniek is, is de trenlook. Gotta love tren![]()

Kan ik me bij aansluiten, je hoort vanalles: aparte look door primo, door bold, door anavar, ...
Hehe ik vind dat niet de meest mooie lookKan ik me bij aansluiten, je hoort vanalles: aparte look door primo, door bold, door anavar, ...
De dbol als ontbijt look dus?Hehe ik vind dat niet de meest mooie look
No offence :-) Golden era plsssss

Brinta met eiwitten in de ochtend ia ht geheim. Vroeger waren er nog geen aas