Heb al verscheidene keren gehoord en gelezen dat equipose een echte puistenverwekker is .
Klopt dit , of zal het maar een enkeling zijn ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mixer zei:Heb al verscheidene keren gehoord en gelezen dat equipose een echte puistenverwekker is .
Boyunderstood zei:Ik hoop het niet, want ik ben er net mee begonnen..

Boyunderstood zei:Ik hoop het niet, want ik ben er net mee begonnen..

rondagun zei:
Als je een zware roacutane kuur nodig had, dan was je een "pizza" neem ik aan? Anders schrijft de dokter dit niet snel voor.Mixer zei:Mag ik dan nog even een bijkomende vraag stellen ?
Hebben jullie in je jeugdjaren last gehad van acné , of tijdens vorige kuren ?
Ik heb er nogal wat last van gehad , heb er een zware roacutanekuur voor gehad .
Nu is het al lang weg , maar zou toch niet graag hervallen hierin .
Of het moet maar enkele weken zijn.

Big T zei:Als je een zware roacutane kuur nodig had, dan was je een "pizza" neem ik aan? Anders schrijft de dokter dit niet snel voor.
Maar dan moet ik je waarschuwen: tijdens een kuur met relatief hoge dosis (bijv test 500-750 mg/week of deca 400-600 mg/ week) ZAL je terug last krijgen van acné, als het tijdens je pubertijd erg was, dan word het tijdens je kuur net zo erg OF ERGER.
Het zal niet in de eerste of tweede week zijn, maar zeker wel in de 4 de -5 de, dus t shirts met lange mouwen en regelmatig zonnebank, vetvrije zeep worden een vaste routine![]()
Sommige dokters schrijven relatief snel voor. In mijn geval hadden de meesten het niet voorgeschreven, maar mijn huisarts juist wel. Nu het gedaan is ben ik blij dat ik het gedaan heb (al was het niet 100% doeltreffende, dan toch 90 %). Maar of ik er opnieuw aan zou beginnen...Big T zei:Als je een zware roacutane kuur nodig had, dan was je een "pizza" neem ik aan? Anders schrijft de dokter dit niet snel voor.
Big T zei: