Fitness Seller

Boldenone nu echt zo'n puistenmaker

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Heb al verscheidene keren gehoord en gelezen dat equipose een echte puistenverwekker is .

Klopt dit , of zal het maar een enkeling zijn ?

Ik heb er geen last van gehad

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik dan nog even een bijkomende vraag stellen ?
Hebben jullie in je jeugdjaren last gehad van acné , of tijdens vorige kuren ?
Ik heb er nogal wat last van gehad , heb er een zware roacutanekuur voor gehad .
Nu is het al lang weg , maar zou toch niet graag hervallen hierin .
Of het moet maar enkele weken zijn.

dude dat licht echt niet aan de AAS. Het licht voornamelijk aan de rectie dat het heb op JOU lichaam. Als je er gevoelig voor bent zit de kan er dik in!

Damn, ik had ook vernomen dat EQ een puistenmaker was, ja.

Maar ik denk ook dat het vooral ligt aan het feit of je er gevoelig voor bent. (ik heb vroeger ook roacutane gehad)

Ik kreeg tijdens mijn PH-kuurtje met 1-ad ook iets meer puisten.

Op dit moment heb ik tijdens mijn kuurtje niet meer last dan normaal, maar k denk dat het vooral komt door de vitamine B5 die ik gebruik.

rondagun zei:
Heb er geen enkele last van, gebruik GS

Heb ook GS gebruikt en heb er geen 'vulkanen' mee gekweekt kan ik je vertellen. Ligt eraan hoe gevoelig je er voor bent. Als je nu (zonder kuren) zwaar last hebt van acne etc tja, dan mag jij de rest invullen...

idd ligt geheel aan jouw lichaam en meestal komen die puisten pas na je kuur

Van alle roids krijg je puisten!!!

Is gewoon omdat roids je test verhogen of hormonen die erop lijken en zo altijd via de huid de talgproductie controleren.
Bij de ene zijn die talgkliertjes gevoeliger = meer puisten , bij de andere minder = drogere, puistenvrije huid (gelukzakken)

Mixer zei:
Mag ik dan nog even een bijkomende vraag stellen ?
Hebben jullie in je jeugdjaren last gehad van acné , of tijdens vorige kuren ?
Ik heb er nogal wat last van gehad , heb er een zware roacutanekuur voor gehad .
Nu is het al lang weg , maar zou toch niet graag hervallen hierin .
Of het moet maar enkele weken zijn.
Als je een zware roacutane kuur nodig had, dan was je een "pizza" neem ik aan? Anders schrijft de dokter dit niet snel voor.

Maar dan moet ik je waarschuwen: tijdens een kuur met relatief hoge dosis (bijv test 500-750 mg/week of deca 400-600 mg/ week) ZAL je terug last krijgen van acné, als het tijdens je pubertijd erg was, dan word het tijdens je kuur net zo erg OF ERGER.
Het zal niet in de eerste of tweede week zijn, maar zeker wel in de 4 de -5 de, dus t shirts met lange mouwen en regelmatig zonnebank, vetvrije zeep worden een vaste routine :)

Big T zei:
Als je een zware roacutane kuur nodig had, dan was je een "pizza" neem ik aan? Anders schrijft de dokter dit niet snel voor.

Maar dan moet ik je waarschuwen: tijdens een kuur met relatief hoge dosis (bijv test 500-750 mg/week of deca 400-600 mg/ week) ZAL je terug last krijgen van acné, als het tijdens je pubertijd erg was, dan word het tijdens je kuur net zo erg OF ERGER.
Het zal niet in de eerste of tweede week zijn, maar zeker wel in de 4 de -5 de, dus t shirts met lange mouwen en regelmatig zonnebank, vetvrije zeep worden een vaste routine :)

Misschien is het de moeite waard om vitamine B5 tijdens je kuur te nemen.

Als ik een kuur zou doen, dan zou ik het zeker nemen. Vitamine B5 is niet slecht voor je lever. En roacutane tijdens of na je kuur is naar mijn mening een big NO-NO.

Big T zei:
Sommige dokters schrijven relatief snel voor. In mijn geval hadden de meesten het niet voorgeschreven, maar mijn huisarts juist wel. Nu het gedaan is ben ik blij dat ik het gedaan heb (al was het niet 100% doeltreffende, dan toch 90 %). Maar of ik er opnieuw aan zou beginnen...

Maar on topic, ik denk dat je inderdaad een 'groot' risico neemt dat je er weer mee opgezadeld zit. Iets wat, als ik binnen x aantal jaar misschien over een kuur zou denken, mij waarschijnlijk nog het meest zou tegenhouden. Al zit ik dan wel op een respectabele leeftijd van boven de 25, het is niet altijd leeftijdsgebonden.

Terug
Naar boven