XXL Nutrition

Beste hulpmiddelen CrossFit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En jij vind jouw Organen opmerking normaal :roflol: Ouwe gek.
Ja hoor, heb ik geen problemen mee. Als jij er geen waarde aan hecht, ....
Maar dat vind ik van alles, opruimen als het niet functioneert in deze maatschappij. Ik hou van een opgeruimde omgeving en structuur.
 
Triestig dat je daarvoor wil gebruiken. Wat een losersmentaliteit en dat voor zo'n jonge gast. Als je dan wint, ben je toch niet fier op je prestatie.
Dus gemiddeld bijna alle topsporters mogen niet fier zijn op hun prestaties of denk jij dat ze allemaal naturel zijn.
 
Dus gemiddeld bijna alle topsporters mogen niet fier zijn op hun prestaties of denk jij dat ze allemaal naturel zijn.
Bij de hoger niveau wedstrijden bij die sport is echt niemand natural.
Bij bijna geen enkele sport overigens.

RonnReeves misschien eens vragen of ze je dosis risperidon wat omhoog kunnen gooien want je begint er weer langs te lullen ;)
 
Bij de hoger niveau wedstrijden bij die sport is echt niemand natural.
Bij bijna geen enkele sport overigens.

RonnReeves misschien eens vragen of ze je dosis risperidon wat omhoog kunnen gooien want je begint er weer langs te lullen ;)
Tis wel goed jonge ... Fijne zondag verder :thumb:
 
Maar ben niet van plan gekke dingen te gaan doen voor een amateurwedstrijd waarvoor je 3 pull-ups, 5x touwtje springen en 40kg moet kunnen cleanen :roflol:
zo had ik het ook niet begrepen hoor
Dus gemiddeld bijna alle topsporters mogen niet fier zijn op hun prestaties of denk jij dat ze allemaal naturel zijn.
die mogen gewoon allemaal trots/fier zijn op hun prestatie, er zijn heel veel middeltjes in alle sporten en op alle niveau's die gebruikt worden in allerlei sporten.
Bij de hoger niveau wedstrijden bij die sport is echt niemand natural.
Bij bijna geen enkele sport overigens.

RonnReeves misschien eens vragen of ze je dosis risperidon wat omhoog kunnen gooien want je begint er weer langs te lullen ;)
klopt, geen enkele sport op hoger niveau, en ook in het amateur segment zal je schrikken van het gebruik.
 
Ik vond het eigenlijk wel een lachen gesprek...
Damn wat werd dit opeens serieus :roflol:
 
ja hallo, jij begon over risperidon :D
Hij begon over dat mensen beter dood kunnen gaan die middelen gebruiken zodat andere hun organen kunnen gebruiken.

Als je dat getypt krijgt vind ik dat wat anti-psychotica best een optie voor je zou kunnen zijn :)
 
Hahaha jullie namen dit topic echt serieus? :roflol:
Ga geen halotestin, M1T, methyltren of wat dan ook slikken voor een of andere amateur wedstrijd voor beginners :roflol:

Ik heb een kut lever die praktisch niks fatsoenlijk verwerkt, kijk wel uit :p

Sanca Saxon Move 2 Humor en Geouwehoer :)
 
Dus gemiddeld bijna alle topsporters mogen niet fier zijn op hun prestaties of denk jij dat ze allemaal naturel zijn.
Party Marty is geen topsporter. Daar strijden ze met gelijke middelen en trainen ze zo hard dat een beetje ondersteuning misschien wel nodig is.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Party Marty is geen topsporter. Daar strijden ze met gelijke middelen en trainen ze zo hard dat een beetje ondersteuning misschien wel nodig is.
Ik ging er even vanuit dat je het in het algemeen bedoelde maar voor een lokaal crossfit toernooitje snap ik je punt.
 
Party Marty is geen topsporter. Daar strijden ze met gelijke middelen en trainen ze zo hard dat een beetje ondersteuning misschien wel nodig is.
Heb heel wat van die amateur wedstrijden bekeken van die vriend van me. Zelfs daar is meer dan de helft verre van natty. Of het moet zijn dat CrossFit mannen met traps tot hun oren aantrekt 🤷‍♂️
Vraag je suggestief iets over hun fysiek zeggen: 'ja, dat komt omdat ik 6 dagen per week train en soms zelfs 2x per dag'

Bevestigt m'n punt alleen maar :roflol:
 
Heb heel wat van die amateur wedstrijden bekeken van die vriend van me. Zelfs daar is meer dan de helft verre van natty. Of het moet zijn dat CrossFit mannen met traps tot hun oren aantrekt 🤷‍♂️
Vraag je suggestief iets over hun fysiek zeggen: 'ja, dat komt omdat ik 6 dagen per week train en soms zelfs 2x per dag'

Bevestigt m'n punt alleen maar :roflol:
Eten ze ook alleen maar kip,rijst, broccoli?
 
Eten ze ook alleen maar kip,rijst, broccoli?
Daar hebben ze het dus niet over.
Bruut fysiek = 6-7 dagen per week trainen voor 2 of meer uur per dag.

Snap niet dat ze vinden dat dat verhaaltje het geloofwaardiger maakt, maarja, maat van me neemt het achter elkaar aan :roflol:
 
Party Marty is geen topsporter. Daar strijden ze met gelijke middelen en trainen ze zo hard dat een beetje ondersteuning misschien wel nodig is.
Echt wel, Weet je nog niet eens dat je kleinzoon Topsporter is ?
 
Daar hebben ze het dus niet over.
Bruut fysiek = 6-7 dagen per week trainen voor 2 of meer uur per dag.

Snap niet dat ze vinden dat dat verhaaltje het geloofwaardiger maakt, maarja, maat van me neemt het achter elkaar aan :roflol:
Wat zeggen ze als je zegt dat je het knap vindt dat ze daarvan kunnen herstellen?
 
Back
Naar boven