AndroidHealthClinic

Beste hulpmiddelen CrossFit

Bezoekers in dit topic

Ohh ik vind z'n lifts geweldig en heb genoten van best een aantal filmpjes van hem. Maar z'n natty status vind ik aardig discutabel.
Lekker boeie wat iemand is of doet haal lekker het beste uit je eigen fysiek. Iedereen die ik ken die dat gedaan heeft praat helemaal niet over wel- niet natty onzin. Geld ook niet voor mezelf hoewel ik het niet nalaat bullshit te zeggen als dat ook zo is, maar dat heeft niet alleen betrekking op sport bij me.

Zo'n Ron die hier zit zal altijd blijven afgeven op gebruikers, slechts omdat hij nooit in de achtbaan heeft durven stappen en daardoor zijn leven met een middelmatig fysiek heeft moeten doen.
 
Lekker boeie wat iemand is of doet haal lekker het beste uit je eigen fysiek. Iedereen die ik ken die dat gedaan heeft praat helemaal niet over wel- niet natty onzin. Geld ook niet voor mezelf hoewel ik het niet nalaat bullshit te zeggen als dat ook zo is, maar dat heeft niet alleen betrekking op sport bij me.
Mijn punt betreffende Russell was meer dat dat een zogenaamde drug tested powerlifter is :)
Maakt mij het uit wat iemand anders doet. Lekker doen joh. Bonus herstel capaciteit, extra massa en kracht. Geef hem groot gelijk.
 
1. Lekker boeie wat iemand is of doet haal lekker het beste uit je eigen fysiek. Iedereen die ik ken die dat gedaan heeft praat helemaal niet over wel- niet natty onzin. Geld ook niet voor mezelf hoewel ik het niet nalaat bullshit te zeggen als dat ook zo is, maar dat heeft niet alleen betrekking op sport bij me.

2. Zo'n Ron die hier zit zal altijd blijven afgeven op gebruikers, slechts omdat hij nooit in de achtbaan heeft durven stappen en daardoor zijn leven met een middelmatig fysiek heeft moeten doen.
1. :thumb:
2. :roflol:
 
stromba, inject of tabs 30mg pd is meer dan zat
Ben Johnson:
"Zes weken voor de Spelen stopte ik met het gebruik van steroïden. Ik zou niet zo dom zijn om iets zo dicht bij een Olympische finale te nemen. En de hoeveelheid steroïden die in mijn systeem werd gevonden, had een normale man kunnen doden. Ik testte alleen positief voor Stanozolol, maar Ik gebruikte andere steroïden."
 
Check ook de laatste video van Golden Era. Over groeihormoon, waar het in de jaren 70 en 80 vandaan kwam, het misbruik en de gevolgen.
 
Ben Johnson:
"Zes weken voor de Spelen stopte ik met het gebruik van steroïden. Ik zou niet zo dom zijn om iets zo dicht bij een Olympische finale te nemen. En de hoeveelheid steroïden die in mijn systeem werd gevonden, had een normale man kunnen doden. Ik testte alleen positief voor Stanozolol, maar Ik gebruikte andere steroïden."
Er waren er meer die de test faalden maar het systeem koos Johnson uit als zondebok.
 
Er waren er meer die de test faalden maar het systeem koos Johnson uit als zondebok.
Klopt, stuk of 5. men kom met alle waarschijnlijkheid alleen 'goed' testen toen de tijd op Winny. Hij is als winnaar aan de schandpaal genageld.
 
Zo'n Ron die hier zit zal altijd blijven afgeven op gebruikers, slechts omdat hij nooit in de achtbaan heeft durven stappen en daardoor zijn leven met een middelmatig fysiek heeft moeten doen.
Na lang zoeken heb ik dus een foto van Ron online gevonden
Sad Baby GIF
 
Check ook de laatste video van Golden Era. Over groeihormoon, waar het in de jaren 70 en 80 vandaan kwam, het misbruik en de gevolgen.
Zet even link neer aub
 
Check ook de laatste video van Golden Era. Over groeihormoon, waar het in de jaren 70 en 80 vandaan kwam, het misbruik en de gevolgen.
Heb je geluisterd waar dat daadwerkelijk over gaat ?
Dat is compleet iets anders dan de huidige hg-HGH
 
Heb je geluisterd waar dat daadwerkelijk over gaat ?
Dat is compleet iets anders dan de huidige hg-HGH
Ja, maar was wel een paar dagen geleden, je bedoelt dat het nu niet meer uit lijken wordt gehaald ?
 
Ja, maar was wel een paar dagen geleden, je bedoelt dat het nu niet meer uit lijken wordt gehaald ?
Kadavers van dieren die een ziekte meedragen.

aanvulling:Creutzfeldt-Jakob(vCJD) aka Gekke Koeien ziekte (BSE)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven