XXL Nutrition

Beste hulpmiddelen CrossFit

Bezoekers in dit topic

Ano_281122

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
25 nov 2021
Berichten
6.552
Waardering
12.362
Lengte
1m74
Massa
79kg
Stel je zou met een maatje van je een CrossFit wedstrijd moeten doen, wat zouden jullie pakken om maximaal in het voordeel te zijn?
Ik heb zelf al wel een aantal opties bedacht.
Boldenone - schijnt je cardio flink te boosten
Cardarine - Flinke boost in cardiovasculaire output
Anadrol - Gelezen dat het veel kracht geeft, maar geeft het dit ook in de vorm van een preworkout, of zul je het dan al een tijdje van te voren moeten starten?

Ben erg benieuwd wat jullie zouden pakken om een kracht en conditioneel voordeel te krijgen bij zo'n wedstrijd.
 
Stel je zou met een maatje van je een CrossFit wedstrijd moeten doen, wat zouden jullie pakken om maximaal in het voordeel te zijn?
Ik heb zelf al wel een aantal opties bedacht.
Boldenone - schijnt je cardio flink te boosten
Cardarine - Flinke boost in cardiovasculaire output
Anadrol - Gelezen dat het veel kracht geeft, maar geeft het dit ook in de vorm van een preworkout, of zul je het dan al een tijdje van te voren moeten starten?

Ben erg benieuwd wat jullie zouden pakken om een kracht en conditioneel voordeel te krijgen bij zo'n wedstrijd.
Pep + methyltren

OT

Anadrol kan pre workout idd en geeft wat van een krachtboost bij sommige maar persoonlijk merk ik dat niet
 
Test en hGH voor herstel en spiermassa, dus kracht
Cardarine voor cardio

Orals zou ik van wegblijven aangezien dat altijd een aanslag is.
 
Pep is altijd het antwoord. Op iedere vraag.
Methyltren, nooit van gehoord. Eens bekijken :) Asking for a friend natuurlijk :roflol:
 
Test en hGH voor herstel en spiermassa, dus kracht
Cardarine voor cardio

Orals zou ik van wegblijven aangezien dat altijd een aanslag is.
Beetje test is natuurlijk altijd de basis.
Ik had van jou het advies Trenbologna Acetatoa verwacht eigenlijk :p
Dacht ik dus ook al. Anadrol heb ik veel goed geluid over gehoord als PWO voor powerliften, maar toen ik dat uit ging zoeken kreeg ik er weinig goeds meer over gevonden.
20mg Cardarine verhoogt in 2 dagen mijn cardiovasculaire output vrij flink, heb dat spul wel eens op, werkt als een trein. Niet apart dat die CrossFitters aan de lopende band poppen voor dat spul.
 
Pep is altijd het antwoord. Op iedere vraag.
Methyltren, nooit van gehoord. Eens bekijken :) Asking for a friend natuurlijk :roflol:
Methyltren of halotestin for the win!

Volgens mij heb je nog een gemethyleerde versie van tren die nog sterker is dan mt :')
 
Methyltren of halotestin for the win!

Volgens mij heb je nog een gemethyleerde versie van tren die nog sterker is dan mt :')
M1T>MT imo
 
Methyltren of halotestin for the win!

Volgens mij heb je nog een gemethyleerde versie van tren die nog sterker is dan mt :')
Metribolone? Halo ook wel veel goeds over gehoord qua agressie. Maar heb wel eens ooit wat gezichten online gezien van mensen op de Halo en die lijkt me wel heel erg opvallend.
Achja, bij de vorige wedstrijd waar ik was gaan kijken dacht ook iedereen dat alle atleten natty waren. Denk dat er 3 van de 8 geen traps tot hun oren hadden :roflol: Dusja de meeste mensen zijn ook wel maximaal blind voor die toelie.
 
Metribolone? Halo ook wel veel goeds over gehoord qua agressie. Maar heb wel eens ooit wat gezichten online gezien van mensen op de Halo en die lijkt me wel heel erg opvallend.
Achja, bij de vorige wedstrijd waar ik was gaan kijken dacht ook iedereen dat alle atleten natty waren. Denk dat er 3 van de 8 geen traps tot hun oren hadden :roflol: Dusja de meeste mensen zijn ook wel maximaal blind voor die toelie.
Persoonlijk merk ik die agresssie van halo alleen in de gym en ook een van de enige orals waar ik wel echt een enorme kracht toename merk.
 
Persoonlijk merk ik die agresssie van halo alleen in de gym en ook een van de enige orals waar ik wel echt een enorme kracht toename merk.
Genoteerd :) Niks beters dan ervaringen van anderen. Google verkoopt zomaar graag een hoop onzin :)
 
Speed en Halo en je gaat als een wilde
Ik heb dus wel eens ooit een training gedraaid met een goeie 500mg Coke in m'n neus en daarvan merkte ik weinig winst qua training prestaties.
Amf werkt beter? Ik heb dus nooit getraind met wat amfetamines achter m'n kiezen.
 
Ik heb dus wel eens ooit een training gedraaid met een goeie 500mg Coke in m'n neus en daarvan merkte ik weinig winst qua training prestaties.
Amf werkt beter? Ik heb dus nooit getraind met wat amfetamines achter m'n kiezen.
Waarom denk je dat pre workouts vol met stims zitten oa dmaa :p
 
Powerlifting style trainen met pep is ruk.
BB style trainen met pep is wel geniaal :roflol:
 
Waarom denk je dat pre workouts vol met stims zitten oa dmaa :p
Fair point :thumb: Ik vond sos weinig helpen maarja dat was ook na een nacht doorhalen, dan is trainen sowieso helemaal ruk.
Misschien weer eens een capsule lis 40mg fixen om eens een training op te beuken :roflol:
 
Ik heb dus wel eens ooit een training gedraaid met een goeie 500mg Coke in m'n neus en daarvan merkte ik weinig winst qua training prestaties.
Amf werkt beter? Ik heb dus nooit getraind met wat amfetamines achter m'n kiezen.
Denk aan de sumo dl video 😉
 
En dan zeggen ze dat ik vergeetachtig ben 😂🤣😂
Ik weet van m'n sumo DL video maar ik snap niet hoe daar aan denken werkt vergeleken met het gebruiken van dex/lis of sos 🤣
 
Back
Naar boven