AndroidHealthClinic

Beste hulpmiddelen CrossFit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zeggen ze als je zegt dat je het knap vindt dat ze daarvan kunnen herstellen?
Aanleg en dat ze al heel lang trainen :p Maarja dat krijg je met al die zogenaamde "drug tested" sports. Bij die semi-amateur CrossFit wedstrijden van die vriend van me wordt ook vermeld dat er de mogelijkheid is op doping controles.

Dit is een elite drug tested powerlifter:
Screenshot_2022-10-02-19-16-40-28_680d03679600f7af0b4c700c6b270fe7.jpg

Test dan gewoon niet of doe niet net alsof :roflol:
 
Aanleg en dat ze al heel lang trainen :p Maarja dat krijg je met al die zogenaamde "drug tested" sports. Bij die semi-amateur CrossFit wedstrijden van die vriend van me wordt ook vermeld dat er de mogelijkheid is op doping controles.

Dit is een elite drug tested powerlifter:
Bekijk bijlage 569083
Test dan gewoon niet of doe niet net alsof :roflol:
Ah was te verwachten. Met crossfitters valt sowieso geen normaal gesprek te voeren. Aparte mensen
 
Ah was te verwachten. Met crossfitters valt sowieso geen normaal gesprek te voeren. Aparte mensen
Dat viel me dus ook op. Ik vertelde de trainer zaterdag dat ik vooral wat cardio gedaan had en bodybuilding/powerlifting.
Elke keer als ik half stond te kotsen moest ie zeggen: "dit is nou echt trainen" en "al dat andere was geen sporten".

Beetje jammerlijk die toch wel tamelijk elitaire houding die heerst in die sport. Het is net zo goed een sport, het is gewoon iets anders... Niet beter. Niet slechter.
Iedere sport heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Ook die sport ;)
 
Dat viel me dus ook op. Ik vertelde de trainer zaterdag dat ik vooral wat cardio gedaan had en bodybuilding/powerlifting.
Elke keer als ik half stond te kotsen moest ie zeggen: "dit is nou echt trainen" en "al dat andere was geen sporten".

Beetje jammerlijk die toch wel tamelijk elitaire houding die heerst in die sport. Het is net zo goed een sport, het is gewoon iets anders... Niet beter. Niet slechter.
Iedere sport heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Ook die sport ;)
Ja, precies dat is ook echt mijn beeld. Jouw manier is slecht, en dat van hun is beter. Dat is echt trainen. Functioneel trainen. Of weet ik veel hoe ze t noemen. En gelijk overtuigen waarom je dat moet doen.
Niet mijn type mensen. Maar als jij er maar plezier in hebt.
 
Ja, precies dat is ook echt mijn beeld. Jouw manier is slecht, en dat van hun is beter. Dat is echt trainen. Functioneel trainen. Of weet ik veel hoe ze t noemen. En gelijk overtuigen waarom je dat moet doen.
Niet mijn type mensen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mensen ook erg wennen vind en heel erg neig om vooral de weinig populaire lesjes te pakken en alsnog regelmatig gewoon lekker in m'n uppie te gaan oefenen :p Allemaal van die internationale TU/e studenten.
Het is gewoon net wat je leuk vindt. Die sporters kunnen alles redelijk maar niks geweldig. Dat is ook het hele idee van de sport. Maar maakt het niet beter.
Bodybuilders zijn groter. Powerlifters/weightlifters sterker. Turners meer skilled en leniger.

Leuk dat je je zo geweldig voelt, maar onder de streep ben je eigenlijk nergens geweldig in :roflol:
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mensen ook erg wennen vind en heel erg neig om vooral de weinig populaire lesjes te pakken en alsnog regelmatig gewoon lekker in m'n uppie te gaan oefenen :p Allemaal van die internationale TU/e studenten.
Het is gewoon net wat je leuk vindt. Die sporters kunnen alles redelijk maar niks geweldig. Dat is ook het hele idee van de sport. Maar maakt het niet beter.
Bodybuilders zijn groter. Powerlifters/weightlifters sterker. Turners meer skilled en leniger.

Leuk dat je je zo geweldig voelt, maar onder de streep ben je eigenlijk nergens geweldig in :roflol:
En daarbij: veel kracht komt toch ook uit de beweging en de gewrichten? Niet uit de spier? Daarom die gekke bewegingen?

Turnen legt een gigantische basis voor veel sporten, mooi voorbeeld
 
En daarbij: veel kracht komt toch ook uit de beweging en de gewrichten? Niet uit de spier? Daarom die gekke bewegingen?
Ohhh kut. Ik moet dat belachelijk lelijke kipping natuurlijk ook gaan leren :eek:
Pff, instant ego issues. Vind dat zo niks meer met pull-ups, chest-to-bars en toes-to-bars te maken hebben.

Het trainen met haast vind ik ook wel een apart dingetje daar. Het gaat niet om de manier waarop je boven die bar komt maar alleen maar dat je er komt, zo snel mogelijk en zo vaak mogelijk.
 
Aanleg en dat ze al heel lang trainen :p Maarja dat krijg je met al die zogenaamde "drug tested" sports. Bij die semi-amateur CrossFit wedstrijden van die vriend van me wordt ook vermeld dat er de mogelijkheid is op doping controles.

Dit is een elite drug tested powerlifter:
Bekijk bijlage 569083
Test dan gewoon niet of doe niet net alsof :roflol:
Zo zag ik er ook ongeveer uit (UB) voor ik ging kuren, en nu na + 20j weer.(terug bij af)
 
stromba, inject of tabs 30mg pd is meer dan zat

1664783285467.png
 
Die sporters kunnen alles redelijk maar niks geweldig. Dat is ook het hele idee van de sport. Maar maakt het niet beter.
Naar eigen zeggen van sommigen maakt hen dat "elite" en "functional".

Tot op zekere hoogte spreekt het idee van een brede basis voor iemand die niet op hoog niveau aan een van de disciplines doet mij wel aan. Afwisseling, meer variatie in bewegingen, praktisch.

Sommige coaches zijn met de groeiende populariteit (denk ook aan: crossfit lite en seniorenlesjes) al overgestapt op "program for the rest, scale for the best" ipv omgekeerd.
 
Nou, vlak voor de 'crossfit boom' namen ik en mijn bb maatjes het crossfit in de maling. Nu doen zij omgekeerd een beetje denk ik.

Vind zelf crossfit ook wel tof maar mn hart ligt bij mn spieren groter en ronder maken. Voor mn conditie doe ik wel 150 min cardio p/w.
 
stromba, inject of tabs 30mg pd is meer dan zat

Bekijk bijlage 569102
En zeker 10jaar trainen op 1 discipline.
Maar dan weet Carl wel dat dat niet naturel gaat. Linfort is op zoek naar een antwoord op de klok, maar door de verzuring duurt het even voordat hij begrijpt wat er eigenlijk gebeurt is.
En al is Ben nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.
Gevolgd door a life of shame, uitgekotst, en verguisd.
 
En als goedmens vind jij dit natuurlijk best.
Mwhoah... Ben was niet de slimste atleet op de baan. En naast fout bezig had hij ook een foute coach.

Maar verantwoordelijkheid afleggen over de fouten en successen in het leven hoort er op dat niveau bij.

Wel eens gehoord van Florence Giffith/ Joyner. Liep ook hard.
 
Aanleg en dat ze al heel lang trainen :p Maarja dat krijg je met al die zogenaamde "drug tested" sports. Bij die semi-amateur CrossFit wedstrijden van die vriend van me wordt ook vermeld dat er de mogelijkheid is op doping controles.

Dit is een elite drug tested powerlifter:
Bekijk bijlage 569083
Test dan gewoon niet of doe niet net alsof :roflol:
Russswole haters hij is 100% natty
 
Powerlifting style trainen met pep is ruk.
BB style trainen met pep is wel geniaal :roflol:
Nee, als je na elk setje zo'n 5min moet wachten dan heb je niet veel aan pep.

Anadrol lijkt mij totaal niet chill als je een deadlift wod hebt. Na 3 reps zit mijn onderrug al vol met bloed en loop ik als een bejaarde.
 
Russswole haters hij is 100% natty
Ohh ik vind z'n lifts geweldig en heb genoten van best een aantal filmpjes van hem. Maar z'n natty status vind ik aardig discutabel.
 
Back
Naar boven