Fitness Seller

Boldenone-praat

Uit dat topic komt na voren dat het rond de 600 mg echt effectief begon te worden. Toch ook wat hier een beetje naar voren komt.

Wat ik eigenlijk mis is wat er gebeurt als je bold stackt met deca.Ik weet dat deze combi levensgevaarlijk is doordat je bloed abnormaal dik wordt.(scheint te maken te hebben met rode bloedcellen).Ik weet dit uit de praktijk van diverse powerlifters,hoe het precies zit ben ik nooit te weten gekomen.Heb ooit is een discussie gehad met navy die deze combineerde.

bump voor meer meningen van gebruikers.

Boldenone werkt pas vanaf 600mg imo.

Maar ik zou 10x liever deca nemen.

Testo zei:
Boldenone werkt pas vanaf 600mg imo.

Maar ik zou 10x liever deca nemen.

hey zijn we toch met elkaar eens . heb zelf al eens gekuurd met 400mg bold
en zeer weinig resultaat. hoorde later pas dat ik te laag zat.:D

Week 1 tm 10: 400 mg EQ /EW
Week 5 tm 10: 50 mg Winny /ED

dus in dit schema (light but solid) kan je beter 600 mg EQ nemen ipv de aangegeven 400mg

De synergetische werking van Primo met Bold is mij wel bewezen.
Ik heb ruime ervaring met Bold, zowel als starter met 300mg (naast test en Win) als gevorderde met 1000mg wekelijks. Ik ben er gek op. De hongeraanvallen staan me nog goed bij, ging met 2000kcals naar bed anders was het niet slapen.

Deca is de massapakker maar de Bold maakt me veel droger en bruter.
Bold in combinatie met Primo of Tren is een heerlijke brute droge kuur.
Zowel Primo als Bold hebben dezelfde eigenschappen aangaande de rode bloedlichaampjes-theorie: Doordat de aanmaak van rode bloedlichaampjes in het beenmerg wordt geactiveerd krijg je een hoger bloedvolume en daardoor meer pomp tijdens de trainingen.

Dit is trouwens een echt Bold-effect: (me in 2004)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

philosopher zei:
Week 1 tm 10: 400 mg EQ /EW
Week 5 tm 10: 50 mg Winny /ED

dus in dit schema (light but solid) kan je beter 600 mg EQ nemen ipv de aangegeven 400mg

EQ op zichzelf wordt her en daar zwaar afgeraden en ook door mij.
EQ werkt pas echt zoals het moet met test als basis maar dat geldt voor 9 van de 10 kuurtjes.

DBC01 zei:
EQ op zichzelf wordt her en daar zwaar afgeraden en ook door mij.
EQ werkt pas echt zoals het moet met test als basis maar dat geldt voor 9 van de 10 kuurtjes.

mij keus was op die cycle gevallen. het is mijn eerste kuur en heb het vooral gekozen door de milde werking, kijken hoe ik reageer.
ben er nog steeds niet uit word telkens op andere gedachten gezet, de een zegt dit de ander dat. dit betekend dat ik me nog meer moet gaan verdiepen en meer info moet verzamelen tot ik helemaal cker ben van mij zaak....

Ik heb gekuurd met Win, test en Bold, Bold laag gedoseerd. Ja, dat waren de tijden van Ganabol 50mg hehehe de eerste flesjes, bruin van glas en groene papieren wikkels. Toentertijd werd gezegd dat Bold om de dag gezet moest worden dus DBCtje prikte zich ziek met 50mg/ml :roflol:

Ik zou als ik jou was een degelijke beginnerskuur nemen van Deca en test.
Maar dat moet je zelf kiezen bro! :thumb:

Goede posts,Mr DBC.

Idd boldenone moet je stacken met een androgeen zoals test en/of tren bv. Ik ben ook van mening dat je dosering vanaf 600mg moet nemen zelf heb ik lang op 500mg gezeten pas toen ik naar 700 ging voelde ik het echt zijn werk doen. Ik vind het een goede vervanger van deca die uitstekend anabool is maar weer voor vet en vocht kan zorgen en ook nog de axis enorm onderdrukt.

Hoor veel verschilllende verhalen over boldenone, de ene zweert erbij en een ander vind het niets. Ligt denk ook wel aan de gebruikte doseringen. Voor mij gaf het hardheid en separatie, aders overaaallll :D

Die aders overal kreeg je nog niet van 500 mg ?

Oh enne vergeten: De eerste keren (3) met Boldenone had ik een steroid-griepje te pakken en een PUISTEN op m'n rug en met name achterkant schouders en schouderkoppen dat vergeet ik nooit meer....Wat een platte, grote kraters en pijn dat ze deden, 4 keer per dag 'legen' kwamen dan explosies van bruine gele drab uit :roflol:

t*ring ouwe....ik zit te vreten en moet bijna over mn nek na het lezen van je puisteninfo....

Zit jij te vreten om dit uur? Ik ook. Ben net terug van een avondje kou lijen.

Ontopic: Ja die puisten waren zo erg dat als iemand me joviaal op de schouder sloeg, ik ineen kromp van de pijn. Onder het werk even t-shirt optillen, doekje op de plek drukken, hard knijpen, 'krrrák!' horen en afvegen en weer doorgaan en wachten tot ie zich weer volgezogen heeft met bagger! :D

Lekker snel dit board he, zo vroeg in de ochtend als al die 'Nieuwe posts'-knop drukkers nog liggen te snurken. Zó moet een forum lopen! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
de t*ring, ik zit gvd net te eten

Terug
Naar boven