Fitness Seller

boldenone +stanozolol kuur

jefsamijn

Novice
Waardering
0
yo,

Ik doe wat sport (2 à 3 uur ED), waaronder wat krachtsporten (fitness, gevechtsport, amateur turnen). Ik wil wat kracht winnen, en er mag wel een kilo of 3 spier bij, want nu 1m81 en slechte 75kg door de duursporten.

Ik eet heel gezond en neem regelmatig wat eiwitten bij.
Soms ook een kuurtje creatine, maar de resultaten wat betreft kracht en een beetje gewichts toename zijn niet wat ik wil.

daarom had ik volgende eerste korte kuur in gedachten:

week 1-5: 400mg boldenone EW
week 5-7: 50mg winny/stanozol ED
week 7-9: 25mg nolvadex ED

weet er iemand of ik met deze kuur het doel van 3kg spiermassa extra kan bereiken. En vooral zal ik met deze kuur de winst kunnen houden.

Je kuur trekt op niets. Test is de basis van je kuur en de boldenone op 5weken ga je nix van merken. Moet zeker 12weken doorgetrokken worden. Misschien ben je beter met gewoon een winny only kuurtje..

lees maar eens eerst alles goed door op dit board en dan stel je opnieuw een kuur samen

• Topic Starter Topic Starter
zou mijn eerste kuur zijn en heb er wel wat over gelezen: boldenone zou niet zoveel bijwerkingen hebben, maar heeft wel positieve effecten voor de duursporter.
en winstrol vind ik wel duur om 8 weken te nemen.
Misschien moet ik verhogen naar meer mg EW Boldenone.

Ik herhaal misschien voor de duidelijkheid nog eens: ik ben geen bodybuilder en ga niet voor de grote massa, al die waterretentie zie ik niet zo zitten. wat ik vooral wil is extra kracht.

Bodenone begint pas na 3 weken te werken en jij wilt het 5 weken doen, veel te kort dus. Lees eerst eens het forum een beetje door, en je zult zien dat er betere mogelijkheden zijn.

Zou het bij winny houden. 40mg ED en dan ben je met 200 tabs voor dik 7 weken onder de pannen..

Velen in mijn omgeving hebben dit als instapper gedaan..en iedereen was tevreden..winsten varieerden van 3-5kg.

Just my two cents..

ai ai jongen . Lees je eerst wat in voor je met je lichaam gaat knoeien !

FAQ op dit board is super , 30min aandachtig lezen kan je heel leven veranderen ;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de tips.

volgende tip leek mij het beste:
6 weken winnyDinject 50mg EOD
reacties?

Vond je eerste voorstel mooier.Waarom niet week 1 tot 8 bolde
5 tot 9 winny
Dan heb je in je winny weken de combinatie voordeel van de bolde erbij.
Die 3 kilo moet dan wel lukken zonder dat je al te veel last van je gewrichten zult hebben zoals bij een winny only.Bolde start later maar gaat langer door.

Sorry hoor lorenzo.. Maar 8 weken bold lijkt me nutteloos. Als ik van sommige mensen hoor dat het in de 5e week pas echt werkt lijkt het me nutteloos...
Bold only.. ben benieuwd, volgens mij nog niks van meegekregen, die winny is meer een aanvulling dus bijna het zelfde als een bold only.

12 weken bold, vanaf week 8 t/m 14 winny 40 mg per dag.. Dan nakuur.
Maar natuurlijk, zoals er altijd gezegd wordt, kun je er beter wat testo naast zetten!

Sorry hoor lorenzo.. Maar 8 weken bold lijkt me nutteloos. Als ik van sommige mensen hoor dat het in de 5e week pas echt werkt lijkt het me nutteloos...
Bold only.. ben benieuwd, volgens mij nog niks van meegekregen, die winny is meer een aanvulling dus bijna het zelfde als een bold only.

12 weken bold, vanaf week 8 t/m 14 winny 40 mg per dag.. Dan nakuur.
Maar natuurlijk, zoals er altijd gezegd wordt, kun je er beter wat testo naast zetten!

Daarom pas vanaf week5 winny erbij,dan heb je de combinatie voordeel.Voor de rest moet je kijken naar wat zijn doel is.Ook doet hij aan turnen,dus zie echt niet wat er mis aan is.

Ik ga ervan uit dat je wat langer plezier wilt hebben van de bold dan 2 weken? ???
Maar meer gaat ie er anders neit uit halen denk ik...

5 weken, na 3 weken begint ie te werken, dus 2 weken over

Bold is zo traag als dikke stront in een trechter.

Goed spul, maar erg duur (relatief).

Halfwaardetijs is 3 weken.. Dus ja, je kunt het doen maar na 1 week verminderd het effect steeds verder zover ik weet.

vind 8 weken voor de bold imo te kort voor zijn doel zal een winny only veel beter zijn maar sups zoals glucosamine zijn dan geen luxe

test= toch basis van elke kuur!? en een winny oral kuurtje wat zoiezo goed is voor een duursporter! kost echt niet een drol!

Terug
Naar boven