Fitness Seller

boldenone +stanozolol kuur

Er staat toch duidelijk week 1 tot 8 bold en week 5 tot 9 winny.Op deze manier heb je de geheele winny periode ,samenlopend met de bolde.De bolde werking loopt door tot week 11.

Lees maar eens duidelijk dan zie je misschien wat er staat :D

week 1-5: 400mg boldenone EW Is dat 8 weken

week 5-7: 50mg winny/stanozol ED Is dat 5 weken

;)

Vond je eerste voorstel mooier.Waarom niet week 1 tot 8 bolde
5 tot 9 winny
Dan heb je in je winny weken de combinatie voordeel van de bolde erbij.
Die 3 kilo moet dan wel lukken zonder dat je al te veel last van je gewrichten zult hebben zoals bij een winny only.Bolde start later maar gaat langer door.

Nou vooruit dan,zal je helpen.Hier hadden we het over

Sorry hoor lorenzo.. Maar 8 weken bold lijkt me nutteloos. Als ik van sommige mensen hoor dat het in de 5e week pas echt werkt lijkt het me nutteloos...
Bold only.. ben benieuwd, volgens mij nog niks van meegekregen, die winny is meer een aanvulling dus bijna het zelfde als een bold only.

12 weken bold, vanaf week 8 t/m 14 winny 40 mg per dag.. Dan nakuur.
Maar natuurlijk, zoals er altijd gezegd wordt, kun je er beter wat testo naast zetten!

mooie kuur voor die jongen

sjezus stelt ie zelf nog ff voor om de vloeibare winny te pakken... hij heeft dus duidelijk nog niks gelezen!

Ik vind dat je helemaal niet moet kuren. Iemand met jouw stats kan makkelijk 3 kg aankomen en extra krachttoename krijgen. Als je niet aankomt eet je gewoon niet genoeg (gezien de vele nevenactiviteiten naast krachttraining).

Het bespaart je een hoop geld en moeite.

Ik vind dat je alleen moet kuren als je je maximale groei- en krachtpotentieel wil benutten, just my 2 cents..

wat is er verkeerd aan de vloeibare winny ???
ik gebruik enkel winnyinject en heb der altijd goeie resultaten mee daar is niks mis mee en gaat nog eens minder langs de lever winny is zo al toxis genoeg

kuren met winstrol en boldenone

???KAN ER MIJ DRINGEND EENS IEMAND HELPEN VOOR IK EEN KUUR BEGIN???
Zeg ik ga kuren met 2xwinstrol 10ml (50mg) en 1xboldenone 10 ml (250mg)
Maar ik ga om de 3 dagen spuiten is dat goed dan kom ik ongeveer 20 dagen ermee toe.
Ik ga om de 2-3dagen 1ml winstrol en 0.5ml boldenone injecteren is dat wel goed om kwa gezicht en kwa lichaam scherper te komen en de spieren moeten heel hard worden.
En nakuren ga ik met 100tabs nolvadex doen elke dag 2pillen voor de training.
Maar daarvoor heb ik 7 maand geleden met testosterone en deca gekuurd.
Als ik de kuur met winstrol en boldenone ga gebruiken ga ik wel kunnen bijkomen???

Maar ik ga om de 3 dagen spuiten is dat goed dan kom ik ongeveer 20 dagen ermee toe.
Ik ga om de 2-3dagen 1ml winstrol en 0.5ml boldenone injecteren is dat wel goed om kwa gezicht en kwa lichaam scherper te komen en de spieren moeten heel hard worden.
Maar daarvoor heb ik 7 maand geleden met testosteron en deca gekuurd.
Als ik de kuur met winstrol en boldenone ga gebruiken ga ik wel kunnen bijkomen???

???

Maar daarvoor heb ik 7 maand geleden met testosteron en deca gekuurd.

Even nieuw topic maken.

Terug
Naar boven