Fitness Seller

Bompa Pfaff thuis overleden

Ik heb die ouwe kamper altijd wel sympathiek gevonden... Hoewel zijn conversaties nooit dieper gingen dan over "bier drinken"...

rip ouwe

**** em

RIP Bompa.. Prachtige man!

JULLIE MOESTEN JE SCHAMEN!!

die bompa was een pracht van een mens,als ik die reacties lees van sommigen hoop ik dat ze later ook zo over jullie praten als jullie je laatste puf hebben gelaten...

zeikerds...wat zegge ze,over de doden niets dan goed???blijkbaar niet op het DBB forum...

Iedereen die zegt 'over de doden niets dan goed' is een idioot.. slaat nergens op.

die bompa was een pracht van een mens,als ik die reacties lees van sommigen hoop ik dat ze later ook zo over jullie praten als jullie je laatste puf hebben gelaten...

zeikerds...wat zegge ze,over de doden niets dan goed???blijkbaar niet op het DBB forum...

Maak je niet zo druk:D

Ze hadden hem beter wat meer op een hometrainer gezet. De hele dag drinken en roken en vooral zitten, moest er ooit eens van komen. Verdient idd wel wat meer respect;)

**** em...

geen medelijden met zuipschuiten

ah beter dan die geraniumplantjes in de homes toch :)

Terug
Naar boven