- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mn benen train ik eerlijk gezegt nooit, alleen tijdens cardio en ik loop gemiddeld al 1 uur per dag vind ik zelf meer dan voldoende haha.
Maar meer eten is de solution? Op welke voedingwijze? Hoog in eiwitten/KH/vettenn? Hoog in eiwitten ben ik momenteel al hard mee bezig op natuurlijke wijze(geen shakes n stuff)
Voor de zomer is t niet persee nodig, zou leuk zijn maar helaas is t allang telaat daarvoor
Iemand enige suggesties hoe ik dit zou moeten aanpakken verder?
Deze gaat in m'n sig.Mn benen train ik eerlijk gezegt nooit, alleen tijdens cardio en ik loop gemiddeld al 1 uur per dag vind ik zelf meer dan voldoende haha.
Deze gaat in m'n sig.
http://4.bp.blogspot.com/_4uBoI7AJdhY/Sg4GrAU79tI/AAAAAAAABv4/ACDbLpzFgQw/s400/trollface1.jpgp
edit: past er niet meer bij... FUUUUUUUUUUU
1 Benen trainen
2 Wanneer ik naar je foto kijk zou ik eerder zeggen meer zorgen te maken over je schouders en bovenkant borst
3 Vergeet natuurlijk de deadlift niet!!!

Missch de maandag veranderen in borst/biceps en dan vrijdag de borst weer pakken i.c.m triceps en wat je verder vrijdag trained. Al betwijfel ik of je nadruk moet gaan leggen op je borst. Je borst lijkt niet minder ontwikkeld dan de rest, het is meer dat...alles kan wel wat meer nodig (no offence).
Gedisciplineerd trainen, niet comazuipen in de weekenden en alles vreten wat je maar tegenkomt. Squaten/deadlliften/benchen/MP, en niet meer gewicht erop gooien dan je technisch perfect kunt uitvoeren, werkt anders averechts.
En volhouden, het is een langzaam proces, het duurde bij mij ook wel ff voordat de borst een beetje vorm begon te krijgen.
En trek die broek omhoog
.ja het is niet echt n bepaald prima foto dat ik heb gemaakt, was meer voor de leuk. Zal binnekort een nieuwe maken van hoe het er nu aantoe is. vreten doe ik al als n gek momenteel, hoog in eiwitten uiteraard. Met het zuipen ben ik gestopt, kost me teveel geld.
Waar train jij in Groningen? Springs?