AndroidHealthClinic

probleem met borstoefeningen

Oke ik ga deze testen, ik heb echter totaal geen verstand van wat er nu nog het beste bij kan aangezien het schema niet compleet is, er staat namelijk nbij hyperthophie dat er bij elkedag optionele oefeningen bij moeten. Zou jij alleen deze voor mij willen toevoegen? Ik kan wel een oefening bedenken maar weet bij god niet hoe deze in het schema past..

Edit: Moet ik trouwens na 6 weken alleen de optionele oefeningen vervangen of moet ik echt een nieuw schema zoeken?

Hoho! Je doet het linear programma en niet het 6 weken programma met een peak voor gevorderden!

Onthoud goed dat ze optioneel zijn, dus je hoeft ze niet eens perse te doen. Je main lifts zijn het belangrijkst! Maar laat me eens kijken:

Op de lower body dagen kun je eventueel lunges en ab werk toevoegen. Ab werk het liefst met een ab wheel bijvoorbeeld.

Op upperbody dagen zou ik kiezen voor een triceps oefening als pushdowns en face pulls of band pull aparts voor gezonde schouders

In de PDF op de website (die heb je toch wel gelezen hoop ik?) staan verschillende optionele oefeningen trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Hoho! Je doet het linear programma en niet het 6 weken programma met een peak voor gevorderden!

Onthoud goed dat ze optioneel zijn, dus je hoeft ze niet eens perse te doen. Je main lifts zijn het belangrijkst! Maar laat me eens kijken:

Op de lower body dagen kun je eventueel lunges en ab werk toevoegen. Ab werk het liefst met een ab wheel bijvoorbeeld.

Op upperbody dagen zou ik kiezen voor een triceps oefening als pushdowns en face pulls of band pull aparts voor gezonde schouders

In de PDF op de website (die heb je toch wel gelezen hoop ik?) staan verschillende optionele oefeningen trouwens.

Jazeker heb ik die gelezen!! Ik heb het ook de heletijd over het schema op bladzijde 11 van het PDF bestand. Ik zag inderdaad dat daar optionele oefeningen bij zaten en dat deze inderdaad aangegeven stonden. Ik wist echter niet zeker of ik zomaar 2 bij elke dag kon kiezen, daarom vroeg ik jou! Ik weet namelijk niet als ik een bepaalde optionele oefening kies voor die dag of die in combinatie kon met een andere optionele oefening van die dag. Hartstikke bedankt voor je antwoord!

Wat bedoel je eigenlijk met je eerste zin? Ik wil het schema gaan doen op bladzijde 11(hyperthophie) van het canditio linear program. Maar mij werd als advies gegeven dat ik om de 6/7 weken een nieuw trainingsschema moet maken. Moet dat bij deze ook? Dus een heel nieuw schema, of moeten bij deze alleen de optionele oefeningen worden veranderd na 6 weken? Of kan ik dit schema langer gebruiken? Dat was meer mijn vraag.

Oh nee, je hoeft zeker niet iedere 6 weken een nieuw schema te maken. Zolang je progressie maakt zou ik inderdaad alleen de optionele oefeningen veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
Oh nee, je hoeft zeker niet iedere 6 weken een nieuw schema te maken. Zolang je progressie maakt zou ik inderdaad alleen de optionele oefeningen veranderen.

Top bedankt voor je advies!!!! Ga ik hiermee aan de slag. Weet je verder nog een goede pre-workout voor mij? Ik heb c4 cellulor op het moment, weet niet of je die kent.. Ik had een topic aangemaakt bij supplementen, maar weinig tot geen reacties.. Is mn laatste vraag!

Top bedankt voor je advies!!!! Ga ik hiermee aan de slag. Weet je verder nog een goede pre-workout voor mij? Ik heb c4 cellulor op het moment, weet niet of je die kent.. Ik had een topic aangemaakt bij supplementen, maar weinig tot geen reacties.. Is mn laatste vraag!
Neuh sorry. Die werken nooit bij mij. Meestal 2 bakken koffie voor ik ga trainen.

Terug
Naar boven