- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Oke ik ga deze testen, ik heb echter totaal geen verstand van wat er nu nog het beste bij kan aangezien het schema niet compleet is, er staat namelijk nbij hyperthophie dat er bij elkedag optionele oefeningen bij moeten. Zou jij alleen deze voor mij willen toevoegen? Ik kan wel een oefening bedenken maar weet bij god niet hoe deze in het schema past..
Edit: Moet ik trouwens na 6 weken alleen de optionele oefeningen vervangen of moet ik echt een nieuw schema zoeken?
Hoho! Je doet het linear programma en niet het 6 weken programma met een peak voor gevorderden!
Onthoud goed dat ze optioneel zijn, dus je hoeft ze niet eens perse te doen. Je main lifts zijn het belangrijkst! Maar laat me eens kijken:
Op de lower body dagen kun je eventueel lunges en ab werk toevoegen. Ab werk het liefst met een ab wheel bijvoorbeeld.
Op upperbody dagen zou ik kiezen voor een triceps oefening als pushdowns en face pulls of band pull aparts voor gezonde schouders
In de PDF op de website (die heb je toch wel gelezen hoop ik?) staan verschillende optionele oefeningen trouwens.