- Waardering
- 22
Wat als je een hetero pijpt die nog niet weet dat ie homo is ?
Dan noem je Rovi.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veet werkt "aardig". Na drie-vier weken is het terug. Spul niet op je snikkel smeren.
Ik ga Veet binnenkort proberen voor me borst. Zie het die gasten bij geordie shore ook altijd gebruiken voor hun borst/buik dus zal wel goei spul zijn denk ik
Zorg dat het niet op je tepel komt! Kreeg er gewoon korstjes van op mn tepels, zwaar k*t als je met een trui aan loopt..
Gewoon cheap-ass ontharingsmouse of schuim ofzo van de kruidvat. Kost weinig en je spuit het op je chest, wacht 12 minuten en stapt onder de douche en met een washandje was je zo de haren van je borst. Ideaal.

kan iemand een goede trimmer aanraden (het liefst wel betaalbaar)? voor borsthaar en baard bijhouden.
True that! Je moet het niet te lang laten zitten. Ik heb ook ooit 1 keer de dag na het ontharen nog een keer dat spul opgespoten omdat sommige haren nog bleven zitten... Gevolg: brandplekken. Leken wel minuscule schaafwondjes. Was niet leuk

veet gebruikers, waar kan ik dat spul scoren? ik was laatst bij de kruidvat en heb 5 minuten rondgelopen maar toen had ik het nog steeds niet gevonden... waar moet ik dan zijn? etos oid?