MuscleMeat

borst vorming.........

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb vorig jaar een kuur gedaan van 8 weken met om de 5 dagen 2 ml deca(norma) en 250 mg testosterone enanthaat (galenika).
de resultaten van de kuur was ik tevreden over, alleen heb ik er wel wat vet opslag op mn borsten, rond mn tepels aan over gehouden, niet extreem maar je ziet het wel.

nu wil ik weer deze kuur gaan doen maar dan mischien wat hogere dosis maar ik ben bang dat ik dan nog meer vet rond mn borsten krijg en dat is niet de bedoeling toch...

nu lees ik veel over clomid en nolvadex maar wat kan ik nu het beste gaan nemen, de meningen verschillen hier nog al over, en in welke dosis en waneer

ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid in krijg. ??? ??? ???

Gyno heet dat m8. volgens mij is nolvadex telaat nu. dat had je beter kunnen gebruiken toen je er last van kreeg toch?

AAJ zei:
alleen heb ik er wel wat vet opslag op mn borsten, rond mn tepels aan over gehouden, niet extreem maar je ziet het wel.
Hmmm vreemd is dat, verdwijnt dat vet dan ook neit wanneer je gaat cutten? Want zoniet heb je een probleem, aangezien je niet plaatselijk vet kunt verbranden. Toch lijkt het mij niks meer dan logisch dat dat vet verdwijnt wanneer je gaat cutten, of zit ik er nu helemaal langs?

greetz,
Ron

Buffster zei:
Hmmm vreemd is dat, verdwijnt dat vet dan ook neit wanneer je gaat cutten? Want zoniet heb je een probleem, aangezien je niet plaatselijk vet kunt verbranden. Toch lijkt het mij niks meer dan logisch dat dat vet verdwijnt wanneer je gaat cutten, of zit ik er nu helemaal langs?

greetz,
Ron

als het gyno is dan wordt het een ander verhaal. gyno bestaat uit een deel vet en een deel klierweefsel. en dat deel vet kan je inderdaad verbranden (tot op zekere hoogte) maar dat klierweefsel kan slechts op operatieve wijze verdwijnen

AAJ zei:
ik heb vorig jaar een kuur gedaan van 8 weken met om de 5 dagen 2 ml deca(norma) en 250 mg testosterone enanthaat (galenika).
de resultaten van de kuur was ik tevreden over, alleen heb ik er wel wat vet opslag op mn borsten, rond mn tepels aan over gehouden, niet extreem maar je ziet het wel.

nu wil ik weer deze kuur gaan doen maar dan mischien wat hogere dosis maar ik ben bang dat ik dan nog meer vet rond mn borsten krijg en dat is niet de bedoeling toch...

nu lees ik veel over clomid en nolvadex maar wat kan ik nu het beste gaan nemen, de meningen verschillen hier nog al over, en in welke dosis en waneer

ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid in krijg. ??? ??? ???

middelen nemen die niet of bijna niet aromatiseren. tren eq winstrol enz..
en tijdens de kuur proviron nemen en als dat niet werk armidex.

en natuurlijk goed nakuren met clomid en eventueel hcg

• Topic Starter Topic Starter
het trekt wel wat weg met cutten en het valt ook niet erg op maar wil er niet nog meer last van krijgen bij mn volgende kuur. ;)

had inderdaad toen beter op moeten letten :o maar dat is nu telaat :( maar wil het de volgende keer voorkomen.

laat je toch gewoon opereren na je volgende kuur indien het verergert. ben je er voor altijd vanaf. en het kost niet teveel. ik zou, moest ik zoiets hebben, niet twijfelen.

het is nog niet zo erg dat ik me ga laten opereren en als ik weer en nog betere ga cutten dan trekt het mischien nog wel meer weg,

maar wat kan ik nou het beste naast mn deca en testo gaan nemen om dit te voorkomen? ???

deca en testo zijn eigenlijk de enige middelen die ik voor handen heb en de rest wordt erg moeilijk dus niet teveel soorten

AAJ zei:
deca en testo zijn eigenlijk de enige middelen die ik voor handen heb en de rest wordt erg moeilijk dus niet teveel soorten

ja en dat zijn nou juist 2 van de riscio anabolen als je aanleg hebt voor gyno... of het goed doen of het niet doen.

Xtreme_BODY zei:
ja en dat zijn nou juist 2 van de riscio anabolen als je aanleg hebt voor gyno... of het goed doen of het niet doen.

maar wat voor kuur raad jij me dan aan, ik wil niet te vaak injecteren het liefst 1a2 keer in de week

proviron tijdens de kuur en een goede nakuur zouden verergering moeten voorkomen

en dan wel deca en testo?

weet je zker dat het gyno is?
kijk de ene is gevoeliger voor vetvorming op de borst dan een ander
ik zelf heb dat bv ook
als ik aanzet dan is het eerste waar ik aanzet de buik en de borst, en dan is het echt geen gelijk gyno.;)
hoopt dat je begrijpt wat ik bedoel

Als je gevoelig bent voor gyno dan moet je oppassen met deca en Testosteron die gaan namelijk snel aromatiseren. Als je toch kies voor deze middelen dan zouden proviron en nolvadex geen overbodige luxe zijn. (of andere anti oestrogene middelen)

Vet gaat weg maar echte gyno blijft en dan moet er chirurg aan te pas komen.

neem gerust test en deca en ga voor arimidex tijdens de kuur

Of zorg er minimaal voor dat je nolvadex hebt voor wanneer je last krijgt van je tepels.
Je kunt oook gaan voor een minder aromatiserende stack.
test en primo of test en proviron of test en winstrol.
Maar ja dat wordt lastig als je maar aan 2 middelen kunt komen.

B.B.Junkie zei:
Of zorg er minimaal voor dat je nolvadex hebt voor wanneer je last krijgt van je tepels.
Je kunt oook gaan voor een minder aromatiserende stack.
test en primo of test en proviron of test en winstrol.
Maar ja dat wordt lastig als je maar aan 2 middelen kunt komen.

het beviel me goed die stack met deca en testo maar als ik wat anders zou nemen iets dat minder aromatiserend is welk middel komt dan het meest in de buurt van deca want ik zie door de bomen het bos niet meer met al die soorten en namen :(

???

Terug
Naar boven