Fitness Seller

borst

kyle84

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m85
ey mensen ff een vraagje

Ben nu al een tijdje aan het trainen en het gaat goed, maar het lijkt precies alsof borst vooruit loopt op al de rest. Als je me van opzij bekijkt dan steekt mijn borst er uit. Als ik andere mensen bij ons in de fitness zie dan hebben zij het niet.

Ik zal proberen een foto te uploaden, dit is een plaatje van het internet, dit ben ik dus niet maar dan kan je zien wat ik juist bedoel. Ik vind het niet erg dat ik het heb maar ik vind dat het een beetje te veel is tegenover de rest van mijn lichaam.

Kan ik dit verhelpen door te cutten zodat het vet overal en ook mijn borst dan minder wordt en mijn borst dan minder vooruit steekt?

http://www.google.be/imgres?q=bodyb...bnw=130&start=95&ndsp=24&ved=1t:429,r:20,s:95
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat dacht je van de rest harder trainen ipv alleen aandacht aan je borst?

• Topic Starter Topic Starter
geniaal gewoon! Dat ik daar nog niet aan heb gedacht...

Ik geef alles even veel aandacht.

geniaal gewoon! Dat ik daar nog niet aan heb gedacht...

Ik geef alles even veel aandacht.

Sarcasm-sarcasm-343354_480_384.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 14:55 ----------

But, in all seriousness...

Wat wil je nu van ons? Denk dat je zelf het antwoord op jou eigen vraag toch ook wel weet als je logisch nadenkt?

Bij veel mensen is het zo dat 1 spiergroep sneller gaat dan bij de andere. Bij mij is dat mijn rug.

Sowieso, wat is er mis met een opgepompte borst? :S

Sarcasm-sarcasm-343354_480_384.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 14:55 ----------

But, in all seriousness...

Wat wil je nu van ons? Denk dat je zelf het antwoord op jou eigen vraag toch ook wel weet als je logisch nadenkt?

Bij veel mensen is het zo dat 1 spiergroep sneller gaat dan bij de andere. Bij mij is dat mijn rug.

Sowieso, wat is er mis met een opgepompte borst? :S

Omdat mensen beginnen te zeggen dat ik borsten begin te krijgen :)

En nee ik weet niet het antwoord op mijn vraag, anders zou ik ze niet gesteld hebben :)

Toen ik 15 was, trainde ik ook veel borst. Leuke oefeningen, PR verbeteren etc. Deze liep dus ook al snel voor op de rest van mijn lichaam (of de rest achter, maar net hoe je het bekijkt)
Niet echt een ideaal fysiek, daarbij komt dat als je geen/weinig rug traint het er nog slechter op wordt (houding).

Bij mij hielp gewoon de rest hard trainen, met name ook rug. Borst nog wel meetrainen uiteraard, maar met mindere prio. Gewoon een goed trainingsschema maken, waarbij je de nadruk legt op andere spiergroepen. Heeft bij mij erg geholpen, plus dat een grote borst natuurlijk niks mis mee is.

Als je na een tijdje een goed voedings- en trainingsschema gevolgt te hebben nog steeds ontevreden bent, kun je uiteraard overwegen om te cutten, maar weet niet wat jouw stats en doelen zijn?

al zou je alles trainen ..iedereen heeft 1 of meer spiergroepen die voorlopen/achterlopen dus probeer ze bij te trekken. bij mij loop borst en schouders ook voor. train nu 10 jaar . pas de laatste 3 jaar heb ik biceps triceps iets meer vorm in gekregen en iets meer bijgetrokken maar nog steeds lopen borst schouders iet voor.

anderen hebben weer flinke bicep tricep met babyschoudertjes

@ JR1: mijn stats zijn 1m85 85 kg en 14-15 %

Dus op zich niet zo'n hoog vet %.

doel is nu 1m85 85 kg 8-10 %, zal na een tijdje wel veranderen...

Nu doe ik 4-5 oefeningen per borst, zal eens een 2 tal maanden maar 3 oefeningen doen voor borst en zien of het betert.

Zal vanaf nu armen en schouders eens prio geven want die mogen gerust nog groter.

Kyle84,

Beginnen mensen echt te zeggen dat je borsten begint te krijgen? Flinke borstspieren zien er nog altijd anders uit dan vrouwen borsten... Weet je zeker dat je geen gyno hebt? Misschien heb je dat, omdat je vraagt of je borst minder zal uitsteken als je in vetpercentage daalt.

Verder, maakt het aantal oefeningen die je voor borst gebruikt niet heel veel uit. Of je er nu 2 of 5 doet. Het zou eerder moeten gaan om de aantal setjes en de intensiteit. Je borst groeit even goed op alleen Benchpress + fly's als op benchpress + db press + db flys + cable fly's + dips etc.

Laatst bewerkt:
Loopt de voorste kap van je schouder ook al niet 'voor'? Is wel vaker als de borst goed ontwikkeld is.
Vergeet ook je rug en achterkant schouders niet... Of te wel gewoon een degelijk trainingsschema, dan komt het allemaal wel goed.

Vrij lastig doel trouwens, zelfde gewicht maar wel 6% zakken in VP. Zou het persoonlijk opdelen in meer haalbare korte termijn doelen... Cleanbulken zou wellicht in eerste instantie een goed middel zijn om te stijgen in gewicht, zonder al teveel in VP te stijgen.

Weet je wat ik ga gewoon proberen iemand een foto te laten nemen en dan post ik het hier even, ik denk niet dat ik gyno heb.

Als ik zonder t shirt loop dan vind ik mijn borst er al redelijk uit zien en vind ik zelfs dat het nog meer mag, loop ik met t shirt rond dan valt mijn borst gewoon te hard op vind ik persoonlijk.

Mooi toch? Liever een dikke borst als een kippenborstje.

Terug
Naar boven