XXL Nutrition

Borstenvraagje

Anita77

Novice
Waardering
1
Lengte
1m57
Massa
56kg
Vetpercentage
23%
Misschien een hele rare vraag, maar hoeveel % moet je bf zakken wil je een cupmaat kleiner hebben??
Ben namelijk nu bezig om dat omlaag te krijgen en zou heeel graag zo'n 2 cupmaatjes kleiner willen hebben.. Is er een bepaald % wat je bf zakt eer je een cup minder hebt of is dat weer bij iedereen anders bepaald???

...

Laatst bewerkt:
Ze zakken ook meteen 5 cm.

waarom kleinere borsten? ik ben gek op borsten

Meestal moet je naar een vrij laag vet% voordat het vet van de borsten afgaat. Pas onder de 20-25% gaat het vet daar weg.

Om heel eerlijk te zijn denk ik toch echt dat het ook van je fysiek afhangt voor een deel. Elk lichaam is tenslotte anders. Je hebt enorme stevige dames met kleine borsten maar ook tengere poppetjes met een enorme voorgevel. Net als dat niet iedere zwangerschap invloed heeft op het al dan niet gaan hangen van borsten. Of dat ze kleiner worden erna.

Dus zou er in feite geen peil op te trekken zijn.

En 5 cm lager hangen ze ook niet gelijk. Zeker niet als je veel gaat roeien, dumbbells of wat dan ook qua borstspieren trainen.
Gewoon sporten, geen bier (grapje) en dan zie je vanzelf wel hoe en wat.

Zijn vast wel speciale bh's die ze optisch verkleinen denk ik.

natuurlijk is daar geen peil op te trekken..
ik zou zeggen: probeer het uit!
plaats gerust een before en after foto :p

natuurlijk is daar geen peil op te trekken..
ik zou zeggen: probeer het uit!
plaats gerust een before en after foto :p

Het devies 'probeer het uit' kon ik nog net lezen dus is dat op te volgen. De zin daar dan weer onder is volstrekt onleesbaar dus ook niet op te volgen wijselijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Om heel eerlijk te zijn denk ik toch echt dat het ook van je fysiek afhangt voor een deel. Elk lichaam is tenslotte anders. Je hebt enorme stevige dames met kleine borsten maar ook tengere poppetjes met een enorme voorgevel. Net als dat niet iedere zwangerschap invloed heeft op het al dan niet gaan hangen van borsten. Of dat ze kleiner worden erna.

En 5 cm lager hangen ze ook niet gelijk. Zeker niet als je veel gaat roeien, dumbbells of wat dan ook qua borstspieren trainen.
Gewoon sporten, geen bier (grapje) en dan zie je vanzelf wel hoe en wat. Ben ik ook fanatiek mee bezig en zou fijn zijn ook hier wat van te gaan merken.

Zijn vast wel speciale bh's die ze optisch verkleinen denk ik.Hier houd ik idd ook al rekening mee met het kopen van bh's hoor, maar bij mijn lengte zou ik me gewoon prettiger voelen met een mooie c of kleine d cup.

ik heb er geen enkel probleem mee hoor:rolleyes:

'' Benader de leden met respect, met een coïtusistische instelling is deze sectie ten dode opgeschreven omdat geen vrouw hier nog durft te posten. Als je een bijdrage willen leveren in een thread doe het dan uit behulpzaamheid of stel een vraag die niet direct gericht is op de stats van het vrouwelijke lid''.

Gewoon sporten, geen bier (grapje) en dan zie je vanzelf wel hoe en wat. Ben ik ook fanatiek mee bezig en zou fijn zijn ook hier wat van te gaan merken.

Zijn vast wel speciale bh's die ze optisch verkleinen denk ik.Hier houd ik idd ook al rekening mee met het kopen van bh's hoor, maar bij mijn lengte zou ik me gewoon prettiger voelen met een mooie c of kleine d cup.

Geef het even tijd. Dergelijke fysieke veranderingen zie je echt niet snel. Alheowel, ook dat weer per mens verschilt en dat is gewoon onwjs balen als je iets heel graag wilt. Dat kost tijd en geduld en bergen energie en dan nog hopen dat jouw moeite en inzet zal lonen.

Roei met de riemen dus die je hebt en koop bh"s zo dat ze minder prominent aanwezig zijn. Meer kan je denk ik op een natuurlijke manier nu niet doen.

Succes!

'' Benader de leden met respect, met een coïtusistische instelling is deze sectie ten dode opgeschreven omdat geen vrouw hier nog durft te posten. Als je een bijdrage willen leveren in een thread doe het dan uit behulpzaamheid of stel een vraag die niet direct gericht is op de stats van het vrouwelijke lid''.

niet zo serieus joh ;)
ieder mens kan toch wel begrijpen dat ik het niet meen...
het is gewoon een typisch topic en daar hoort gewoon een bijdehante opmerking bij van een mannelijk lid.

-1 Helaas.

Hoewel ik je begrijp en snap, het is een topic in de vrouwensectie. En is serieus bedoeld dus dergelijke reactie niet gepast.

Tja er is geen touw aan vast te knopen kwa % en verschild per fysiek.
Ik ben van 78- 62 kg ongeveer 1.5/2 cups gedaald waar ik heel blij mee ben.
Ze mogen nog wel wat kleiner maar momenteel blijven zo ongeveer gelijk terwijl me vet% wel daalt.

Ze zeggen dat je vet het eerste verbrand daar waar het 't laatste is bijgekomen.
Of dat echt klopt?
Borsten bij dames is inderdaad ook een deel vetmassa maar of dat snel minder wordt is moeilijk te zeggen.
Ik zou eerder willen dat het van mijn buik zou gaan. Weet niet wat voor cupmaat je nu hebt en of je last van je rug hebt van de 2 jongens :) maar als het geen Dubbel D is dan zou ik me er niet zo veel zorgen om maken.

Ik moet zeggen dat mijn borsten wel ietsje kleiner zijn, maar ook echt mss maar een beetje!! Zeker geen cup maat ofzo.
Wat voor cup maat heb je nu dan als ik vragen mag?

Tja er is geen touw aan vast te knopen kwa % en verschild per fysiek.
Ik ben van 78- 62 kg ongeveer 1.5/2 cups gedaald waar ik heel blij mee ben.
Ze mogen nog wel wat kleiner maar momenteel blijven zo ongeveer gelijk terwijl me vet% wel daalt.

Ik ga het bijhouden. Alhoewel, zo denkende klopt het wel. Die 30kg vlogen er toen af namelijk bij mij. Nu verdwijnt ook (tergend) langzaam de rest op andere plekken.

Goh, wel apart. Ik zou echt zo met je willen ruilen ook al zitten de dames nog keurig op hun plek niet te hangen;)

Terug
Naar boven