XXL Nutrition

Borstenvraagje

Wow 65 is wel egt smal idd

Nieman heeft de bump door???

Het hangt heel erg van je huid, je t**ten en je lijnverleden af.

Ik neem mezelf even als voorbeeld: Ik ben nog geen 26 jaar en m'n t**ten zijn echt leeggelopen ballonnetjes.
Voor m'n 15de was ik slank en had ik een prachtige dubbel D cup. Toen kwam ik aan, viel ik af, kwam ik aan, viel ik af, kwam ik aan (tot 95 kg) en viel ik weer af. Nu heb ik een B/C over die echt niet mooi meer is, terwijl de rest van m'n lichaam er erg netjes uitziet.

Ik moet zeggen dat ik wel weer wat formaat erbij heb gekegen sinds ik ben gestopt met roken. Maar het is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, zeg maar.

Het hangt heel erg van je huid, je t**ten en je lijnverleden af.

Ik neem mezelf even als voorbeeld: Ik ben nog geen 26 jaar en m'n t**ten zijn echt leeggelopen ballonnetjes.
Voor m'n 15de was ik slank en had ik een prachtige dubbel D cup. Toen kwam ik aan, viel ik af, kwam ik aan, viel ik af, kwam ik aan (tot 95 kg) en viel ik weer af. Nu heb ik een B/C over die echt niet mooi meer is, terwijl de rest van m'n lichaam er erg netjes uitziet.

Ik moet zeggen dat ik wel weer wat formaat erbij heb gekegen sinds ik ben gestopt met roken. Maar het is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, zeg maar.

Als je hier erg mee zit, overweeg je dan een correctie of verkleining/vergroting om dit weer te herstellen?
En is je gewicht nu weer stabiel?

Borsten bestaan niet enkel uit vetweefsel he, TO ... daarbij: nee, dat valt totaal niet te zeggen. Je kunt niet zelf bepalen waar het meeste vet weg gaat als je bf omlaag gaat.

Die van mij slonken wel. van 20 % naar 16 % was een verschil van dag en nacht...

goed topic! gaat over hangtiettuh:)

Daarom moeten vrouwen gewoon niet dik worden, afvallen verdoet them titties!!!!

Terug
Naar boven