Anita77
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Hmmm, gewoon even flink doortrainen en afwachten dus..
Lees hierboven al wel dat het flink varieert per vrouw.. Heb nu of een 75E of 70F en dat zijn bij een lengte van maar 1,57 en geen grove bouw verder (broeken maat 36) best flinke jongens.. Gelukkig geen rugklachten erdoor, maar toch altijd wel proberen te camoufleren met kleding en bh's zeg maar en niet graag gaan zwemmen..
Als het vet wat er het laatst bij is, er het eerst af gaat dan moet dat toch op m'n heupen en buik zijn, ook altijd mooi meegenomen natuurlijk!
Lees hierboven al wel dat het flink varieert per vrouw.. Heb nu of een 75E of 70F en dat zijn bij een lengte van maar 1,57 en geen grove bouw verder (broeken maat 36) best flinke jongens.. Gelukkig geen rugklachten erdoor, maar toch altijd wel proberen te camoufleren met kleding en bh's zeg maar en niet graag gaan zwemmen..
Als het vet wat er het laatst bij is, er het eerst af gaat dan moet dat toch op m'n heupen en buik zijn, ook altijd mooi meegenomen natuurlijk!

maar ik dwaal af...
Maar goed, daarentgegen is ook mijn buik goed geslonken en daar was het me met name om te doen. Ook een stuk strakker "overall" geworden, dus de voordelen wegen op tegen de nadelen. Maar om antwoord op je vraag te geven: bij mij waren mijn borsten dus na enkele maanden een cup kleiner. Ik denk idd wel dat dit per vrouw verschilt.

.