XXL Nutrition

Borstenvraagje

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm, gewoon even flink doortrainen en afwachten dus..
Lees hierboven al wel dat het flink varieert per vrouw.. Heb nu of een 75E of 70F en dat zijn bij een lengte van maar 1,57 en geen grove bouw verder (broeken maat 36) best flinke jongens.. Gelukkig geen rugklachten erdoor, maar toch altijd wel proberen te camoufleren met kleding en bh's zeg maar en niet graag gaan zwemmen..
Als het vet wat er het laatst bij is, er het eerst af gaat dan moet dat toch op m'n heupen en buik zijn, ook altijd mooi meegenomen natuurlijk!

Tja 75 E dat is inderdaad bij jouw lengte niet erg klein
Je bent ook niet zo breed, 75 omtrek is niet erg veel, Mijn vrouw heeft 80 en die heeft maat 38 van kleding
Vrees ook niet dat het zo maar veel kleiner gaat worden.
Hoe lager je vet% des te kleiner je borsten ook zullen gaan worden, maar een B cup zal het niet snel worden vrees ik.
Een collega van mij had ook een erg grote boezem en die heeft het toen laten verkleinen.
Moet er wel bij zeggen dat ze ook last van haar rug kreeg.
Tja hopen voor jou dat het met afvallen dan werkt.
succes

Het is al gezegd, het verschilt per persoon. ik ben 10 kg kwijt en bij mij zijn ze van een dikke 75D naar 70D/75C gegaan, maar heb nu niet het idee dat ze nog veel kleiner worden. Ligt er ook aan hoe veel vet en weefsel je borsten hebben...
Mocht ik ooit helemaal ripped op het podium staan dat er geen tiet meer overblijft, ga ik aan de implants haha :D maar ik dwaal af...

Ik ben sinds januari tot nu 7 kg afgevallen en ook behoorlijk in vetpercentage gedaald. (Ik weet deze week na meting hoeveel precies) en ben van kleine C naar kleine B gegaan. Ben er niet bepaald blij mee :treuren: Maar goed, daarentgegen is ook mijn buik goed geslonken en daar was het me met name om te doen. Ook een stuk strakker "overall" geworden, dus de voordelen wegen op tegen de nadelen. Maar om antwoord op je vraag te geven: bij mij waren mijn borsten dus na enkele maanden een cup kleiner. Ik denk idd wel dat dit per vrouw verschilt.

Tja 75 E dat is inderdaad bij jouw lengte niet erg klein
Je bent ook niet zo breed, 75 omtrek is niet erg veel, Mijn vrouw heeft 80 en die heeft maat 38 van kleding
Vrees ook niet dat het zo maar veel kleiner gaat worden.
Hoe lager je vet% des te kleiner je borsten ook zullen gaan worden, maar een B cup zal het niet snel worden vrees ik.
Een collega van mij had ook een erg grote boezem en die heeft het toen laten verkleinen.
Moet er wel bij zeggen dat ze ook last van haar rug kreeg.
Tja hopen voor jou dat het met afvallen dan werkt.
succes

Het is voornamelijk vet, dus op de 15-20% is dat vrijwel allemaal weg. Ze zou iig de eerste zijn met 20% BF en een D cup.

Het devies 'probeer het uit' kon ik nog net lezen dus is dat op te volgen. De zin daar dan weer onder is volstrekt onleesbaar dus ook niet op te volgen wijselijk.

'' Benader de leden met respect, met een coïtusistische instelling is deze sectie ten dode opgeschreven omdat geen vrouw hier nog durft te posten. Als je een bijdrage willen leveren in een thread doe het dan uit behulpzaamheid of stel een vraag die niet direct gericht is op de stats van het vrouwelijke lid''.

-1 Helaas.

Hoewel ik je begrijp en snap, het is een topic in de vrouwensectie. En is serieus bedoeld dus dergelijke reactie niet gepast.

Blablabla :rolleyes: :stfu:

Welke sectie dit ook is, dit is nog steeds DBB, if you know what I mean ;)
Verder sta je wel erg zwak in je schoenen als je je wat aantrekt van zo'n onzinnig voorstel om foto's te plaatsen.

Je bent klein en met dat gewicht zal je BF niet erg hoog zijn.
Je borsten zullen met een cut wel wat kleiner worden maar als ik een E of F cupmaat lees denk ik toch dat dit geen C cup gaat worden.

Een vriendin van mij heeft operatief de borsten laten verkleinen. Had ook een E/F cup maar is wel wat langer. Dat is natuurlijk wel een grote stap die je dan zou moeten nemen.

Staat als een sticky bovenaan .Tuurlijk , ik snap dat het meeste sarcastisch is bedoelt. Maar regels zijn regels ?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/vragen-om-fotos-vrouwensectie-239107/

Kom óp zeg, de manier waarop hier naar foto's werden gevraagd heeft NIKS te maken met het kansloos vragen naar foto's als eerste post in een thread (en dát heeft dan niks van doen met goed advies).

Als de dames deze inkopper niet zagen.... (ik had 'm zelf bijna gemaakt!) - hij was namelijk té makkelijk.

Kom óp zeg, de manier waarop hier naar foto's werden gevraagd heeft NIKS te maken met het kansloos vragen naar foto's als eerste post in een thread (en dát heeft dan niks van doen met goed advies).

Als de dames deze inkopper niet zagen.... (ik had 'm zelf bijna gemaakt!) - hij was namelijk té makkelijk.

Hahaha, dat is ook waar. Wat zou er gebeuren als ik als vrouw aan een vrouw om foto's vragen:D:roflol:.

Nee maar gekkigheid. Vraag mij gewoon af hoe het komt dat dames geen bijdehandte opmerkingen plaatsen op topics over de grootte van derde beens of verzin het maar allemaal. Maar was zelf gewoon even wat te serieus en geirriteerd op werk tijdens nachtdienst. Bijdehandheid moet inderdaad kunnen. Zolang het niet beledigend is;)

@ molenaar d. Even nieuwsgierig maar wat bedoel je met dbb? Alsof mannen altijd topics starten die met dbb te maken heeft;)

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Verder sta je wel erg zwak in je schoenen als je je wat aantrekt van zo'n onzinnig voorstel om foto's te plaatsen.

Je hebt gelijk ( ik geef niet snel toe;)) Dat sta je ook als je dat zou doen.

hahaha, dat is ook waar. Wat zou er gebeuren als ik als vrouw aan een vrouw om foto's vragen:d:roflol:.

Nee maar gekkigheid. vraag mij gewoon af hoe het komt dat dames geen bijdehandte opmerkingen plaatsen op topics over de grootte van derde beens of verzin het maar allemaal. Maar was zelf gewoon even wat te serieus en geirriteerd op werk tijdens nachtdienst. Bijdehandheid moet inderdaad kunnen. Zolang het niet beledigend is;)

@ molenaar d. Even nieuwsgierig maar wat bedoel je met dbb? Alsof mannen altijd topics starten die met dbb te maken heeft;)

---------- toegevoegd om 09:27 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

je hebt gelijk ( ik geef niet snel toe;)) dat sta je ook als je dat zou doen.

Jullie zijn gewoon veel te netjes.

Ik denk dat dit ook weer per persoon verschilt. Ik had eerst een 75E, en toen 10 kg eraf en nu schommel ik rond de 75/70 C/D. Vetpercentage van 23%.

:(

Jullie zijn gewoon veel te netjes.

Te netjes... Of bang dat er daadwerkelijk pics worden gepost :D

/pat

Maar on-topic; het verschilt inderdaad heel erg per persoon. Ik ben zelf wel iets kwijtgeraakt qua cupmaat, maar tot nu toe 'valt de schade nog mee'.

Het ligt denk ik inderdaad heel erg aan de persoon, lichaamsbouw, etc. Bij de vrouw is de borst voor een deel ook gewoon 'vetreserve' en het verschilt gewoon per persoon wanneer tijdens het afvallen (op wat voor manier dan ook) welke vetreserves worden aangesproken. :)

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik niets merk bij mn boobies. Ik heb nog steeds 75F, klinkt groter dan het is want ik heb een kleine omvang. Maar ben er blij mee :) Ik train borst ook veel en daardoor zijn ze wel stevig. Best gek dat ik redelijk droog en gespierd ben maar alsnog veel curves heb. Dus ik denk inderdaad dat het alles te maken heeft met je bouw of ze kleiner worden met trainen of niet.

mijn lul wordt net harder en sterker als ik cut. Willen jullie pics?

Bij mij is het het eerste wat ik zie veranderen. Ben 12 kilo afgevallen, en van 80E naar 70B/C gegaan.

En nee, ze zijn er niet mooier op geworden, haha! :)

Mijn borsten zijn nog niet geslonken en mijn omvang is helaas nog niet breder geworden. Ik draag bh's met een omvang 65 en die zijn heel lastig te vinden en vooral als je ook nog es een bijpassende broekje erbij wilt. En met sportbh's is helemaal een drama, die kan ik maar bij 1 zaak bestellen omdat ik omvang 60 nodig heb. Ik hoop dat ik binnenkort toch wat breder gaat worden, dan wordt alles een stuk makkelijker en goedkoper:)

Terug
Naar boven