MuscleMeat

Borsthaar

Raffaello

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik had een vraag m.b.t. borsthaar. Krijg de laatste tijd steeds meer borsthaar en ik wil het graag weghalen. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik hoorde dat je van scheren stoppels kreeg en van harsen bulten?

Gewoon accepteren dat je een man begint te worden, heel veel sterkte.

Een beetje borsthaar mag best!
maar als je het dan doet zou ik het harsen, doet misschien wel een beetje pijn maar het blijft wel langer weg en je krijgt niet veel last van bultjes of iets! ;)
je hebt tegenwoordig ook van die ontharingscrème, schijnt ook goed te helpen.

Harsen, ik ga dat ook binnekort doen want ik heb een soortgelijk probleem, en van scheren krijg ik last van irritatie en het groeit in 2 dagen weer terug :(

of laser behandelingetje nemen

scheren.dat doe ik altijd.

scheren zou ik doen dat harsen heb geen nut zover ik weet komt net zosnel terug

Ik kies ook voor scheren..

Hallo,

Ik had een vraag m.b.t. borsthaar. Krijg de laatste tijd steeds meer borsthaar en ik wil het graag weghalen. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik hoorde dat je van scheren stoppels kreeg en van harsen bulten?

koop de total body cruiser. kost 4 tientjes en dan heb je 4 verschillende opzet stukken.
deze zomer word jij helemaal de bom:cool:

Helemaal niks mis met een gladde, gespierde mannenborst.
Als je lang genoeg blijft harsen, worden de haartjes steeds dunner. Als je geluk hebt, komen ze na een tijdje minder snel (of helemaal niet meer) terug. De eerste paar keer doet het een beetje zeer, maar als je een vent bent, overleef je dat wel ;)

scheren vind ik zo raar, stel je nieuwe chick ligt op je borst en schaaft haar gezicht aan je stoppels ? :)

tondeuse tot daartoe maar scheren :(

gister mijn borst laten harsen door mijn vriendin

tis even pijnlijk, maar het resultaat mag er zijn, blijft als het goed is een tijdje weg

mijn onderrug en vleugels laat ik laseren, dit heeft me tot nu toe 500 euro gekost (5 sessies van 95 eurie) maar dat is helemaal super..... blijft gewoon weg ( voor een lange tijd hoop ik) ze zeggen zon 2 jaar, en dat de haren in rustfase daarna terugkomen...

Ik scheer het altijd ,
mijn anus haar, hars ik .

Laatst bewerkt:
Afscheren, hoewel ik er zelf uitslag van krijg. Maar komop borsthaar is mannelijk én het is weer 'in' (als je je daarin interesseert tenminste; ikzelf niet btw).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]?

Terug
Naar boven