Armageddon
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tondeuse als het wat te veel word.
alleen rug haar kom ik niet aan uit hoe je dat weg krijgt wegbranden is blijkbaar niet zo effectief als ik eerst dacht.

Harsen heb ik geprobeerd maar raad het af. Zo'n setje kost om te beginnen telkens toch veel geld als je dat gaat blijven doen.Hallo,
Ik had een vraag m.b.t. borsthaar. Krijg de laatste tijd steeds meer borsthaar en ik wil het graag weghalen. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik hoorde dat je van scheren stoppels kreeg en van harsen bulten?
Wat voor soort scheerschuim gebruiken jullie voor je borst en smeren jullie hem daarna nog met iets in om irritatie te voorkomen of zo?
Bestaan er geen cremes die je gewoon laat intrekken en daarna als je het eraf spoelt dat het haar weg is? Zoiets zag ik een paar jaar terug eens op tell sell.
1) vrouwen vinden het aantrekkelijker
2) spieren komen beter naar voren
3) borsthaar heeft toch geen nut
ik laat het gewoon staan? wat is er mis met beetje haar?
waarom wil iedereen tegenwoordig op grote gemuteerde babys lijken?![]()
. Een beetje haar is niet erg, maar nu wordt het wel teveel en ik wil er vanaf haha.1) Vraag maar eens rond, heb het zelf ook gedaan. Al zullen er zeker ook vrouwen zijn die een behaarde bost prefereren.
2) Nog geen 1% van de BB hier doet aan wedstrijden en wil gewoon dat zijn spieren goed zichtbaar zijn
3) Ja maar daarbij gelden de twee bovenste argumenten niet