AndroidHealthClinic

Borsthaar

chill spul? geen uitslag etc?

tondeuse als het wat te veel word.
alleen rug haar kom ik niet aan uit hoe je dat weg krijgt wegbranden is blijkbaar niet zo effectief als ik eerst dacht.

Ik wilde er een topic over openen maar zie dat er al één over is. Ik vroeg me af welke creme ik het best kan gebruiken bij het scheren van de borst om stoppels zo goed mogelijk te voorkomen?

Een goeie tondeuse waarmee je het lekker kort kan scheren. Is imo de beste optie. En dan op de 4/5 dagen bijwerken.

Hallo,

Ik had een vraag m.b.t. borsthaar. Krijg de laatste tijd steeds meer borsthaar en ik wil het graag weghalen. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik hoorde dat je van scheren stoppels kreeg en van harsen bulten?
Harsen heb ik geprobeerd maar raad het af. Zo'n setje kost om te beginnen telkens toch veel geld als je dat gaat blijven doen.

En zelfs als geld geen probleem vormt dan is het gewoon een nachtmerrie om dit zelf te doen! Geloof me het is echt een gepruts tot en met en het schiet niet op. Daarna kan je alsnog haren gaan uittrekken met een pincet. En het is echt een marteling (snap niet dat vrouwen het blijven doen). Alleen als je het professioneel laat doen en geld geen probleem is zou ik het overwegen.

Beste optie is echt scheren met scheerzeep die de huid beschermd en gilette fusion. En dan regelmatig bijhouden net als normaal scheren.

Tondeuse kan natuurlijk ook, maar dan krijg je het niet glad natuurlijk. Wat je wel kan doen is tondeuse en daarna met elektrisch scheerapparaat nog eens erover.

En als je het echt allemaal zat bent is er ook nog permanente verwijdering.

O mijn god borsthaar kom op zeg o_O dat valt nog enigzins te accepteren maar geloof me als je net als SnW het al op die plek hebt dan mag je klagen

scheren die handel!

scheren is idd de minst pijnlijke oplossing, oftewel een laserbehandeling (niet echt goedkoop, maar wel effectief)

Wat voor soort scheerschuim gebruiken jullie voor je borst en smeren jullie hem daarna nog met iets in om irritatie te voorkomen of zo?

Bestaan er geen cremes die je gewoon laat intrekken en daarna als je het eraf spoelt dat het haar weg is? Zoiets zag ik een paar jaar terug eens op tell sell:p.

Gilette heeft van die blauwe gel uit een bus die in schuim veranderd. Heb er weinig last van dan.

Wat voor soort scheerschuim gebruiken jullie voor je borst en smeren jullie hem daarna nog met iets in om irritatie te voorkomen of zo?

Bestaan er geen cremes die je gewoon laat intrekken en daarna als je het eraf spoelt dat het haar weg is? Zoiets zag ik een paar jaar terug eens op tell sell:p.

Ja, je moet gewoon ff veet halen. gebruik t zelf ook.
Is er trouwens een verschil tussen de vrouwen en mannenvariant?

ik laat het gewoon staan? wat is er mis met beetje haar?:D

waarom wil iedereen tegenwoordig op grote gemuteerde babys lijken?:D

1) vrouwen vinden het aantrekkelijker
2) spieren komen beter naar voren
3) borsthaar heeft toch geen nut

ik laat het gewoon staan? wat is er mis met beetje haar?:D

waarom wil iedereen tegenwoordig op grote gemuteerde babys lijken?:D

Omdat er tegenwoordig van die grapjassen rondlopen die aan je borsthaar gaan trekken:mad:. Een beetje haar is niet erg, maar nu wordt het wel teveel en ik wil er vanaf haha.

Moet je na het scheren met nog iets insmeren om bultjes te voorkomen?

1) Vraag maar eens rond, heb het zelf ook gedaan. Al zullen er zeker ook vrouwen zijn die een behaarde bost prefereren.
2) Nog geen 1% van de BB hier doet aan wedstrijden en wil gewoon dat zijn spieren goed zichtbaar zijn
3) Ja maar daarbij gelden de twee bovenste argumenten niet

1) Vraag maar eens rond, heb het zelf ook gedaan. Al zullen er zeker ook vrouwen zijn die een behaarde bost prefereren.
2) Nog geen 1% van de BB hier doet aan wedstrijden en wil gewoon dat zijn spieren goed zichtbaar zijn
3) Ja maar daarbij gelden de twee bovenste argumenten niet

achja meningen verschillen, komt er op neer dat ik me niet scheer:D

Is te zien welke type borsthaar je hebt. M'n eigen borsthaar vind ik persoonlijk niet zo geil omdat het niet echt krult en er uitziet als een combinatie van gewoon lichaamshaar en schaamhaar.

Gekruld borsthaar vind ik wel geil daarentegen, kijk maar naar Prince.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven