XXL Nutrition

borstoefeningen

Bezoekers in dit topic

paris gym

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2004
Berichten
28
Waardering
0
Hee , heb eergisteren mijn borst getraint en zou die nu terug willen traine omdat ze nog zeer doen van twee dagen geleden maar is dit wel verstandig.
 
:eek:

terug willen trainen, omdat het nog pijn doet??? verklaar je nader?


en nee, tis niet verstandig om je borst om de dag te trainen nee... meer is niet beter! neem minimaal 48 uur rust voor de kleinere spiergroepene en 72 voor de grotere. 99% van de members hier traint alles 1 keer in de week.
 
Volgens mij is dat wel ietsjes minder dan 99% hoor :)
 
paris gym zei:
Hee , heb eergisteren mijn borst getraint en zou die nu terug willen traine omdat ze nog zeer doen van twee dagen geleden maar is dit wel verstandig.
Nope net wat Kale zegt geen goed idee, hou het bij 1 keer per week...
 
1 x per week gewoon doen, als je je borst 1 x per week kapot maakt dan kan je je borst echt geen 2e keer goed trainen, tenzij je zon herstelfreak bent. Je kan ook wel bijv 1 dag onderkant/midden borst pakken en de andere keer bovenkant borst.
 
Ik train elke spiergroep om de drie dagen. 1 keer per week iets trainen is veels te weinig voor mij. Dan is alles weer ingezakt.
 
uhmm

ik train borst 2x per week omdat mijn herstel snel is
 
Ik train me borst/triceps om de 5 dagen, werkt voor mij goed.

Maar zoals ze hierboven typen: niet té veel trainen, dat is alleen maar slecht voor je lichaam. Ik heb zelfs een keer gelezen dat spieren er soms 92 uur over doen voordat ze weer helemaal in perfecte staat zijn.
 
Ik train elke spiergroep 2x per week. Yeeeaaaah buddy, gotta work for it.
 
Heb ze toch getraind,en it feels good!maar vanaf nu nieuw schema alles 1 maal per week.En dan resultaat vergelijken.Nu omtrek112cm.
 
Pics? Want je zit wel op iemand anders te zeiken dan moet je wel ff je claims backuppen door pics he bro :)
 
Moontribe zei:
Ik train me borst/triceps om de 5 dagen, werkt voor mij goed.

Maar zoals ze hierboven typen: niet té veel trainen, dat is alleen maar slecht voor je lichaam. Ik heb zelfs een keer gelezen dat spieren er soms 92 uur over doen voordat ze weer helemaal in perfecte staat zijn.

Crap, je kan niet zo generaliseren. Er zijn teveel variabelen om maar te kunnen zeggen dat het slecht is voor je lichaam. Zijn al die powerlifters dan ook slecht bezig?? Je kan best veel trainen, zolang je de intensiteit & het volume maar goed controleert.

;)
 
paris gym zei:
Hee , heb eergisteren mijn borst getraint en zou die nu terug willen traine omdat ze nog zeer doen van twee dagen geleden maar is dit wel verstandig.

Als ze zeer doen niet natuurlijk.

Ik train 1 keer zwaar, 1 keer licht. Zes keer per week, verdeelt over benen, rug, borst / licht, zwaar et cetera. Maar altijd naar je lichaam luisteren. Als je moe bent gewoon een keer overslaan.
 
Back
Naar boven